Die e-mails kunnen mij wel helpen om de game eerder te krijgen. Bij jullie bestaat de mogelijkheid dat de game morgen al binnen is.
Even de FRS in huizen gebeld, die heeft de game ook nog niet binnen.. Wat een pannekoek, want hij ging mij wijs maken dat ik waarschijnlijk deze mails fout had gelezen.. Hij zei dat het een technische storing was, omdat hij de games nog niet binnen had. Alsof hij ze verstuurd, maarja.. jammer, dan wordt het maandag/dinsdag
Klinkt ook alsof ze door 1 perk (Bling) de selectie van wapens in de MP hebben moeten beperken. Het zal nog moeten blijken of dat wel de juiste keuze is geweest. Vooral qua balancing levert die perk natuurlijk nogal wat vragen op..
Daarnaast gebruikt iedereen aan het einde toch weer hetzelfde.. Maar het gebrek aan 'resources' argument dat ze gebruiken, spreken ze hier een beetje tegen.
Pavelow killstreak bedoel je? Is een geupgrade attack helicopter die je krijgt bij een 9 killstreak als het goed is.
Zag net tot mijn verbazing dat je pas prestige kan nadat je level 75 hebt behaald. Dan word het nog een flinke klus om prestige 10 te worden, is wel mijn doel. Blijf gewoon prestigen.