1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 nov 2009.

  1. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Had het laatst ook, meteen de lobby geleaved.
    Je weet maar nooit wat er gebeurd..
     
  2. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft waarschuwt gebruikers Xbox Live

    Microsoft heeft de gebruikers van zijn online Xbox Live gewaarschuwd dat mogelijk pogingen worden gedaan persoonlijke gegevens te pakken te krijgen.
    Het probleem lijkt beperkt tot één game, het populaire Modern Warfare 2, aldus Microsoft. Het bedrijf werkt aan het probleem, zo heeft het laten weten.

    Met Xbox Live kunnen mensen games en muziek downloaden en online tegen andere gamers spelen.

    Woensdag werd bekend dat het Playstation-netwerk van Sony was gehackt en dat persoonlijke gegevens van 77 miljoen gamers onder handbereik van krakers waren gekomen.

    Bron: Telegraaf

    Oke ik vermijd MW2 maar even :9
     
  3. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Zo inderdaad. En wat zijn mensen toch triest zeg, een beetje proberen gameconsoles te hacken en dan allemaal gegevens van mensen te achterhalen.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb even een berichtje naar mijn vriendenlijst gestuurd om deze game maar even te vermijden.
     
  5. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heeft microsoft het allemaal iets sneller door en geven ze het sneller toe dan Sony.

    En ik ga denk ik ook maar even een berichtje naar m'n hele friends list sturen.
     
  6. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan alleen problemen krijgen als je creditcard gebruikt voor aankopen, of hebben jullie ooit ergens je rekeningnummer etc ingevuld...
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij zijn het alleen phishing pogingen op LiVE. Dus gewoon niet reageren op dubieuze berichtjes

    (en lekker Black Ops komen spelen)
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb voorheen mijn CC gebruikt. Laatste weken niet meer. Moet ik uit voorzorg hem blokkeren?
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb al een bericht gehad, terwijl ik pas 15 minuten aan het knallen was. De maps zijn gewoon heerlijk in mw2. Hoe irritant mw2 kan zijn, het gevoel wat heerst bij mw2 is prettiger voor mij dan Black Ops.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is inderdaad jammer dat de mappen in BO niet het niveau hebben van sommige van MW of MW2.

    Voor de rest vind ik BO qua balans absoluut een verbetering t.o.v MW2
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Precies mijn gedachte. In mw2 speel je 1 minuut en hangen er al weer harriers en shit in de lucht.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Barebones ;)
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik bedoel meer de wapenbalans, geen commando , geen 1 man army etc
     
  14. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Klopt, het vervelende is dat er meer mensen campen om hoge killstreaks te halen.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    In BO? Misschien in TDM wel ja maar in Domination valt dat vergeleken met MW2 erg mee
     
  16. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dat is bij domination inderdaad wel minder, maar bij andere gametypes erger ik me soms zo erg. Dat het gewoon echt niet leuk meer is om het te spelen.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat herken ik ook wel erg ja, in sommige gametypes speelt er niemand meer voor de lol lijkt het wel. Beetje rondsjezen is er niet meer bij
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik geef werkelijk geen ene fuck om ratio. Als het kan, ren ik rond, ga wel vaak dood, maar liever wat actie dan minuten lang wachten totdat er iemand langs komt/ :D
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon barebones spelen. Geen perks, geen killstreaks.
     
  20. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Een domme vraag misschien, maar kan het geen kwaad om momenteel MW2 te spelen? Ik vraag dit aangezien ik een bericht heb gelezen dat Microsoft de Xbox-gebruikers heeft gewaarschuwd en dat de hackers die ook verantwoordelijk zijn voor het Playstation Network, ook MW2 op de Xbox zouden gaan hacken of hierdoor persoonlijke gegevens probeert te bemachtigen.

    Link naar artikel:

    http://www.nu.nl/games/2502476/microsoft-waarschuwt-gebruikers-xbox-live.html
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2011

Deel Deze Pagina