Volgens mij bedoelt hij met een challengelobby een hacked lobby. En die zijn illegaal en tegen de ToU van micrsoft omdat je er een gemodde xbox voor nodig hebt.
De challenges zijn ook het leukst. Jammer dat Modern Warfare 2 amper meer geupdate word om de cheaters buiten te houden.
Ik moet nog heel wat missies doen in Spec Ops. Iemand die ze met mij wil halen op niveau Veteran. Voeg me ff toe op xboxlive en stuur me even een berichtje op Live
Ik kan daar altijd wel om lachen, in Black-Ops lopen die types ook rond. Het mooiste is om ze precies in hun 360 uit de lucht te schieten Misschien daar maar eens een montage van maken
Geloof me, als je in search steeds 2 minuten moet wachten omdat er een paar faalberen een mooie kill willen maken praat je wel anders...
Hoezo? Vind het altijd wel droog om te zien hoe ze falen. Maar sowieso, waarom moet je 2 minuten wachten om te spawnen? Gewoon ownen die gasten
Hey, hey rustig jij hé. Ik weet waar je woont. En neem al mijn mocro vriendjes mee! (luukie waar ben je) ontopic: Waarom zouden ze last alive zijn, als je ze ook kan ownen?
Nou ok dan, Als het (on)geluk het zo laat uitkomen dat er van beide partijen één toevallig last alive is, en zij toevallig niet goed zijn in quickscopen en in de laatste 10 seconden toch maar even een hardscope doen, daar irriteer ik mij aan.
Ja oke, Ik ben ook best wel noob. Maar je moet weer eens MW2 kopen, want je was zeker geen slechte speler!
Idd, de noobtubers enz zijn vervelend maar het is verder een perfect spel. Heb er ook wel wat uurtjes inzitten.
Heb in Halo Wars 365 uur. En MW2 20 dagen. Weet niet wat langer is en heb geen zin in om het uit te rekenen Edit: modern wrafare 2 is ongeveer 480 uur
20*24 is 480 luie nogwat blabla Weet je zeker dat dat je eigen stats zijn, met je prestige lobby.....