1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, want je krijgt alweer een nieuw trackingnummer
     
  2. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al gehad. Ik heb nu een van dat ie naar Duitsland ging (daar gebeurt niks meer mee want die staat gewoon op status afgeleverd) en een die ik vrijdag per mail heb gehad en die staat nu op status onderweg of iets in die richting met verwachte aflevering 16 oktober.
     
  3. shapezzz

    shapezzz Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Dadelijk maar weer eens bellen... punthoofd krijg je er van..
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Wow :eek: om 09:10 naar UPS gebeld en om 11:25 stonden ze aan m'n deur. Helemaal top! Hij is na anderhalve week eindelijk de deur uit.
     
  5. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ja! UPS is wel oke!
    Alleen nu ist voor je te hopen dat microsoft opschiet, ik had 2 vrijdagen geleden mijn PC en 360 meegegeven, mn PC was afgelopen woensdag al terug en mn 360 is nog nergens te bekennen,....
     
  6. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij het opstarten van mijn Xbox gaat af en toe het rode licht rechtsonder, nummer 4 dus, branden. Er staat dan dat ik contact moet opnemen met MS.
    Maar wanneer ik hem opnieuw opstart, werkt hij terug.
    Zou ik een nieuwe vragen of het zo laten?
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, welke foutcode krijg jij te zien?
     
  8. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet eens op gelet eigenlijk. Zal ik volgende keer eens doen.
     
  9. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Anderhalve week?! Dat moet nooit zo lang duren, als je ze belt zijn ze er dezelfde dag nog, je kan zelfs zeggen hoelaat je wilt dat ze komen :)
     
  10. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg ze gvd nog steeds niet aan de lijn :mad:
     
  11. RuudW

    RuudW RuudW

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon wachten, het is toch een gratis nummer.. Heb vanmorgen ook gebeld, want mn dvd-drive is volgens mij een beetje naar de kl0ten.. Moet gelukkig ook opgestuurd worden8).
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Nee, het duurde anderhalve week voordat ik de labels van UPS via de mail kreeg. Ik heb ze gisteravond pas ontvangen, en vanochtend meteen gebeld. Ze stonden inderdaad na zo'n 2 uur op de stoep :) UPS = :) Microsoft = =(
     
  13. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als het om MS, Nintendo en Sony service ligt, dan is MS toch het beste. En fouten maken is menselijk en die fouten worden gemaakt doordat het daar gewoon erg druk is. Dus een beetje medeleven doet toch geen pijn.
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Een belangrijk verschil is natuurlijk wel dat bijna niemand gebruik hoeft te maken van de Nintendo en Sony service.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Een beetje niet nee, maar om nou 3 fouten te maken op één persoon vind ik té. En dan is hij nog maar net mijn deur uit, dus het proces is nog lang.
     
  16. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien omdat alleen Xbox zijn nieuwe generatie heeft uitgebracht, Nintendo en Sony hebben dat nog niet gedaan. Dus dat er fouten komen bij de Wii en de PS3 zit er wel in, dus gaan mensen ook bellen.......Denk eerst is na.
     
  17. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Kheb net mn mail gehad dat ie verstuurd was, alleen die mail was verkeerd gedateerd namelijk: Verzenddatum: 2006-10-03 18:58:37, en dat kan helemaal niet. Njah, als ie daadwerkelijk aan UPS is meegegeven dan krijg ik em wel vandaag of morgen als het goed is.... toch?:p
     
  18. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Reken er maar niet op.
    dat dacht ik ook dus. kwam i een week later...
     
  19. RuudW

    RuudW RuudW

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, om een uurtje of 12 gebelt met de Klanterservice van MS.. Om 14.00 uur het label ontvangen... Vervolgens om 15.00 uur gebelt naar UPS om een afspraak te maken wanneer ze het pakket ophalen. En ja, en toen stond om 15.45 uur al iemand van UPS voor de deur.

    Dus tot nu toe een super service.:b:
     
  20. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ok vanmorgen gebeld allerlei vage shit uitgehaald met de xbox met die gast, zoals de AV kabel er iets uithalen:confused: wat dat voor nut heeft weet ik niet, daarna xbox aan gaf geen beeld xbox deed wel beeld gaf hij niet:confused:, toen weer uit, harde schijf eraf, aan doen, deed het. hharde schijf er weer op, deed et nog steeds... oblivion erin, deed het. knakker zei dat het nooit weer voor zal komen gebeurt et nog een keer dan moet ik bellen en word ie opgehaadl:mad: dat wil ik niehieeet zonder 360 kan ik niet;)...@heideroos volgens mij heb je exact hetzelfde probleem als mij, Lampje rechtsonderin brand rood? en op het scherm staat error occured contact microsoft customer support? moet je eens kijken de volgende keer of er ook E74 staat op het scherm. of een ander E nummer kun je kijken wat er naar de kloten is aan je systeem;) leuk om te weten namelijk... NOTTTTTTTT
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina