[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 nov 2009.

  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Die juggernauts gaan in 1x dood als je ze een headshot met een grenade launcher/thumber geeft. Flash ze eerst en dan het bovenste horizontale lijntje op hun hoofd richten. Dan is het meestal een headshot. Het is vrij makkelijk als je dit eenmaal onder de knie kunt krijgen.
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
     
  3. Remco

    Remco Guest

    Beiden bedankt :)
     
  4. Remco

    Remco Guest

    Nieuwe vraag: iemand nog een goede tip voor Wetwork van Echo? Vooral de chopper is irritant.
     
  5. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen doen, chopper met noobtube neerschieten. Neem de tijd voor de enemies, leer de breaches kennen (speel 'm anders eerst een keer uit op regular).
     
  6. Remco

    Remco Guest

    Hoezo dat? Is dat handiger?
     
  7. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je 2x zoveel health.
     
  8. Remco

    Remco Guest

    Oh oke, toch is dat eigenlijk geen optie aangezien het de laatste is die we (m'n zwager en ik) nog moeten. Dus dan vind ik het een beetje kut om dan die in m'n eentje te gaan doen ;)
     
  9. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ff uit mijn hoofd. Voordat je de eerste breach doet pak je eerst alvast de rocket laucher. Wat ik na de 1e breach altijd deed is vlak voor die hek opengaat een flashbang erover heen gooien. Dan is die hele groep stunned en vervolgens noobtuben.
    Wanneer je vervolgens de trap oploopt (waarna de heli komt) Schuil je meteen achter die balken/buizen, ga dus niet rechts naar binnen. Pak je noobtube en schiet op de olietanks achterin. De ontploffing dood een aantal mannetjes (die naar beneden rappelen), zodat je tijd hebt om die heli te knallen. Pak meteen je RL en knal de heli.
    En verder is het gewoon knallen toch?
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2010
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet altijd bij mn eerste breach al die claymores buiten. Vervolgens iets van een pistool oppakken ipv shotgun voor bij de breaches. Chopper gewoon met GL schieten, niet moelijk doen. Veel flashbangs en nades gebruiken, dan kom je er zo wel door heen.
     
  11. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    die laatste breach van wetwork, daar ben ik nou al zo vaak afgegaan, altijd haal ik het tot daar, eentje of met ze 2en.
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik daar altijd een USP .45, dan is hij wel makkelijk. Je moet natuurlijk ook geen shotgun gebruiken (denk niet dat je dat deed maar toch).
     
  13. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    nee altijd de m4a1 ofzo, maar dan shoot ik vaak door een ander mannetje op een kist. misschien is pistool idd goed idee, maar waar haal je usp dan
     
  14. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die eerste breach laat zo'n dude 'm altijd vallen. Moet je ff die kamer doorzoeken.
     
  15. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Was wetwork weer ff aant proberen vanochtend, had net ff paar filmpjes op youtube gekeken voor laatste breach, ik weet nu hoe hij moet, ben ik er bijna, valt me xbox uit, overheated...
    ff opengeschoevd en gestofzuigt, want dat was wel ff nodig :p
     
  16. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je dan weet dat je garantie dan vervallen is hè ;)
     
  17. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ja 3 jaar is die garantie toch, ik ga weer ff wetwork proberen en ik denk dat het gaat lukken.
     
  18. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben mijn MW2 aan het ruilen/verkopen.

    Totale troep.

    En met name de Online versie suckt:D, is online het enige wat ik doe op de xbox:).

    Raak zo gefrustreerd elke keer om het luie gedrag van IW. Probeer je nog wat mensen te flanken voor je overpowered ChopperGunnertje, spawned er een noob met painkiller achter je die jou is even te grazen neemt.

    Dit suckt aan MW2:
    Maps, zijn een paar die leuk zijn, de rest faalt.
    Veel lagg in de online potjes.
    Noobs worden beloond.
    Scopen is veels te gemakkelijk.
    Spawn systemen zijn werkelijk helemaal in de war.
    Frustrerende perks/deathstreaks( Last stand/Painkiller|:- )
    Killstreaks zijn erg lame. Elke keer gepakt worden voordat je ook maar 10 seconden kan lopen ivm AC13/CG, suckt.

    De actie in MW2 loopt soepel, daar blijft het bij helaas.
     
  19. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    WH
    OHO

    69/69 sterretjes
    Wetwork met een tijd van 13:13 na alles zo voorzichtig te doen en bij de laatste breach de linker genomen met mp5k.

    Huilen over de multiplayer kan ook in het speciale call of duty: Modern Warfare 2 [Multiplayer] forum
     
  20. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kan er gewoon niet tegen dat je de heletijd wordt geownt... ;)
     

Deel Deze Pagina