Volgens mij was dat met Halo 3. Aantal winkels hadden het embargo geschonden. MM counterde door de prijs naar €40 te zetten
dat is waarschijnlijk de PC prijs, want die advertentie gaat over pc, xbox en ps3 en dan geef je natuurlijk de laagste prijs.
denk ook dat het om de pc versie gaat,maar normaal in krantjes staat er dan VANAF 40 EURO en dan is de console versie gewoon 60 euro.
Kan wel hoor, MW2 had ik ook op dag van release bij MM Almere voor 39 euro gehaald. Werd uitgebreid geadverteerd. Grote concerns als MM nemen af en toe een beetje verlies. Is eigenlijk gratis reclame zal ik maar zeggen.
Er staat bij: Ook voor de Xbox 360 en PC. Je ziet een plaatje van MW3 in PS3 versie waar 40 euro bij staat. Hoort dus gewoon 40 euro te zijn voor Xbox 360, PC en PS3
Dan lijkt mij dat ook dat de hardened edtiton goedkoper is, toch maar even kijken dan. Edit: niet dus:http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs...ern warfare 3&langId=-11&path=ncMediaNLc14752
Folder is sowieso altijd anders dan de webshop he. Bij veel games staat als je erop zoekt 50 euro, en wanneer je bestellen doet staat er 55 .. Die site klopt totaal niet ..
Ik moet nog een groot aantal Spec Ops missies halen (op Veteran natuurlijk) Wie o wie wil mij helpen?
Ik speel Modern Warfare 2 op de xobx 360. Ik heb een eigen clan, de 'Trick x' clan. Ik zoek nog wat Nederlandse/Belgische leden. We maken uiteraard trickshots op search and destroy. Kan je een beetje trickshooten? Voeg me dan even toe: Trick x Fusion
Doe dat lekker in TDM Wordt gek als zo'n gastje als jij iemand makkelijk kan killen. Maar dat moet dan weer met een 360 het liefst nog een 720. En jahwol we lost that round En als je speelt zoals het hoort ben je ineens een tryhard noob ofzo