Gast ga even lekker ergens anders lopen vervelen! Blijf uit de Battlefield en CoD topics weg a.u.b. Alvast bedankt!
Ik ben weer helemaal fanatiek met MW2 begonnen (was blops een beetje zat) Zeker na het zien van dit soort filmpjes(met commentaar nog leuker)
Ik heb het juist andersom. Ben MW2 zat. Vind het klik aan klik uit rennen in black ops veel handiger dan het ingedrukt houden bij MW2. Speelde gisteren een paar potjes MW2 en ging gelijk terug naar Black Ops. Ben al die lucht killstreaks meer dan zat.
ha die was nice ja, zit nu weer vollebak mw2 te spelen en nu SnD. Eigenlijk zoveel leuker dan black ops. Riot schield
Heb mw2 en black ops allebei ingeruild voor wat geld voor nieuwe games die mijn honger moeten lusten voor november
Dit spel moet gewoon zo gespeeld worden(eaglescream weet waar ik het over heb): Met z'n zessen S&D gaan spelen, en dan allemaal als setup: Riot Shield-Pistool+tactical Knife/launcher-C4-Stuns-Scavenger-danger close-commando en dan allemaal gaan rushen naar de spawn en maar chaos maken. Laatste tijd dit veel gespeeld en het bevalt heerlijk
nieuwe beste class voor SnD Scar-h met extended mags. Sthumper Sleight of Hand Pro Lightweight Pro Sitrep Pro (bij alle 3 pro belangrijk) door SoH pro en LW pro kan je mega snel mikken na sprinten=alle 1 op 1 winnen. En als er iemand achter me loopt hoor ik lekker 4 keer zo hard zijn voetstapjes. eerste potje 14-0 daarna nog een paar goede en eindelijk over de 1000 punten gekomen met 17-4 met 1070 punten ik was blij.
Rushen kun je niet echt aangezien je met deze setup zo traag als dikke stront door een trechter bent.
Volgensmij klopt dit niet helemaal (Mediamarkt krantje die ik gister binnen kreeg) Op de website van Mediamarkt wordt het spel voor 55 euro aangeboden (voor PS3, PC en Xbox360)