1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Same here. Eerst wilde hij helemaal niet aan, toen hij het eindelijk deed de update en daarna die foutmeldingen.
     
  2. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vanmorgen om 9 uur gebeld, en toen zei die vent van de helpdesk dat het een uurtje of 4 kon duren, omdat alle mailtjes tegelijk verstuurd moeten worden, maar in de loop van de dag zou ik hem hebben.
    toen ik om 16.00 nog niets had heb ik weer gebeld en toen werd mij verteld dat die mail ook s'avonds kon komen, en dat ik geduld moest hebben, maar als hij er morgen in de loop van de dag nog niet was ik even moest terug bellen.
    maar vanavond had ik hem gelukkig binnen.....
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Zojuist ff die box ingepakt om hem morgen af te staan aan de crematiedienst. Echt ontzettend goed ingepakt, kei veel kranten, Xbox zelf in soort van bubbeltjes gewikkelt dus dat komt wel goed.
    Nu maar afwachten wat er gebeurd:mad:

    BTW, ik had niet gezegd dat ik een premium box heb. Ze zullen het wel zien aan het serienummer maar als ik een niet premium krijg flip ik echt gigantisch (hoefde hard disk niet mee te sturen).
     
  4. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet zo racistisch doen idioot, denk je dat je iets voorstelt achter die zogenaamde grote pc. Moet je tegen een allochtoon zeggen, in zijn gezicht.
     
  5. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt gewoon een andere of nieuwe xbox 360 thuisgestuurd. Je eigen HD klik je er bovenop, je doet de kabels erin en klaar.
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0

    ik kreeg ook iemand die niet zo goed nederlands kon, maar we kwamen er wel snel uit! :):
     
  7. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    Hij is total loss dus. Kun je niets meer mee aanvangen. Dom dat MicroSoft zo zware fouten kan maken. Ze zullen weer in hun portemonee moeten gaan :)
     
  8. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm hoop dat de mijne nu toch snel een keer terug komt.. Call of Duty 3 komt er aan, Splintercell ligt al te wachten. En dan straks ook nog Rainbow Six Vegas en Gears of War... Mja ik had hem ook al veel eerder op moeten sturen... Had dat formuliertje begin september al en heb hem pas 23 oktober verstuurd....
     
  9. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmorgen precies om 9 uur gebeld, binnen 30 sec iemand a/d lijn. De error E71 uitgelegd en ik ga weer in de molen. Maakt niks uit dat ik ik een kapotte console toegestuurd heb gekregen, kunnen ze gene prio aan geven. Lekker is dat.

    Ik lees trouwens op tweakers dat er meer gevallen zijn van de E71 na de update (ook bij RMA consoles).
     
  10. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja er zijn wat redelijk gevallen. Hier staan op dit moment 3 xbox 360's in huis. Voor straks gamenight heb die upgedate zojuist en totaal geen problemen. Maa r eens als je die E71 is hij total loss en moet je nieuwe krijgen.
     
  11. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb na een update gisteren dus ook de E71 error. En de box doet helemaal niks meer. Net ms gebeld. na 1 uur de hoorn erop gegooit. zo lang in de wacht.

    Ik dacht weet je wat. Ff engels proberen. Dat was optie 2. Dus ik bel terug.
    press 2 for english. zo gedaan. en nu na 10SEC!!!!! een mevrouw aan de lijn. Ik zei this is ... from the netherlands speaking. zeg die aardige mevrouw. i can also speak dutch if you prefer that. dus ik zeg ok nederlands is ook prima.

    het probleem uitgelgd. na update.... mevrouw: en nu een error en een rood lampje onder? ik zei ja e71 en het lampje. dat is een bekend probleem. is met een aantal consoles dat er een fout zat in de update. onze excuses voor dit ongemak. Ze komen binnen nu en 5 dagen de box bij mij ophalen. en het zou 10 - 14 dagen gaan duren. Dus ik ben benieuwd.

    Hele aardige mevrouw en vlotte service aan de tel. Dus spreek je ook een beetje engels.. kies dan voor Engels in het menu. die afdeling lijkt beter bezet dan de nederlandse! (en als je geluk heb net als mij, krijg je een nl-se mevrouw aan de lijn).

    btw, niks over stickers gesproken. om die te emailen of op te sturen. ups kwam hem gewoon ophalen. ik hoef hem alleen zonder accesoires in een neutrale doos te stoppen.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  12. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft toch wel gelijk als zon kerel geen nederlands kan dan schiet het toch ook niet op ofwel? heeft nix met die kerel te maken maar die moet niet aan de telefoon gaan zitten als die de taal niet machtig is. of die nou Ali of jan heet
     
  13. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inderdaad ook maar eens de Engelse helpdesk geprobeerd... Meteen iemand aan de lijn. Schiet in ieder geval op.
     
  14. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0

    Allochtoon is niet racistisch en zeker niet zo bedoeld dus jij hoeft niet direct met idioot te gaan gooien als je de betekenis van dat woord niet kent.
     
  15. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar als ik nou dit doe als ik een nieuwe console wil: Ik delete alles van mijn console/hard disk (begin settings) en doe dan deze update. Dan krijg ik dus ook die Fatal Error maar dan krijg ik wel een nieuwe. Ik ga het niet doen omdat hij nog goed werkt maar het is wel een idee als je je xbox 360 al niet helemaal meer vertrouwd. En krijg je dan weer 2 jaar garantie als je de nieuwe krijgt (en je bent je gamerscore ook kwijt lijkt me) ?
     
  16. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0

    ze gaan niet allemaal kapot hoor!. een maatje van me heeft dezelfde update gewoon probleemloos gedraait. dus ligt maar net aan of je een nieuwe of oudere hebt denk ik. want hij heeft 2006 met samsung drive model en ik een 2005 hitachi drive.

    ik hoop dat ze de mijne ruilen voor een samsung drive. die schijnen beter te lezen en minder lawaai te maken :)
     
  17. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zie net dat alleen nieuwe 360s crashen door de update! Ik zou persoonlijk dus even geen verbinding maken met live als je je 360 terug krijgt, lees meer op insidegamer
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    die van mij is van 30-9-2005 (:eek:), dus dan kan mijn foutmelding waarschijnlijk niet door die update komen
     
  19. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je toevallig ook van UPS een mailtje gekregen voordat hij terug werd gestuurd uit Duitsland?

    Ben een beetje zenuwachtig na het lezen van alle reply's, straks krijg ik hem niet terug ehhehe
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    je wordt geinformeerd als ze hem terug sturen ja *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina