vandaag de singelplayer op veteraan uitgespeeld. en ik moet zeggen dat het wel veel makkelijker is dan cod 4.
Damn probeer steeds die nuke te gooien maar iedereen keer als ik denk de 25 streak met chopper gunner te halen ben ik dood gegaan. Ik lig op plekken waar niemand komt en je zo maar zou vinden.....zou ik dan met de chopper teammates dood geschoten hebben?
Grote kans dat dat is gebeurd met Chopper Gunner. Het is namelijk niet zo dat je teammates ook aangegeven zijn, dus je raakt ze vast vaak genoeg, zonder ze te zien.
met Y handig is om als je het primaire wapen afgevuurd hebt naar het 2e te switchen, als je daar een salvo mee afgevuurd hebt en dan snel naar het 1ste terug switched is hij net herladen. Zo kun je blijven schieten.
Je hebt die grote boem (1), dan een paar granaten (2) (wat het ook is) en dan kun je met kogels schieten (.
die derde vind ik eigenlijk alleen handig op open maps omdat je je doel een aardig stukje moet leiden en als de ac130 om een krappe map heen cirkelt werkt dat niet zo goed. wapens 1 en 2 zijn veel makkelijker (grote boem )
Op highrise ownt hij keihard! Gewoon de 105mm in die ramen schieten waar de enemies staan... Had laatst 5 kills. Ik vind de AC ook beter dan CG, je moet er alleen mee weten om te gaan...
Gelukkig sta je zelf wel aangegeven met wat lijkt op een plustekentje. Alleen soms valt dat me helemaal niet op . (Is ook bij AC130)
haha ja, had zelf ac130 en in het huisje waar ik zat zag ik net 4 man naartoe lopen, dus ik schiet maar helaas. Had mezelf ook altijd leuk op een streak van 33 waarbij 34 mijn hoogste is maarja anders was ik toch wel doodgegaan door die gasten