1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubu

    bubu Guest

    tjaa, leg je je 360 niet toevallig neer als hij aanstaat =P?
     
  2. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik raak em nie eens aan als die aanstaat
     
  3. Eddie B

    Eddie B *E*N*D*

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Is volgens mij vrij normaal hoor. Ik had het een aantal jaar terug met mn PS2 ook. Tot twee keer toe zelfs. Bel je naar playstation, zeggen ze dat ze hem komen ophalen. Ik moest hem inpakken een waslijst aan gegevens erop schrijven (type, serie-nummers en weet ik veel wat nog meer allemaal) Werd toen na een dag of 10 opgehaalt. Heeft alles bijelkaar week of 5 geduurd. En toen kreeg ik een andere/nieuwe thuisgestuurd. Maar mn blijheid was van korte duur. Want deze had precies hetzelfde probleem. (ik had problemen met dvd's kijken) Kon ik het hele circus nog een keer doen.

    In ieder geval, ik denk dat het vrij normaal is dat het een tijdje duurt allemaal als je je console moet opsturen.
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vloedgolf weer van kapotte consoles :mad:.

    Voortaan als er problemen zijn, ga ik ook de Engelse optie kiezen.
     
  5. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0

    Vergeet het maar jongen, jij wordt niet terug gebeld dat hebben ze mij al 6 weken beloofd en ze moeten nog bellen.

    ze houden je aan het lijntje in de hoop dat jij gaat denken val maar dood ik koop wel een nieuwe.
     
  6. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren UPS gebeld en mijn xbox werd s'middags opgehaald.
    net even bij UPS gekeken met mijn trackingnummer, en hij is vanmorgen in duitsland aangekomen, frankfurt welteverstaan, en vanuit daaruit verder gegaan naar weiterstadt.
    wat is nu de volgende stap?krijg ik een mail als hij weer terug komt?met een nieuw trackingnummer?of komt er gewoon weer wat nieuws bij mijn status te staan?
     
  7. PiTii

    PiTii Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Even iets anders jongens :eek:
    Heb namelijk ook mijn x360 geupdate, en toen ik de x360 gingen downloaden en opnieuw starten kwam ik eerst niet aangemeld, hij liep telkens vast(zonder rood lampje te weergeven). Maar toen ik 't instelde op automatisch aanmelden naar Xbox Live deed ie het wel zonder problemen...

    De spellen draaien ook probleemloos, alleen gister middag ging ik NFS Carbon spelen na een race, kreeg ik een Loading screen te zien bij NFSC maar daar liep hij wel vast zonder rood lampje... Weet niet of dit dan ook 1 van sympthomen is van de "onstabiele" update van MS? :9 :confused:

    Dus als iemand het zou weten, zou ik het graag willen weten want ik begin nogal te twijfelen eigenlijk. :+
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dat hoeft niet persé iets met de update te maken hebben. Het kan wel eens gebeuren dat zo een ding vastloopt

    Maar nu ff een vraag van mijn kant: Ik had in dit (of een ander) topic gelezen dat er een manier was om onderhoud op je HDD uit te voeren. Wat was die manier ook alweer?

    het was iets als dit:

    Ga naar je system blade
    Slecteer Memory
    druk bij je HD op ??????


    kan iemand me ff op een gedetailleerde manier vertellen hoe dat moet? :+
     
  9. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2005-11-23
    Error code :
    Signaal RoF :
    Probleem omschrijving :
    hij slaat steed na een paar minuten gamen vast en er lopen dan allemaal verticale strepen door het beeld krijg verder geen fout meldingen ofzo


    ben nu aan het bellen met ms hang al een minuut of 20

    en als ik alles hier zo lees kan het nog wel eens een drama worden

    zul je net zien he.... komt gears of war uit heb ik straks me 360 nog niet terug
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  10. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    UPS blijkbaar aan de Deur, zit ik op mijn werk. Kan maar 1 ding betekenen lekker snel 8 dagen. Morgen komen ze nog een keer!

