Ik kan me zoals zo vaak wel vinden in de Eurogamer review. Het is meer van hetzelfde maar zoveel content en met prima production values zodat je gewoon niet echt kan haten op MW3.
Het is gewoon een enorm compleet spel waar de fans weer een hele tijd zoet mee gaan zijn.
Persoonlijk weet ik niet of ik het nog een jaar fanatiek zal gaan spelen. Ik heb misschien wel het punt bereikt waarop ik echt aan iets anders toe ben qua gameplay.
Begon gister te spelen en het enige wat echt echt anders is voor mijn speelervaring zijn de routes in de mappen. Dus ik doe hetzelfde kunstje wat ik al 4 jaar doe tegen een andere achtergrond.
Aan de ene kant zit de verslavingsfactor er nog wel goed in maar aan de andere kant trekken BF3 en Skyrim wel heel erg. Dat was de vorige paar jaar nog niet het geval , toen ging de rest nog gewoon een paar weken de kast in na release van de nieuwe COD
Wat vind je beter t.o.v BO? Ik heb nog niet zoveel gespeeld, gister even een uurtje tot level 20 o.i.d maar ben er nog niet uit of ik het beter vind of gewoon anders.
Ik heb het idee wat er wat meer recoil is en dat vind ik een verbetering. (m.u.v de snipers want QS is back with a vengeance) Maar ik heb ook het idee dat de look niet zo clean is als BO en dat vind ik jammer. BO was iets meer cartoony maar daardoor erg clean en dat komt bij zo'n snelle game imho de gameplay ten goede. In MW is het op het eerste gezicht toch veel grijsgroene mannetjes tegen grijsgroene achtergronden.
Vind Survival wel nu al leuker dan zombies. Heb gister met een maat even tot wave 21 gespeeld en vermaakte me uitstekend.
1 groot persoonlijk minpunt vind ik dat 3rd person team tactical er niet meer in zit. Maar dat is puur persoonlijk. Die playlist werd in MW2 door een man of 5000 fanatiek gespeeld en ik snap wel dat dat te weinig is om er veel aandacht aan te besteden. Maar vind het wel erg jammer want het blijft mijn favoriete playlist
Laatst bewerkt: 9 nov 2011