Even kort vraagje Ik zie op youtube veel videos over MW2, Quickscope, Kills etc etc.. Zelf vind ik het wel knap hoeveel skills mensen kunnen hebben maar is dit gewoon veel oefenen en beter worden of hacken ?
Even weer MW2 erin gedaan, krijg direct na de match het berichtje "noobscoper". Heb ik iets gemist ofzo, want zo'n bericht heb ik nog nooit gekregen over iemand die sniped. Komt het door BO dat mensen opeens een hekel hebben gekregen aan snipers, of met noobs worden geassocieerd. Vind de mappen in MW2 trouwens ook velen malen beter én interessanter dan BO, ook geen kogels, of in minder mate, die 90 graden de hoek om vliegen.
Misschien omdat in CoD men altijd wel een excuus vind om je voor noob uit te maken als je van ze wint?
Ik was namelijk vooral aan het quickscopen met hier en daar normaal snipen, het voelde daarom ook als een omgekeerde wereld sinds BO was uitgekomen. Overigens heb ik niets tegen gewoon snipen, vind mensen die een QS van de andere kant van de map proberen idioten... Had ook 24-4 op Terminal SnD, verwacht ook niet dat ik ooit weer zo'n score zal halen, alles klikte.
Ik probeer ook altijd te quickscopen maar als ik veel kills kan maken met een hardscope doe ik het ook gewoon (behalve in een quickscope lobby).
wie wil quickscopen op mw2 xbox360 private match rust. add me dan ik heet pr0ownage52 tussen r en o is een nul. ik kan het niet zo heel goed ben beetje aan het leren enzo.
Kennen jullie iemand die challengelobby's host of kan joine ? PS: Als je wil quickscope voeg me toe als vriend : Bram the Master.
Naja, 'illegaal' is een groot woord. Het is niet illegaal ofzo, maar het bederft gewoon behoorlijk de pret van het levelen... Je hoort gewoon de game te spelen zoals het hoort, gewoon kills maken in normale servers. Ik bedoel, wat is er nou leuk aan om in een Prestige Lobby na een paar kills al 10e Prestige te zijn?
Het is cheaten, in Black Ops word je ervoor gebanned(tijdelijk)...in MW2 probeer ik dan maar de taak van de "banhammer" op me te nemen wanneer ik de kans krijg door hun feestje te verpesten.