    Anyway Ik heb helemaal geen emailtje gehad dat hij weer onderweg was, lekkere chaos daar.

    (ik heb verder ook niets laten verzenden door UPS)

    btw zo snel kan het dus gaan.
     
  11. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ik check dagelijks mmijn UPS tracking nummer maar mijn pakketje is afgeleverd in Frankfurt, en niet verder gegaan naar weiterstadt heeft iedereen dit of hoe zit dat?

    @nightflyer, volgnes je trackingnummer is hij aangekomen in weiterstadt? nu dan moet je wachten op mail met een nieuwe trackingnummer of je kunt plots UPS aan de deur hebben met een nieuwe maar dat kan nog 14 dagen duren(werkdagen) dus welcome to the xbox 360 wait club
     
  12. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook hij bleef twee dagen ofzo op Frankfurt staan, en toen in eens Weiterstadt.

    Anyway zoals ik al poste, bij mij stond zomaar UPS voor de deur, geen email of trackingnummer gehad dat hij weer onderweg uit Duitsland was.
    Maarja UPS kwam wel voor dichte deur ;) morgen is er weer een nieuwe dag ehehhe
     
  13. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    @soul2Soul als ik maar en xbox 360 terug krijg vind ik alles best. heb al het bewijs dat ik hem heb opgestuurd naar repair centre dus ze kunnen nu nie aankomen met het gezeik van we heben hem niet binnengekregen
     
  14. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja altijd uitprinten, heb ik ook gedaan, je weet maar nooit.
     
  15. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm er staat bij mij afgeleverd...
    nog wel in het kolommetje van frankfurt dat wel.
    maar neem aan dat afgeleverd betekent dat hij op de plaats van bestemming is aangekomen.

    dus ja nu indd nog maar wachtten tot hij weer terug is!
     
  16. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb de xbox360 in een doos gedaan goed verpakt, maar deze doos is wat groter dan de xbox360 zelf, een kubus doos dus en geen rechthoek, dit maakt dit niet uit voor het pakketje? En moet ik nu nog iets in de doos zelf doen? een ups label ofzo...
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon zorgen dat je X360 goed stevig in de doos zit. Het UPS label plak je goed zichtbaar ergens op de doos. Verder gewoon het pakket aan UPS meegeven als ze aan de deur komen, meer hoef je niet te doen :)
     
  18. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk UPS label?? ik heb geen label gehad. en ook geen email adres doorgegeven aan telefoon. Sturen ze die per post toe? Die mevrouw van helpdesk zei dat ups hem kwam ophalen en heeft niks over een label gezegt.

    Misschien dat die man van UPS een label zelf bij heeft.

    Laatst keer iets oplaten halen via DHL (5.1 speakerset van logitech) toen kreeg ik wel labels per email. die beste man van DHL had ze nie eens nodig. die had gewoon zijn eigen labels bij toen. Is dit bij UPS ook niet het geval??

    Die hadden trouwens een hele goeie service die mensen van logitech!! ;)
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg toen per email een label opgestuurd wat ik moest uitprinten en op de doos plakken. Als je geen emailadres hebt doorgegeven moet het als het goed is per post komen, want UPS heeft dat label nodig om te zien waar je X360 naartoe moet.
     
  20. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ok zal ie een deze dagen wel in brievenbus liggen.
    en dan gewoon ups zelf bellen om die shit op te laten halen :) (moest ik ook voor mijn werk veel mee bellen)

    dat telefoonbandje van hun is toch met dat belgisch vrouwke.

    gelieve naar onze nieuwe menu opties te luisteren (elke keer als ik belde)

    om een pakket te verzenden. toets 1.

    dat was ups volgens mij. die hebben wel goeie service. staan netjes aan deur rond de tijd dat je afspreekt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina