1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze geen problemen hebben met de server zeker :+
     
  2. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    De 360 die je terug krijgt is denk ik weer terug gebracht in de oorspronkelijke staat en dat veroorzaakt het probleem. Schijnt namelijk dat de nieuwe update checkt welke versie firmware er op staat. Komt dit niet overeen met de laatste versie (die je dus een half jaar geleden hebt gedownload) dan zorgt de update ervoor dat je 360 een fatale error krijgt en dus niet meer te gebruiken is...

    Dat geldt dus ook voor de 360 die je krijgt van het repaircentre! Maak dus geen verbinding met live als je de 360 terug krijgt...
     
  3. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat was ik al van plan, doe ik nadat ik GOW SP heb uitgespeeld :+
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    over het repaircentre gesproken... Net anderhalf uur aan de telefoon gehangen voor mijn kapotte xbox (loopt steeds vast, of het nu met of zonder HDD is: zie paar pagina's terug). Krijg ik dan dus eindelijk zo een vrouw aan de telefoon (aardige vrouw hoor, dat is het probleem niet), laat ze me eerst 49 handelingen doen die ik zelf ook al heb gedaan. Tijdens die handelingen loopt mijn 360 dus ook weer een paar keer vast, lijkt me dus duidelijk dat ik een nieuwe nodig heb.
    Maar nee hoor! |:- de 360 liep bij de laatste handeling niet binnen 30 seconden vast (moest een spel erin duwen), dus hebben ze nog geen zin om een afspraak voor een reparatie te maken :{... Kan ik dus nog ff aanklooien met deze

    hoera \o/
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  5. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je er ook niet onder laten lullen ;) Ik zei tegen die man, meneer ik heb al die handelingen al een keer gedaan en hij loopt gewoon vast, ding is kapot. Man zei ook HDD mee sturen, maar dat heb ik niet gedaan

    - geen doos
    - ben niet van plan om alles kwijt te raken
    - zonder HDD liep hij ook vast
    - X360 mee naar een vriend liep hij ook vast, ook met zijn HDD
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  6. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht inmiddels al ruim anderhalve week op een telefoontje maar nog steeds niets, grmble.
     
  7. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vandaag al 2 weken

    en als je dus een andere xbox krijgt van repair center kan je nooit meer op xbox live ? of hoe moet je dat aanpakken?
     
  8. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat als M$ het doorheeft, het anders aangepast wordt, dat die eerste Major update erin gegooid, voor die van gisteren.
     
  9. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb net die engelse xbox360 help serve gebeld, lekker engels praten, en zij maar zeggen dat ik only the powersupply in zo'n ding moest doen en dan veilig opbergen in doos enz. Maar ja, Ik nam aan dat zij de Xbox360 bedoelde, zal toch zeker wel?
     
  10. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan mij vroegen ze gewoon de xbox zelf. Zonder accesoires, kabels, controllers, hd. (de kale box alleen dus) in een "neutrale" doos te stoppen. Dus niet de orginele xbox verpakking. Verder heb ik mijn adres door moeten geven. En er komt ergens deze dagen een UPS chaffeur langs om het doosje op te halen.
     
  11. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0

    Dit heb ik ook gedaan, man zei: wel HDD er bij stoppen.. maar ik ben toch niet GEK!
     
  12. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox deed het prima tot gisteren, ik denk niet dat mijn xbox kebab is, dat hoop ik tenminste niet, maar ik kan die update niet downloaden wegens een foutmelding, en als ik test connection doe dan staat er 'Failed' achter xboxlive
     
  13. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    jij bij mediamarkt gekocht ??

    bij mij zei die mevrouw duidelijk de harddisk er NIET bij te doen.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  14. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij niet, ze weten blijkbaar niets van elkaar, en lullen zo maar wat! Ik ben blij dat ik mijn HDD er niet bij heb gedaan.
     
  15. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn trouwens 100en mensen die een gecrashte xbox hebben na update.
    Check HIER en die hebben een nieuwe gekregen en daarna diie update weer gedraait. Mocht ie weer terug.

    Dus mensen. Even wachten met aansluiten op internet als je je nieuwe hebt ontvangen. TOt de fout uit de update is hersteld.

    Ms heeft het er op het moment erg druk mee ;)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ligt er maar wat er mis is met je 360

    het is dus NIET altijd nodig om je HDD mee te sturen, dus dit heeft er niks mee te maken of ze weten waar ze het over hebben ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  17. JosG

    JosG Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi

    Ik heb mijn xbox 360 afgelopen week uit reparatie terug gekregen en gisteren de update gedaan en hij werkt gewoon prefect.

    Alleen de reparatie service is niet zo goed geregeld ik heb 1 1/2 halve week moeten wachten voor ze hem op kwamen halen.
    En ben hem toen in totaal 3 weken kwijt geweest.
    Dat kan wel een stuk beter en inderdaad een andere terug gekregen.



    Mvg Jos
     
  18. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0

    Wees maar blij.......waarschijnlijk krijg je jouw xbox ook niet meer terug.....de mijne van 1 week oud zijn ze ook al kwijt en niemand van die helpdesk weet iets en de supervisors beloven je een hoop (mocht ook een spelletje uizouken voor het ongemak...maar die krijg ik ook niet) maar gelukkig gaat de winkel het nu voor mij oplossen en krijg ik een nieuwe.

    Zodra de ps3 er is weet ik wel wat ik met die xbox ga doen.

    Die helpdesk van MS is zwaar ........ en ze lullen daar allemaal langs elkaar heen en blijven je maar aan het lijntje houden.

    ik begrijp wel dat die mensen een beetje overwerkt zijn en het allemaal niet meer aankunnen maar daar hoeven wij toch niet te dupe van te worden.

    nu al bijna 6 weken zonder xbox, nu weet ik ook waarom zij zo snel waren met die storing.

    ik belde smiddags op om die defecte usb poort door te geven en de volgende dag stond UPS al aan de deur met de stickers de dag erop was mijn xbox al in duitsland aangekomen...enne nu is die weg (van de vrachtwagen gevallen)

    Ik weet niet wat ik ervan moet denken maar als jullie xbox defect raakt ga dan eerst naar de winkel waar je hem gekocht hebt.

    GrtZ....
     
  19. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je mn vorige post had gelezen.

    X360 zonder HDD == liep vast.
    X360 met vriend's HDD == liep vast
    X360 met vriends powersupply == liep vast
    Mijn HDD op vriends X360, werkt gewoon.

    En dan alle mogelijke combinaties.

    Maak mij dan maar is wijs dat het aan de HDD ligt ;) :+

    Anyway het is mijn X360 die ik heb betaald en als ik dan vind dat het niet nodig is om de HDD mee te sturen, om zo al mijn saves en ander spul te behouden, dan is dat mijn goed recht.

    Dat is erg zuur man, anders stuur je major nelson een bericht? Mss helpt dat, je weet maar nooit. Het is naturlijk wel zo dat jouw X360 is aangekomen, kan je zien op UPS site, en je hebt een bewijs thuis als het goed is. Het is hun verantwoordelijkheid om het netjes af te handelen imo.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik begrijp dat het in jou geval niet de HDD is, maar het kán dus wel zo zijn :9

    mij hebben ze het nog nooit gevraagd om dat ding mee te sturen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina