1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit// sorry :mad:, in verkeerde topic geplaatst

Laatst bewerkt: 9 okt 2006
  2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    GVD NONDE K@!#K@!#!K@#!#K!@#!@# TERING KUT HOERIGE FOKKIGN SCHIJT MICROSOFT :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

niet te geloven dit, drie weken geleden op gestuurd, krijg verdomme net een mailtje dat ze hem hebben ontvangen bij het service center. GVD TERING APEN DAAR!!!!

sorry voor me grote bek, maar neem aan dat jullie me wel begrijpen.

te triest dit ............

3. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Wees maar niet bang, ze sturen binnen een paar uurtjes een bericht dat ze je Xbox 360 terug hebben gestuurd :) Was ook bij mij zo.

4. IanDS

IanDS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wees daar maar niet te zeker van, MS is momenteel een boeltje van aan het maken en bij niemand verloopt de procedure gelijk. Ik heb vorige week donderdag een mail gekregen dat hij aangekomen was (was volgens UPS al wel week ervoor, maar kom) en ondertussen nog steeds niets vernomen over dat er een nieuwe onderweg is.

5. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

like FTW

2 uur later nu dus krijg ik een mailtje met

Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen 2 tot 5 dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen. Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven:

dus vage shit daaro. nu maaar hopen dat het woensdag is ipv van volgende week, maar vrees wederom het ergste, al is dit een mevaller :)

6. IanDS

IanDS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar eens het bewijs dat er toch organisatorisch iets niet klopt bij MS.

De verzending terug gaat meestal vrij snel, eigenlijk zou je morgen al je console moeten hebben: UPS doet z'n werk i.t.t. MS wel goed.

7. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dutch

We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen.

Ff later:

Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen 2 tot 5 dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen.

Fuck yeah! Eindelijk na 2 en halve week.

8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er niets van, ik heb 2 labels via E-mail gekregen, maar wat is daar nou precies de bedoeling van? Het staat niet bepaald handig uitgelegd.

9. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Nummer bellen op de achterkant; afspraak maken met ups; label (bovenste sticker) met barcodes op de doos plakken

10. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zei je? :) want hier zegt die dat het weer is verzonden. Ik heb dus gelijk.

11. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze dus via e-mail gekregen, en ik weet niet precies welk gedeelte ik nu moet uitknippen, en op de doos plakken.

Ik zie net dat die andere alleen mijn bewijs is, en dat ik die gewoon zelf moet houden. Die met die Barcodes plak ik dus op mijn doos. Maar wat moet ik nu precies uitknippen? En wat moet ik met dat gedeelte boven hier vouwen doen? Zoals Handtekening en Datum, en hoe moet ik dat er dan op plakken?

12. IanDS

IanDS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, maar dat is één van de enige keren dat er wat logica in hun systeem zit.

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    ze geven zelf aan dat ze er een zooitje van maken: zie onderstaande mail. vanmiddag nog ontvagen:

doen ze goed :D

14. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Vind dat begin wat vaag zo van: Mijn naam is Juan...

Naar mijn weten doe je zoiets niet als bedrijf met berichten maargoed ;).

Mijne is vandaag opgehaald door UPS en ben dus benieuwd wanneer ik een andere 360 thuis krijg...

15. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Dat gedeelte moet je zelf houden, als bewijs van ophalen. (Goed bewaren)

Ik heb zelf dat stuk in een plastic hoesje gedaan(bij me andere xbox), en het vastgetaped op de doos.

1 tip voor jou:
    Schrijf je serial nr, en je MRF date nummer wel ff op. soms krijg je een oudere terug, of een gerefubrisched van iemand anders.

ik zelf hoefde niks via de email te krijgen. de kerel van ups kwam zelf met de label, en plakte die er zelf op.

Suc6!!:thumbs:

16. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil Xbox service ook emailen, heb een vraag. Wat is hun email?

17. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    via Xbox.com support kan je rechtstreeks van de site uit mailen.

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    inderdaad op de site kun je mailtje sturen, op de mail die je terug krijgt kun je gewoon replyen en wordt weer op gereageerd. Mjn bevinding is dat de reactie via de mail net zo snel of sneller is als bellen.

19. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Ups denkt het pakketje morgen te kunnen afleveren, maar dan is er hier niemand thuis. Wat doen ze dan met het pakketje?

20. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    dan krijg je hem de volgende ronde.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina