1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Level 35 maar ik vind de levels nogal saai en niet goed gedesigned, iedereen kan weer met de UMP rondlopen en van zowel veraf als dichtbij neerhalen net zoals in MW2. Denk dat ik nog een paar uur MW3 ga spelen en dan terug naar Black Ops want dit is niks...

2. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik vind de UMP wel minder effectief geworden op de langere afstanden. Met name doordat de recoil is toegenomen en er net wat meer kogels nodig zijn (zo lijkt het).

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ja standaard heeft de UMP wel iets meer recoil maar met de weapon perk kick is dit alweer teniet gedaan.

4. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Zelfs met kick ben ik op lange afstanden bijna kansloos met de ump. Waar ik in mw2 geen moeite mee had.

5. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jeej,.... MW3 is binnen #kutintertoys

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niets maar ook niets slecht zeggen over deze game.
    De single player vind ik echt sterk vol met actie en de multiplayer is echt stukken beter dan black ops.

7. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De UMP was inderdaad een stuk beter in MW2, in dit deel is hij een stuk eerlijker.

8. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik wilde net zeggen, alsnog is het nog een overpowered wapen.

9. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Heb gisteren mix gedaan tussen SP en MP. De SP zit echt bordevol met actie, dr kwam zowat geen end aan bij t eerste level. MP was meer van t zelfde, beetje uitvogelen hoe de create-a-class werkt. Vanavond ook maar eens aan beginnen :)

10. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je? Ik ben toch meer een liefhebber van de PP90M1.

Je krijgt een aardig zooitje over je heen, primary en secondairy wapens, lethal en tactical, ( of hoe het ook heet ) 3 verschillende perks, Strike packages en Death Streaks.

Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  11. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Juist ja :) vind t slim ingedeeld. Stukje teamplay en rushers.

12. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het best wel een kut spel eigenlijk hoor.. Had wel veel zin om hem te spelen, maar ik vind het echt een copy van MW2.. Eigenlijk niks verbeterd.. De maps zijn redelijk kut, allemaal hetzelfde met veel close combat en het geeft echt aanmoedigen tot campen.. Vaak ook lagg, ook als ik host ben. Ik schiet op iemand ik ga dood ik kijk de killcam en op zijn scherm heb ik nog niet eens 1 kogel gelost. Heb ook vaak dat het lijkt alsof ik in 2 schoten dood ben en als je de killcam kijkt raakt hij je minstens 5x ofzo. Hoop dat er een patch komt, want dit slaat echt nergens op.

13. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Heb ik ook gehad, leek ook wel alsof ik veel langer op iemand moest schieten om te killen.

14. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Die ervaring heb ik ook af en toe moet ik zeggen. Zeker 4 schoten gelost...maar in de killcam niks.....bug/ of internet verbinding? Wel gewoon 4 groene balken

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb precies hetzelfde. Krijg 10+ hitindicators en ik ben een schot in mijn voet dood. Hardcore spelen en het probleem is opgelost. Of spelen op tijdens dat die kut Amerikanen slapen. Heb alweer te vaak het woord "foreigner" gehoord.

16. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik denk de servers of een bug, want ik heb ook gewoon 4 balkjes en goede internetverbinding dus. Beetje raar als het bij veel mensen gebeurt dan ligt het niet aan de verbinding.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In hardcore win ik bijna iedere 1 op 1 battle. Zou dus een bug in core kunnen zijn.

18. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben zelf niet zo een fan van hardcore eigenlijk, misschien maar een x proberen dan.

19. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het ook vaak in Core, schiet ik iemand al 2 keer vol in zn lichaam, dan begint hij pas te schieten en heb hij mij... raar

20. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ik krijg de hele tijd error 500 als ik mijn Elite account wil activeren...:mad:

Meer mensen last van?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina