Elke keer dat je internet gebruikt heb je kans dat je gegevens worden gestolen, dus dat lijkt me sterk. En als ze zijn gestolen ben jij vast niet de enige waarvan ze zijn gestolen, en het hoeft ook niet te betekenen dat je gegevens opeens worden misbruikt, dus ik zou me nergens zorgen over maken en gewoon gaan spelen.
Gaat volgens mij om die berichten van : Get your free 2100 ms points on ...... com of / Give me 800 ms points and I get you to 10th prestige lobby
De mensen die zo dom zijn om hun CC gegevens vrij te geven via een spel dat met berichten je probeert te lokken zijn dezelfde mensen die op de spam e-mails ingaan en worden opgelicht door een stelletje nigerianen. Natuurlijk niet leuk dat deze onzin gebeurt maar kommop, daar trap je toch niet in.
Fucking hell, ik blijf een Moderate Nat type hebben, ookal zijn mijn ports gefixt. Eerst was het telkens open, maar sinds kort krijg ik weer die moderate nat melding. Weet iemand hoe dit komt? (btw de instellingen van mn router zijn niet veranderd) Verder nog een vraag, zijn er nog mensen hier die actief spelen? Ik heb maar een maat die CoD speelt eigenlijk, ben pas 3 maandjes bezig met MW2 maar ik irriteer me mateloos aan m'n teamgenoten die 3-20 gaan ofzo.. Ik speel vooral veel TDM en Domination, maar sta open voor alle gametypes. add x R E 4 P E R of zeg me wie ik kan adden
Je mag mij wel toevoegen. Speel nog wel een met een paar vrienden MW2 en dan vooral S&D, maar natuurlijk ook andere gamemodes.
Search ben ik wel echt bagger in, haha. Jullie spelen dan wel serieus search of dat quickscope gedoe?
Ik speel vaak wel serieus en ga dan ook meestal wel voor het winnen. Dat quick scopen haat ik ook zo erg Dus als je een keer een potje met me of tegen me wilt doen kan je me toevoegen, of ik voeg jou natuurlijk even toe
Binnenkort krijgen we weer kamervragen denk ik : Breivik: Modern Warfare 2 goede trainingssimulatie Waar games vaak door de pers als oorzaak wordt aangehaald voor een geweldadige aanval, geeft Anders Behring Breivik in zijn 1500-pagina lange manifest ruiterlijk toe dat Modern Warfare 2 en World of Warcraft hem geholpen hebben in zijn voorbereidingen op de gruwelijk aanslagen in Noorwegen afgelopen vrijdag.
Conclusie? Simpel. Er zijn op deze aardkloot bepaalde typetjes die pixels niet van vlees en bloed kunnen onderscheiden. Zielige, zielige figuren.
World of Warcraft gold voor Breivik als een goede dekmantel. Mensen zouden geen vragen gesteld hebben toen hij als reden voor zijn geïsoleerde levensstijl opgaf dat hij de massively multiplayer onlinegame speelde. Afreizen naar bepaalde locaties om een aanslag voor te bereiden is volgens hem makkelijk te verhullen, door het 'reizen naar een World of Warcraft-vriend' te noemen. http://www.gamer.nl/nieuws/116419/noorse-terrorist-gebruikte-modern-warfare-2-voor-training