1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 nov 2009.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  2. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je er niks voor terug krijgt. Ook al niks voor de intel. Vond die cheats in COD 4 wel grappig...

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ook al was de singleplayer meer van hetzelfde heb ik wel genoten. Weinig shooters met zoveel afwisseling (kan Halo nog wat van leren imo) en elke missie zat ik op het puntje van m'n stoel. Voor m'n gevoel was ie trouwens helemaal niet zo kort, maar heb niet gekeken hoe lang ik er nou echt over heb gedaan.

Kon het verhaal wel volgen, maar snapte het verraad van Shephard niet helemaal... kan iemand mij dat uitleggen?

4. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sheppard zijn intentie was om meer mensen te werven voor het leger en een "War Hero" te zijn. Volgens mij heeft hij Makarov ook ingehuurd. Zodat Rusland, Amerika zou aanvallen. Iedereen zou het land dan willen verdedigen, dus dan werft sheppard meer mensen. Daarna met de intelligence die hij verkregen heeft van Roach en Ghost, zou hij kunnen aantonen dat makarov erachter zat. En dan zal hij bekroond worden als een "War Hero". Volgens mij ging het zo.

Laatst bewerkt: 20 nov 2009
  5. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Dat klinkt best logisch eigenlijk :eek: Dankje :)

@Rigest: Klopt! Elke missie zat ik echt met open mond te spelen omdat alles zo ENORM GROOT was en zo vet :D Vooral die missie met dat vliegveld _O_ Tering dat was echt huge.

6. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was dit nog vergeten te vertellen:
    Sheppard deed dit allemaal omdat al zijn manschappen dood zijn gegaan in het vorige deel door die kernbom.

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ah ok, dat verklaart een hoop :) .

Vond het einde ook echt weer tof gedaan, net zoals in deel 1. Eerst strompel je naar die gast toe met je mes en denk je eindelijk kan ik die klootzak afmaken :+ . Vervolgens slaat hij je neer en kruip je naar die pistol toe. En uiteindelijk maak je hem zo heerlijk bruut af _O_ Epic!

8. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag CoD gekregen en maar begonnen metr de singleplayer.
    Maar wat een kutzooi is dat zeg in Rio:mad:
    Je hebt gewoon geen flauw benul wat je het doen bent en overal staan mannetjes=(

9. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het wel een leuk level. Als je na een paar keer opnieuwe bent begonnen weet je gewoon waar ze vandaan komen dan zit je al met je vizier te kijken voordat ze tevoorschijn komen.

10. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    kernbom? die ging toch gewoon kapot in de lucht?

En ik moet m echt overnieuw spelen omdat sommige dingen verwarrend zijn :eek:

11. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Die kernbom in Afghanistan of Irak missies (?) :+. Dat je in ieder geval strompelend uit een helicopter komt ;).

12. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    In Call of duty 4 dus, even voor de duidelijkheid

13. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Die was ook in COD4 :9 Maar nu weet ik het weer! Dankje :)

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Zit nu richting het einde van de game, zo op driekwart, maar wat een teringmissie nu:
    Die ene waar je binnen zoveel tijd naar die submarine moet.
    Iemand tips?

15. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    De M240 en de P90 oppakken en als
    Soap zegt: Predator Missile online
    die meteen gebruiken op je tegenstanders. Maak van trucks vol met troepen ook meteen een prioriteit.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Speel je op Veteran? Gooi eerst een predator op die grote groep bewakers tussen jou en en het gebouw zeg maar helemaal links op de map staat. Rush naar binnen, knal neer wat over is (zal niet veel zijn misschien 1 of 2 tegenover dat gebouw) . Ren naar het gebouw, knal de bewaker binnen af en ga het dak op. Vanaf daar is het vooral je predator goed gebruiken, je kunt er een stuk of 3 nog doen binnen de tijd geloof ik . Volgens mij heb ik er 1 gebruikt voor een heli en de andere twee op een paar trucks gegooid die aan kwamen rijden.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ja, maar je moet toch ook op tijd bij de sub aankomen? Hoe doe je dat dan? Daar heb je dan geen tijd meer voor.

En ik speel idd op Veteran.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je snel bent met je predators op die trucks kun je veel tijd besparen, met die eerste predator in het begin op die groep ook trouwens. Je kunt trouwens ook nog wat secondes sparen door vanaf het checkpoint nadat je je predator gooit meteen naar beneden te springen richting dat gebouw ipv netjes het pad naar beneden te volgen.

Predator op trucks zijn op veteran en must omdat je anders veel te veel tijd kwijt bent met al die bewakers

19. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Weet je dat je de schietknop in kan drukken om de predator sneller te laten vliegen? Dat scheelt je zo weer wat seconden

20. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Oh, dat wist ik nog niet, bedankt!

Deel Deze Pagina