1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch meer verkocht, meer gespeeld en betere servers.
     
  2. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    8)

    Nevermind.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2011
  3. Moltifao

    Moltifao Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Na iets meer potjes online begin ik er lol in te krijgen. MW2 nauwelijks gespeeld (vloeken in de kerk, ik weet 't) en BO regelmatig, dus de omschakeling was groot. Het 10x hogere tempo begint te wennen en wordt zelfs leuk. Speelt gewoon een stuk meer arcade dan BO of BF, en da's prima. Wat graphics betreft zie ik de verbetering tov BO niet zo. Eerder een kleine achteruitgang. Maps lijken groter dan wat ik me kan herinneren van MW2, en dat zie ik als een positief punt. Verder zijn die maps wat opzet betreft duidelijk goed doordacht, die kill confirmed shizzle is top, dus ik vermaak me hier nog wel even mee.
     
  4. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle COD's gespeeld en geprestiged.. Maar deze is de snelste cod wat ik heb meegemaakt.. Maps zijn klein, druk, en veel wegen die naar Rome leiden..

    Het is gewoon MW2.5 Graphics kijk ik niet naar, heb je ook geen tijd voor.. Snipers rulen weer good old MW2/CoD4.. en ik heb zo'n hekel aan snipers..:)

    Verder is het levelen super gedaan, ook dat je wapen mee levelt.. ik heb alleen met de UMP gespeeld met silencer.. Heel veel mensen zijn level 20 of veel meer, dat maakt alles wel een beetje ongebalanceerd..

    Maar voor iedere CoD fan is dit een must have, ik speel ook BF maar ik zie niet in waarom mensen CoD en BF met elkaar kunnen vergelijken.. Zoveel verschil..
     
  5. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Gister ook weer 4 man uit mijn friendslist uit de UK die hem al hadden :mad:
     
  6. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle games die te koop staan op MP komen uit de UK..
     
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Als de game maar niet meer zo statisch aanvoelt als BO, het was echt een achteruitgang tov mw2 dat je in bo niet overal op kon jumpen/niet overal kon gaan en staan waar je wou. Dat in combinatie dat er bijna geen quickscopen meer mogelijk was heeft de game gewoon saai gemaakt. Het spel was veel te gebalanceerd. Ik bedoel, het zegt toch wat als minstens de helft van mijn friendslist (bijna alleen maar hardcore cod spelers, nachtenlang mw2 snd gespeeld en echt winstreaks van over de 50 gehaald) uiteindelijke na een paar weken gekapt is met bo. Ik denk dat mensen die nu lopen te melken over mw3, bijvoorbeeld over de snelheid, snipers, ongebalanceerde dingen, meerdere routes, juist niet bevatten dat dit soort dingen een spel op de lange duur fun houden. De fans van modern warfare vroegen niet om een totaal nieuwe game met gebalanceerde dingen en een nieuw gameplayconcept. Als dat wel het geval geweest was had je ze moeten horen zeiken :p.
     
  8. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Quickscopen :emo:
     
  9. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39

    Het niveau is inderdaad altijd minder in de cod-topics, maar dat komt dan ook bijna altijd door mensen die een ander schietspelletje leuker vinden, en denken dat het heel belangrijk is om dan de "concurrent" af te kraken. (voorzover je van concurrentie kan praten, als jr naar verkoopcijfers kijkt).

    Ij snap nooit zo waarom mensen die Battlefield spelen zich zo verheven voelen boven mensen die cod spelen. Een soort decadentie van kijk mij eens volwassen zijn want ik vind cod niet meer leuk. (vaak net 18 jaar en dan cod een kiddy-game noemen,lmao).

    Tuurlijk mag je je mening geven, maar kijk het Battlefield topic er maar op na als er commentaar kwam op het spel hoe er gereageerd werd op deze "fanboys". Die werden niet gewaardeerd door diegene die al tijden uitkeken naar BF3. Andersom geldt dat natuurlijk net zo. Hier zijn ook mensen die al maanden uitkijken naar MW3, die zitten niet te wachten op iemand die ff snel voordat uberhaubt de release is, dit spel afkraken.
     
  10. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    De maps zijn zeer diepgaand, veel tunnels, huizen met 2 a 3 verdiepingen, veel puin, voor de mode hardcore word het een flinke kluif, om ze te vinden...

    Net een paar nieuwe maps gespeeld, andere server rotatie denk ik zo.. Echt mooie maps qua opbouw.. Ik ben zelf een rush speler, dus mij komt die huizenmappen altijd goed uit..

    Open maps zijn er ook maar in mindere mate, maar goed ook... Mijn UMP reikt niet zo ver..
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind de graphics echt top. Speel het op een 55" en het is gewoon genieten. Zowel in de SP als in de MP.
    Maps zijn groter geworden en sommige zijn wat onoverzichtelijk. Maar er zitten ook pareltjes tussen! Ken de namen nog niet uit m'n hoofd, maar de MP is weer good-old MW!
     
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Hoe is hardcore Search & Destroy? Is het weer Ricochet (terugkaatsing) net als in MW2 of is het net als Black Ops / COD 4 dat je wel je teammaat kan raken/killen?

    Daar ben ik wel benieuwd naar.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2011
  13. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore heb ik nog niet gespeeld, gisteren even Domination maar dat is niet mijn ding.. TDM wel.. Over ricochet heb ik nog niet kunnen testen.. Ik zal zo meteen eens kijken of ik al HC kan spelen..
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Domination vind ik altijd een heerlijk gamemode. De nieuwe TDM met de Dog Tags is ook een leuke modus.
     
  15. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah buddy, als ik hier het topic lees zijn de meeste mensen er positief over! Fijn om te lezen, want Black Ops vond ik totaal niks en ik heb toch wel weer zin in een Call of Duty! :)

    Wel jammer dat morgen mijn tentamenweek begint... Ach ja, dan bestel ik 'm woensdag, dan kan ik 'm donderdag/vrijdag ook spelen. :D
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    WaW spant de kroon. Dat was 1 groot glitch feest ><
     
  17. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Voor de mensen die hem al hebben:

    Hoe is het met de chaos qua killstreaks. Ik zie een hoop mensen die BO niks vonden persoonlijk vond ik het wel een leuk spel en wat ik vooral positief vond tov MW2 was dat er niet constant meerdere killstreaks in de lucht hingen. Hoe is dat nu? Constant binnen blijven, of valt het wel mee?
     
  18. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Roundhouse underground glitch haha 8)
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Precies mijn mening! Ben hier ook benieuwd naar.
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de game mode headquarters ?
    Vind er niets van terug dat deze erin zit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina