MFR Date : 2005-12-01 (1 December), 12 December gekocht
Error code : Geeft hij niet
Signaal RoF :
/ \
\ /
Probleem omschrijving :
Na het downloaden van LEGO Star Wars Original Character Pack zijn de problemen begonnen, echter, het kan ook zijn na het downloaden van een 'verplichte' patch, die nagenoeg gelijk uit kwamen (voor LEGO SW II). Mijn Xbox liep sindsdien regelmatig vast tijdens het spel LEGO Star Wars II. Tijdens andere spellen totaal geen last, en ik ging er dan ook vanuit dat het aan LEGO SW II lag. Soms hoorde je een piepje als de game vast liep, soms niet.
Vanmiddag wilde ik NFS Carbon Demo spelen, en hij liep weer vast met zo'n piepje. De Xbox slaat dan helemaal vast, en dan moet ik hem weer geheel opnieuw opstarten. Alleen dit keer kreeg ik dus 3 rode lampjes.
Ik heb hem weer uitgezet, en weer opnieuw opgestart, en het leek erop dat hij het gewoon deed, maar na 10 seconde in een NFS Carbon Race te zitten, slaat hij opnieuw weer helemaal vast. Sindsdien start hij zeer slecht op, en 9 van de 10 keer komt hij niet door het opstartfilmpje. Ik krijg alleen niet meer die 3 rode lampjes, hij slaat gewoon vast zeg maar, en die lampjes is maar 1 keer gebeurd. Spellen spelen kan niet meer, en ook na een minuutje Dashboard slaat hij vast.
Laatst bewerkt: 8 okt 2006