AAAARGGGHH!!!! Ik haat de cod-site. Ik wil mn double xp en inloggen op de elitesite, maar dat is onmogelijk.
Eerst zegt ie dat ik mn account moet verifieren via de mail, dat doe ik, kom ik op de codsite, zegt ie dat de email verification complete is, ik moet inloggen bij cod elite om de registratie compleet te maken en mn double xp te krijgen. Ik klik op continue.
Dan kom ik bij een login scherm, ik log in. Dan kom ik op een profielpagina. Daar staat rechts bovenin een knopje met enter cod elite erop, dus daar klik ik op. Dan kom ik op een site met de tekst welcome to cod elite, please login or signup above to enter, maar ik ben al ingelogd!!! Dus dan log ik uit en weer in, en dan kom ik weer terug op die profielpagina,
Ik kom dus gewoon niet verder dan die profielpagina, ik kom niet bij elite, maar ik heb op de xbox wel gewoon elite (allemaal de gratis versie overigens). Als ik me opnieuw aanmeld voor Elite krijg ik meteen weer het scherm dat ik een mail heb gekregen voor de verificatie van de account en via die link in die mail kom ik dan ook weer terug op de profielsite en dus niet in elite. Is dit een fout of doe ik iets verkeerd?
Klik om te vergroten...