1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je eens wist hoe veel Japanse PS2's na de launch terug moesten voor reparatie, daar ging het ook flink mis. Een paar pagina's geleden stond een nieuwsbericht dat er soldeerfouten zijn gemaakt tijdens de productie van consoles die voor 1 januari 2006 gemaakt zijn. Helaas valt mijn xbox ook in die catagorie. :mad: Gelukkig heb ik dan wel een eeuwige garantie.
    Maar goed, fouten zijn menselijk, gelukkig leert Microsoft ervan. Gratis garantie om het op te lossen, nieuwe chips om de koeling te bevorderen enz.

    edit:
    Wat loop ik te bazelen over garantie, daar klopt dus geen hol van.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  2. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Scheelt een paar dagen ja.

    Als je per mail de sticker ontvangt dien je deze uit te printen en op te plakken. Hierna dien je nog een afspraak met UPS te maken. Als weekend erbij zit, kan het vaak pas na het weekend worden opgehaald.

    @dulle: Jij hebt echt pech. Ik had allang als ik 5/6 360's inmiddels zou hebben gehad, NIET nog een nieuwe willen!
    Gebruik je je iiyama scherm niet meer voor de 360? \o/
     
  3. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is ook voor 1 januari 2006, is code 0102 dus een soldeerfout..?
    Hij heeft het altijd gedaan..?
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vorige was ook voor 1-1-2006. 22 dagen terug kapot. Nu een van maart 2006 en ben benieuwd hoelang deze het volhoudt.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat zou dus goed kunnen.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    jawel hoor, ik had alleen voor dit geval ff wat kabels geswitched :9
    kon ik tenminste op de 360 en de pc tegelijk klooien :D

    maar ik wil wél nog een 360 omdat de games gewoon te leuk zijn \o/ (Tomb Raider Legend + Gears of War komen er ook nog aan, dus dit is sowieso een erg slechte timing :'-()
     
  7. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn wordt langzamerhand gek , lees net dat iemand 23 oktober verstuurd en nu al heeft. Mijne is 5oktober opgehaald en hij was 6 oktober in duitsland. Ik las ook dat hij een nieuwe had snap niet waarom ze niet de eerder ontavangen 360's eerst maken en dan de later ontvangen.
     
  8. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Je denkt toch niet dat je levenslange garantie hebt :lol: Ik heb er duidelijk bij gezet dat het bericht aangaande garantieafhandeling voor Amerika bestemd was omdat ze daar maar 3 mndn krijgen...
    Lijkt er wel op, die fout had ik ook :)
     
  9. trimark

    trimark Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds 2 weken is mijn 360 kapot. Ik heb dus naar die helpdesk gebeld en ik dacht dat alles geregeld zou worden. Ik zit nu inmiddels al 1,5 week op een email te wachten die niet komt. Dit probleem schijnt volgens die nederlands sprekende duitsers van de helpdesk in de server van microsoft te zitten. Dit probleem kunnen zij dus niet oplossen, dus bellen naar de helpdesk heeft geen zin meer. Ik moet nu dus op microsoft wachten totdat zij hun spullen weer op orde hebben. Zijn er hier nog meer mensen die hier op hun email zitten te wachten?

    Ik heb trouwens nu bij elkaar al 5 uur in de wacht gestaan bij die helpdesk en kan dat zweverige orgelmuziekje wel door de WC trekken.
     
  10. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wordt er te veel stroom gebruikt ??
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ach, gratis reparatie lees ik als levenslang, maarja, ik was klaarblijkelijk niet aan het opletten. :+ Lomp, want ik zie nu dat het er idd duidelijk stond. O-)
    Hoe zit het eigenlijk met de garantie als je een nieuwe krijgt toegestuurd vanuit Duitsland? Loopt die gewoon door vanaf de aankoop van je originele/eerste xbox? Ik zou zeggen van wel, maar ik heb er geen ervaring mee, dus.. :)
     
  12. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil net bijna hetzelfde posten als jou. Word echt ziek van die helpdesk. Heb al 6x gebeld (en 6x dus 45min moeten wachten=( ) en 4x email gestuurd en ze zijn 6x hun woord niet nagekomen, elke keer een ander raar verhaal. Van dat ze mijn email kwijt zijn en dat het systeem de aanvraag blokkeert. Het verhaal over die server heb ik nog niet gehoord, maar ben nu voor de laatste keer maar aan het bellen en nu maar wachten met wat voor verhaal ze nu komen:'-(
     
  13. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat vind ik idd ook een beetje raar, de aankoop datum blijft gelden. Daarom heb ik de 360 die ik terug kreeg ook maar meteen weer retour gestuurd. Deze was een beetje beschadigd en de dvd drive was beetje gammel en er zat stof in (:confused:) Dat metaal beschadigt echt niet zomaar en de dvd drive is het eerste wat kapot gaat/slijt... Doe mij maar gewoon een echt nieuwe O-)
     
  14. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb precies hetzelfde...
    word er niet goed van, dat irritante muziekje en dat half nederlands sprekend mokkel steeds er tussen door.
    het is toch schandalig dat ze dit niet professioneel op kunnen lossen?
    ik hang nu alweer 13 minuten aan de lijn en zodra ik ze te pakken heb dan vraag ik meteen of ze hem meteen willen sturen OF of ze hem met de post willen sturen....

    to be continued...
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  15. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit inmiddels al 30 minuten in de wachtrij
     
  16. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    haha weet ik waar ik op moet wachten ik zit nu 10 min ^^
     
  17. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    "als het u belieft blijft u in de lijn...
    wie hebben ze hier in godsnaam voor in gehuurd!

    inmiddels 25 minuten.....
     
  18. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook nogsteeds aan het wachten jullie?
     
  19. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    33minuten nu bah stink helpdesk.
     
  20. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt Kansloos zijn ze daar:mad: word ik geholpen door iemand die zich gelijk verontschuldigt dat hij me niet goed kan helpen omdat het zijn eerste dag is. Er waren geen supervisors die me konden helpen in het nederlands, dus vraag ik of er wel engelse zijn. Zijn die er ook niet, snap echt niet dat er geen eens een engelse supervisor is:confused: . Dus ben niets opgeschoten. Maargoed ik word teruggebeld binnen 48 uur:'-( Ik heb er niet veel vertrouwen in dat ik gebeld ga worden maar steeds uur wachten naar bandje is ook niet zo leuk. Had vorige week ook klacht naar hoofkantoor gestuurd van microsoft kreeg ik gister bericht dat ze het intern door verstuurd hebben. Alsof ze een week nodig hebben om iets intern door te sturen|:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina