Nja, best doelloos nu dat emblem. Stel dat hij heel veel moeite kost en je haalt hem legaal, dan kan je er niet eens mee pronken omdat iedereen hem illegaal heeft...
Die 402 zegt dat hij wel legaal te halen is op twitter. Ik denk gewoon dat je alle weapon challenges moet halen.
hallo, ik ben net nieuw van pc naar xbox gaming mijn vraag is is het normaal dat soms als je in smoke loopt of veel op je geschoten woord het beeld een klein beetje trager woord? of ligt het aan me xbox? Groetjes,
Een klein beetje vertraging kan gebeuren, als er erg veel tegelijk gebeurt kan de framerate een beetje inzakken maar je zou dit eigenlijk niet te vaak moeten merken. heb je het spel op de harde schijf geinstalleerd?
Ik heb dat zelf ook wel eens en dat is vrij normaal. Vooral als er van dichtbij met FMJ wordt geschoten in een muur oid. tript m'n Xbox hem nog wel eens
Nee, volgens mij is er niet zo'n online systeem die je account bijhoudt. Is alleen bij WaW geweest dacht ik
LOL: Modern Warfare 2 meets Metal Gear Solid Wat zou er gebeuren al Ghost uit Call of Duty: Modern Warfare 2 en Solid Snake uit Metal Gear Solid een gezamenlijke vijand hadden?? Het hilarische resultaat kan je in de onderstaande video bekijken. http://www.youtube.com/watch?v=pMrwNz24j_g&feature=player_embedded#!
Moet deze ook nog is uitspelen op veteran. Ben wel aardig ver, bij dat sniperlevel. Misschien 1 dezer dagen maar is afmaken. Hopen dat t niet voor te veel frustratie zorgt
Modern Warfare 2 is zó ongeloofelijk makkelijk vergeleken met Modern Warfare 1... Sowieso, de Veteran valt reuze mee van MW2.
omg wat werd ik gek daarvan je gaat ZOO snel dood niet normaal ik kon die controller wel elke hoek van me huis laten zien en het ergste nog ik kreeg niet eens een achievement?
Maak je maar niet teveel zorgen, MW2 is echt de makkelijkste CoD doordat er geen unlimited respawn meer is
@Signex: Ik raad jou aan om de Veteran van CoD4 niet te spelen... OscarJ, dat was een van de makkelijke dingen van MW2 ja. Bij de andere CoD games moet je naar voren gaan anders blijven ze door spawnen.