1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 nov 2009.

  1. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Die nachtkijker werkt ja. Dat hebben meerdere mensen al gezegd op het internet.
     
  2. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook, en hij werkt echt gewoon goed (wat ik eerlijk gezegd niet had verwacht).

    Hij staat nu alweer stof te happen op mijn kast, maar het ziet er wel stoer uit :D
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Net zieke shit meegemaakt. Normaal speel ik altijd HC maar wilde een keer Domination doen. Start de game staat er free-for-all dus ik dacht meteen quiten. Eenmaal in de game was het toch Domination.....toch maar ff spelen dan. Op een gegeven moment hadden we al meer dan 200 punten en de game bleef maar door gaan. Het was al 9 tegen 9 toen er nog meer mensen bij kwamen. Die zaten in het gele team en ons team kon hun niet killen maar ze hadden wel rode namen. Uit eindelijk maakte ik de game af met een Nuke toen we al 2000 punten hadden. Hadden een score van 280-200 en 14.000 punten. Totaal kreeg ik bijna 50.000xp :eek:

    Stond ook een keer achter hun spawn toen ik 8 mensen op rij kon kniven. Ze bleven steeds met hun rug naar mij spawnen. Echter zelf ook een paar keer zo dood gegaan :mad: 20 man op die map was echt choas :)
     
  4. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer mensen hebben hetzelfde probleem gekregen kijk maar in het multiplayer topic.
     
  5. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Is wel raar :confused: Zelf nooi meegemaakt maar ik speel heel veel COD dus ik zal het wel een keertje in me leven meemaken :p
     
  6. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Modern Warfare 2 heeft de VGA awards gewonnen. Andere deelnemers waren o.a ODST, Killzone 2 en Left 4 Dead 2
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2009
  7. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziek filmpje man!
     
  8. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox loopt vast als ik inlog tijdens deze game, iemand hier ervaring en/of een oplossing voor?

    Ik ben hem ieder geval opnieuw aan het installeren, maar ik vind het wel vreemd :confused:
    Edit: Opnieuw installeren heeft me niet geholpen.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2009
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb over zo'n dergelijk probleem nog nooit wat gehoord. Doet hij het ook bij andere spellen? Vraag het anders even in dit topic, of in dit topic.
     
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al opgelost, ik heb me profiel geupdate en kon ineens weer inloggen zonder dat de Xbox crashte.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  11. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde probleem hier. Iig mijn xbox blijft op zwart staan als ik na het spelen van een game wisseln naar COD en deze wil opstarten. Na reset van de xbox werkt het gewoon. Wat heb jij precies gedaan dat het bij jou weer werkte??
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik idd ook wel eens. Kan je nog wel op het Xbox Guide menu komen? Zoja, ga dan naar quick start, en selecteer dan Modern Warfare 2. Bij mij doet hij het altijd zo:)
     
  13. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn profiel gewoon wat gewijzigd ( mijn woonplaats weggehaald in dit geval ) en toen deed hij het weer vreemd genoeg.
     
  14. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Wat is de soundtrack van Modern Warfare 2 toch zo mooi te beluisteren!

     
  15. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:
     
  16. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Onlangs op veteran uitgespeeld. Ligt het aan mij of was veteran bij MW2 veel makkelijker dan de eerste? Had ook precies het gevoel dat er meer checkpoints waren.
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    MW2 is zo ongeveer de makkelijkste CoD volgens velen. Waarschijnlijk ook omdat er geen oneindige A.I. spawn is. In de vorige CoD's moest je vaak eerst voorbij een bepaald punt zodat er geen vijanden meer bijkwamen
     
  18. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond ze allebei wel lastig had hem niet op veteran gehaald man vond het egt lastig! ik heb hem op hardened gehaald.
     
  19. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag de Single Player op Veteran uitgespeeld. Sommige stukken zijn lastig maar niet onrealistich lastig zoals bij CoD 4 soms wel het geval was. Heb er iets meer dan 5 uur over gedaan. Vooral dat level in de Favela's dat je moet vluchten, geniaal.

    Niet vaak zo'n leuke Single Player gespeeld.
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik was niet heel erg te spreken over de singleplayer van COD:MW2. Ik vond het vooral chaotisch, maar ik zit nu in de laatste missie en nu komt de kracht van de serie weer naar boven. De laatste paar missies zijn geweldig. Er gebeurt van alles, veel scripted events en alle passages hebben een eigen karakter. Toch komt dat in de eerste helft van de game niet zo naar voren. De Favella's vond ik helemaal niks, op het einde na.
     

Deel Deze Pagina