1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren dus de SP uitgespeeld en ik vond het echt cool, absoluut te kort, dat wel. Krijg het idee dat COD4 duidelijk langer was, maar ja...MW2 heeft dan weer veel meer spectaculaire momenten in de SP mode.

Hoe dan ook, ik baal van bepaalde dingen, en ik bedoel dan niet de game. Het zijn de risicos van forums en gewoon het internet in het algemeen. Wat ik daarmee bedoel zijn spoilers. De missie op het vliegveld bijvoorbeeld, toen ik het speelde had ik zoiets van 'gvd, nu is het niet eens zo speciaal meer, omdat ik het al op internet gelezen/gezien heb' . De shock is er totaal niet meer, eigenlijk heel jammer. Of het feit dat ik constant hoorde dat de SP mode zo kort was. En misschien ben ik de enige die dat heeft, maar dat zijn juist dingen die ik niet wil weten. Want ik speel de game dan en de hele tijd denk ik dan 'Hoe lang zal de game nog duren? ' . En dat vind ik shit, het liefst blijf ik volledig onwetend over zulke dingen.

Hoe dan ook, ik ga proberen dat te vermijden.

That's all ;)

2. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan moet je niet op een game forum gaan zitten. Dan moet je maar op het barbie forum gaan rondhangen daar heb je het niet ;)

Nee ik snap je wel, maar ja wat kan je er aan doen. Buiten het barbie forum om dan.

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Dingen over verhaallijn in een spoiler, anders ban:+

4. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar niet iedereen houd zich eraan ;) Daarom kun je beter naar het barbie forum gaan of gewoon niks lezen over een game tot dat je hem hebt uitgespeeld. Dan heb je in ieder geval geen spoilers. Ik weet dat je dan ook niks over te weten komt over de game, maar ja als je geen spoilers wilt dan is dat de oplossing denk. :D

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Het is zo makkelijk om even spoiler tags neer te zetten op de forum,maar inderdaad. Lang niet iedereen houd zich eraan. Maar goed, ik ga toch mijn best doen dit invervolg te voorkomen. Misschien minder rondhangen op de forum dus. En tja, ook game websites minder kijken, want VG274 spoilde die missie dus. Weliswaar klikte ik erop, dus eigenlijk is het weer mijn schuld, lol.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft toch raar. Jij mag dan niet op het forum komen omdat andere te lui zijn om een spoiler te plaatsen. ;)

7. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    expres zo weinig mogelijk gelezen over cod, alleen filmpjes en plaatjes, de officiele. ik speelde het beruchte level, en ik was geshockt, zoals het hoort :+

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik hoorde net dat de MM R'dam de MW2 Console niet meer heeft, maar ik heb 'm maar ergens online besteld incl. 2 extra games gratis. :cool: Dit wordt m'n 3e Xbox 360 nu! :+

9. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Call of Duty online spelen gaat mogelijk geld kosten

LINK

Laten we hopen dat ze tijdelijk een gekte hebben opgelopen en dat dit een grapje is.

Peace,
    Rich_Art. :thumbs:

10. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets plannen terwijl het spel op de PC al 10 euro duurder is dan normale spellen terwijl het sowieso al zo verneukt is op de PC :lol:

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    wie kan mij vertellen hoe het verhaal van de eerste game ook alweer was.. ik heb had geen idee van een verhaal namelijk maar blijkbaar zat dat er wel in (zal wel teveel bezig zijn geweest met schieten)... dus een korte samenvatting zou mooi zijn :D

12. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dag!

Ik betaal al voor xbox live..

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een geweldige game zeg. En ik heb alleen nog de SP gespeeld.
    Eerste deel was al geweldig met over the top actie maar deel 2 is 10x beter, niet normaal.
    Er gebeurd gewoon van alles en alle levels zijn echt super tof gemaakt en hebben veel variatie.

14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Die ideeen zijn idd stom, maar je kan hem in Nederland al bestellen voor 32,50 hoor (de PC versie dan :9).

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Ben nu voor de 2e keer in Brazilië en vond alleen dat level in de sneeuw tof. Ook die missie die zogenaamd te erg is vond ik wel meevallen. Tot nu toe vind ik de SP van MW1 veel toffer, had meer sfeer.

16. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de MW2 Console´s de zgn nieuwe ´jasper´ consoles

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind to nu toe ieder level veel beter en mooier.
    De suburbs missies zijn echt geweldig.

18. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Heb hem vandaag uitgespeelt op Hard.

Echt een vet spel.

Ik vond vooral de scene is de museum erg mooi :thumbs:

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Is dat bedoelt als een quote of een spoiler? :+

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Haha wil het nu niet eens gratis online spelen laat staat ervoor betalen. Het is geen MMORPG....mochten ze een MMOFPS maken valt het nog te bedenken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina