Ik heb na een update gisteren dus ook de E71 error. En de box doet helemaal niks meer. Net ms gebeld. na 1 uur de hoorn erop gegooit. zo lang in de wacht.
Ik dacht weet je wat. Ff engels proberen. Dat was optie 2. Dus ik bel terug.
press 2 for english. zo gedaan. en nu na 10SEC!!!!! een mevrouw aan de lijn. Ik zei this is ... from the netherlands speaking. zeg die aardige mevrouw. i can also speak dutch if you prefer that. dus ik zeg ok nederlands is ook prima.
het probleem uitgelgd. na update.... mevrouw: en nu een error en een rood lampje onder? ik zei ja e71 en het lampje. dat is een bekend probleem. is met een aantal consoles dat er een fout zat in de update. onze excuses voor dit ongemak. Ze komen binnen nu en 5 dagen de box bij mij ophalen. en het zou 10 - 14 dagen gaan duren. Dus ik ben benieuwd.
Hele aardige mevrouw en vlotte service aan de tel. Dus spreek je ook een beetje engels.. kies dan voor Engels in het menu. die afdeling lijkt beter bezet dan de nederlandse! (en als je geluk heb net als mij, krijg je een nl-se mevrouw aan de lijn).
btw, niks over stickers gesproken. om die te emailen of op te sturen. ups kwam hem gewoon ophalen. ik hoef hem alleen zonder accesoires in een neutrale doos te stoppen.
Laatst bewerkt: 1 nov 2006