Mja, misschien heb je gewoon echt veel pech gehad...
Tja ik wil je niet ongerust maken maar het schijnt dat er bij 360s uit de eerste serie (van vóór 1 januari 2006) wat chips niet goed vast gesoldeerd zijn.
Ik weet natuurlijk niet de oorzaak van de storing maar de symptomen (na 5 min. heel plotseling '3 Red Lights of Death' en daarna deed hij bijna niks meer) doen mij vermoeden dat dit ook met mijn 360 het geval was. Het gebeurde ook twee weken nadat ik mn 360 mee had genomen naar een maatje dus misschien dat er een chip wat los is geraakt ofzo?
Het repareren is in principe niet zon probleem maar het is wel vervelend dat je met een 360 zit waarvan je niet weet hoe lang deze het nog blijft doen... Misschien voordat de garantie afloopt even flink schudden als je hem even een paar weekjes kan missen
Ik vond het op tweakers. Let wel: in Amerika wordt er maar 3 mnd garantie op de 360 gegeven, het bericht is dus op hun van toepassing mbt. het gratis repareren en het vergoeden van gemaakte kosten. Hier werden de 360s zoals je weet natuurlijk wel gratis gerepareerd
Laatst bewerkt: 27 okt 2006