1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF gamesync stuurd me een kapot CD !!! wat moet ik nu doen ??

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Aan elkaar plakken natuurlijk!

Tsja, antwoord is simpel, contact opnemen met gamesync.

3. Foals

Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

Leuk Bevonden:
    0
    QFT. Evenals quickscopen/hardscopen, BAH. :cool:

4. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand anders hier die de Reaper killstreak heeft gebruikt? Ik heb 'm al 2 keer gehad en heb er slechts 1 kill mee gekregen. Beiden keren waren wel op die dichte ijsmap, maar alsnog... Ik schiet dat ding op zon target, en dan gaat ie er helemaal van afwijken.

Net wel een lekker potje gehad. Zag dat iemand zn care package was aan 't callen, en wachtte ff om te zien of het een neppe was of niet. Hij wilde 'm openen, dus killde ik 'm vlug en nam 'm vervolgens zelf. Bleek dat er een Osprey Gunner in zat :+. Ding is fucking goed, soort betere versie van de Chopper Gunner in MW2. Iets van 7 kills ermee gemaakt.

5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Met de reaper killstreak moet je de missiles zelf besturen he ;)

Ben nu lvl 50. ACR is _O_

6. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shit, dat wist ik niet :+. Kun je dat nergens oefenen ofzo?

Niks mis met hardscopen. Quickscopen ook niet behalve die mensen die exclusief quickscopen om flashy te spelen.

7. Arsenal2003

Arsenal2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm hoe kan dit nou weer, volgens de leaderboards ben ik level 37. Maar voor de rest geeft hij level 27 weer, terwijl ik toch echt vanmiddag level 37 was. Ben ook de vrij gespeelde wapens en perks kwijt. Iemand anders hier mee te maken gehad?

8. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gedaan ondanks ze bijna nooit reageren..

9. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had die reaper uit me enige care package die ik heb gehad in dit spel, ik heb echt een minuut lang, wow dit ding is vet geroepen.
    en heb heb besloten alleen nog maar te campen, deze camploze maps zijn echt bagger waar je altijd van honderd kanten kan worden beschoten ik weet nooit waar ik moet kijken. dus ik ga lekker achter een auto schuilen met een snipertje, is ook nog leuker.

10. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Net twee potjes gespeeld en het voelt weer heerlijk vertrouwd aan, net als Modern Warfare 2. Ik ga hier veel uren in steken, echt weer een geweldige Call of Duty! Ik heb het een jaar niet meer gespeeld vanwege Black Ops en nu is het eindelijk weer leuk! \o/

Wel jammer dat de UMP 45 meer recoil heeft. Was in Modern Warfare 2 wel veel minder! :9

11. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Met een vriend in Private match ofzo?

Als je in dat ding zit moet je de missiles gewoon met je rechterstick besturen. Er verschijnt een rood licht op de map zodat jij kunt weten waar ze terecht komen.

12. Zaitsev38

Zaitsev38 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schijnt iets te zijn dat als je dashboard in een lobby dat je stats dan terug gaan tot en vorig opgeslagen punt ofzo. Mensen op Insidegamer hadden er ook last van.

13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.345
    niks geduld hebben je hebt ervoor betaald en dan werkt het niet wtf ! :+

14. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    dat is waar natuurlijk maar het gaat mij alleen maar om DLC. Stats boeie niet :p

15. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Iemand?

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Haha dropshotten is nog kanslozer dan campen _0/

17. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Elite registratie kan toch pas vanaf 13 nov? Heeft dat er niet mee te maken?

Zie callofduty.com/founder

18. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zou kunnen, maar ik dacht dat sommigen hun double xp al hadden gebruikt? Ik heb het over de gratis elite heh, niet de betaalde.

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dropshot? Is dat wanneer je als een idioot gaat liggen zodra je een enemy ziet? Want dat is echt schijtirritant.

En damn wat ben ik weer heerlijk slecht met dit spel. Bij MW2 en COD4 duurde het ook even voordat ik op gang kwam. Op het moment wordt ik continu gekilled van achter omdat ik de maps nog niet ken. Er zitten trouwens maps bij dit keer...damn...de logica is daarvan echt ver te zoeken.

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee. Ik heb mijn Elite account succesvol upgraded naar Premium. Kreeg mailtje van MS en in de App zie ik dat ik Premium user ben. De founder status kan je pas krijgen vanaf 13/11.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina