1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou MS maar bellen dat ze je een email met label moeten sturen. IK had ook geen email gekregen en ik dacht dus nou dan bel ik gewoon UPS maar die zeiden je moet toch echt een label hebben voordat we komen.
     
  2. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    dan kijk ik vanavond eerst ff als ik thuis ben in de brievenbus. zo niet,
    dan ff bellen of ze per email gestuurd kunnen worden.

    en dat ze label moeten hebben bij ups dat is logisch. maar normaal had ik die altijd al toen ik met ups werkte voor mijn werk:)

    zon mooie plakaat met streepjescode erop en bestemming.
     
  3. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    even voor de mensen die vanaf vandaag een afspaak hebben voor het op halen van hun xbox360 (heb vandaag ook ee afspraak gemaakt)

    ze werken niet meer met de labels verzenden via mail omdat dit niet goed verloopt
    Ze komen nu van ups aan de deur met de labels
    heb je dan je doosje al klaar staan dan kun je hem er op plakken en nemen ze hem gelijk mee (zo niet... of je bent niet huis)
    gooien ze de labels door de brievenbus
    en kun je bellen voor een afspraak om hem op te laten halen....

    het duurd overgens 2 tot 3 dagen voor je de labels in huis hebt....

    weten jullie dat ook weer...
     
  4. GtTheory

    GtTheory Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben helemaal niet tevreden over die kut service..

    Mijn xbox was 9 oktober zomaar kapot gegaan..
    Die avond gebeld.. UPS kwam em 12 oktober halen.. was alleen niet thuis.
    Heb zelf maar een UPS busje aangehouden in de stad en em de 13e verstuurd.

    Heb em eindelijk gister terug gekregen. Dat was dus letterlijk 15 werkdagen wachten. Dus ik helemaal blij me xbox aangesloten.

    Updates gedownload.

    En hij startte opnieuw op en.. ERROR!! E71.. Ik heb nooit van me nieuwe xbox kunnen genieten.

    Dus ik bellen.. 2 min wachttijd.. dat werd 45 min.. toen heb ik opgehangen..

    Vandaag weer proberen.. maar ik ben heeel pissed.. :mad:

    Ik ga niet akkoord weer 15 werkdagen te moeten wachten.. ik ben em in totaal meer dan een maand kwijt.. en ik heb nog 2 nieuwe games liggen.. en nog 2 die ik deze maand wil halen..
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  5. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je het beschrijft moet ik er erg hard om lachen. Maar het is natuurlijk goed Kl*te voor je ik zou ook zwaar pissed zijn.

    Ik krijg de mijne morgen terug, maar ben nog steeds bang om hem aan live te hangen.
     
  6. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Je hoeft niet meer bang te zijn, de update is inmiddels vervangen met een andere update die wél goed is. Ik ben dus één van degene die net als GtTheory echter de foutieve update heeft en zijn Xbox 360 weer terug kan sturen. Probleem is ook dat wanneer je ook belt, je nooit iemand aan de lijn krijgt. Heb ze nu gemaild dat ze me vanavond of morgenavond moeten bellen (niet dat het wat uitmaakt, maar de poging is leuk)
     
  7. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hadde me al teruggebelt maar het is mijn eigen schuld volgens hun en nu heeft die gozer gewoon een nieuw referentie aangemaakt
     
  8. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Mijn 360 was dus dood door die ring of death, en ik heb nog mailtje gehad dat ie op de terugweg is maar had net wel een briefje van ups in mijn post zitten dat ze langs waren geweest... Afzender is Teleplan. Is dat de afzender van mijn 360? Ik zou anders niet weten wat het is namelijk...
     
  9. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik was al aan het bellen. die mevrouw waar ik hem eerst heb aangemeld had het ook nie over een label. die zei gelijk gewoon ups komt langs binne enkele dagen. heb hem opnieuw aangemeld nu.
    omdat ik mijn oude referentie nummer kwijt ben. (papierke is kwijt) en christine vrouwtje moest die per see hebben die ik eerst aan de lijn heb.

    ff terug gebeld nu heb ik (ali) persoon aan de lijn. en daarbij heb ik het probleem opnieuw gemeld. sta nu in de wacht.

    update: uit wacht. ali legde hele verhaal uit dat ze labels bij hebben van ups. dus is idd niet meer nodig. en hij zegt hdd voor e71 wel mee sturen. (denkt ie ) 1e vrouwtje niet. dus die stuur ik mooi nie mee!!
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  10. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    hee tering plan die ken ik.
    zaten vroeger in etten-leur. tegenwoordig in duitsland.
    die maken ook monitoren van iiyama en hp.

    :)
     
  11. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer anders precies om 9 uur 's morgens, lukte mij ook binnen 30 sec. Of anders een engelstalig service medewerker, iemand anders had daar ook geluk mee.
    Anyhoo... we zijn dus niet alleen met de E71 error :)
     
  12. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zit nu op de computer kamer. daar staat hier zon hele ouderwetse telefoon.
    je weet wel met zo'n draai ring. die kan niet DRUKKEN. dus ik draai als ik in het hoofdmenu kom. dan word ik ook gelijk doorvebonden en heb ik binne 30sec iemand aan de lijn.

    dus nog een tip naast mijn vorige tip voor engels. (dat deed ik op andere tel. had ik ook gelijk iemand) als je nog oude draai ring telefoon heb. kun je die ook gebruiken om er snel door tekomen
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik werk van 6.00 tot 15.00, dus dat is lastig, of ik moet het natuurlijk in het weekend doen. Zal in ieder geval eens de Engelstalige service proberen, goede tip :)
     
  14. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wacht al drie dagen op de mail met de labels en elke keer als ik bel krijg ik te horen dat de mailserver overbelast is en dat ik geduld moet hebben. M'n xbox staat daardoor alweer een week thuis en hij moet nog worden verstuurd.

    Ik lees net dat de labels via de email niet meer nodig zijn? Hoe zit dit precies?
     
  15. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    @NLegendkiller: je kunt bellen ma-vr tot 22:00... tijd zat dus :p


    Mijn box loopt na 2 mins muurvast... rode blokken in beeld of helemaal zwart beeld... kan dan nix meer... alleen een reboot doen... andere game erin; zelfde :mad:

    Heb vanavond gebeld, 45 mins in de wacht gestaan... alles uitgelegd en kreeg volgens haar binnen 1 dag de mail met labels (da's geen probleem zei ze)... ben benieuwd... mijn Xbox & HDD wordt 'ingenomen' en vervangen door een nieuwe (incl HDD)... binnen 14 dagen moet ik die binnen hebben... ik ben nog ff goedgelovig ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2006
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Na 31 oktober mijn 360 terug hebben gekregen, ik meteen het kreng getest; werkt prima! Ook met 360 game.

    Nu het probleem;
    Wil ik gister Halo 2 weer eens effe online gaan spelen, moest ik eerst een update downloaden. Toen liep ie vast...:mad:
    Ik verwachtte het ergste, maar hij starte gewoon weer op zonder problemen.

    Maar nu kan ik dus niet meer Online Halo2 spelen!:mad: :mad:
    Hij gaf aan dat de update mislukt is en dat ik het nog eens moet proberen te downloaden, maar die update kan ik nergens vinden.....

    Iemand meer dit probleem? Iemand een oplossing???
     
  17. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    dat probleem had ik dus ook. Wat ik heb gedaan is al m'n mappacks eraf gegooid en opnieuw gedownload. Dit werkte, het duurt wel even om dat weer te downloaden... maar het is het enige wat je kunt doen.
     
  18. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik 'm opstart duurt het even voordat ik beeld krijg. Misschien ligt dat aan de nieuwere 360's (hoop het).
    Ik moet elke keer mijn account selecteren. Eerst ging dat gewoon automatisch. Best irri.
     
  19. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    @ aphrodite

    Automatisch inloggen ja/nee is een optie in je instellingen die je aan en uit kan zetten. Ergens in je instellingen weet zo even niet precies waar.
     
  20. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 8 dagen heb ik weer een X360, best snel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina