1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel ook niet dat ze niet snel ophalen ik vind meer dat hij daar gewoon lang ligt. Veel mensen hebben hem veel eerder terug. Het is niet zo dat ik niet zonder kan maar ik heb wel 400 euro ergens voor betaald en dat gooi ik niet graag weg. Vind dat ze na al bijna een maand wel hun best mogen doen om dan eentje die eerder is ontvangen zo spoedig mogelijk naar de eigenaar te sturen en ik dacht dat het bij sommige mensen ook heel lang duurde.

2. Chaoss

Chaoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Puur toeval maar krijg zojuist per mail me labels binnen! morgen UPS bellen voor ophalen, dus zal wel maandag zijn dat hij hier weg is. Nu maar hopen dat ik hem weer snel terug heb. Retour zenden schijnt ook wisselend te zijn de 1 heeft hem binnen 3 dagen weer terug de ander weer na 14 dagen.
    pffffffff wat valt de ps2 ineens tegen

3. Chaoss

Chaoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Captain Vimes hoe lang heeft het geduurd voordat jij hem terug had

4. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    eukeey, UPS is vandaag langs gekeumen, joepie, hebt me pakketje , dus nu hopen dat ik een nieuwe 360 krijg en geen Refurbished. Ik hoorde laatst dat er mensen zijn die een xbox360 zonder HDD stuurde en er eentje terug kregen met HDD, en dat waren dan voornamelijk gewoon nieuwe xbox360 consoles die microsoft terug stuurde. Best wreed is dat

5. mk2k

mk2k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is zeker vet. ik laat hem ook ophalen zonder hdd.
    hopelijk dat er eentje bij zit als ie terug komt :)

6. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Anderhalve week maar. Vorige week woensdag opgehaald, vandaag weer binnen en ze waren eigenlijk gisteren al aan de deur maar ja, aan het werk he? Best snel, vind ik persoonlijk.

7. Chaoss

Chaoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg jij wel een bericht met code van ups zodat je hem vanaf Dld weer kon volgen?

8. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Nee, dat dus niet. Ik had gisteren een ups briefje in de bus met afzender teleplan. Ik had niks anders besteld dus het kon alleen maar de xbox zijn, maar dat ik bericht had gehad vond ik inderdaad raar.
    Goed de post in de gaten houden dus als er overdag niemand thuis is.
    Ik had gelukkig aardige buren want ik kon vanochtend pas een alternatief adres doorgeven en was het maandag geworden.
    Dit weekend weer lekker gamen dus! (heb alleen mijn splinter cell uitgeleend :mad:)

9. ktulu(sr)

ktulu(sr) oeiiiiii!!!!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was al bang dat het lang zou duren voordat ik mn box zou terugkrijgen na al die verhalen gelezen te hebben.
    Maar heb hem precies 1 week later weer terug
    vorige week vrijdag gebeld duurde wel ff voordat ik iemand aan de tel had
    maandag opgehaald door ups die hadden zelf die labels bij zich
    en vandaag (vrijdag) al weer terug

10. The Ripper NL

The Ripper NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteravond gebeld rond 18:30uur, uurtje geleden de labels gekregen via de mail... gaat dus helemaal volgens afspraak ;)

11. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat heb je nodig voor gegevens om UPS te bellen? Ik wacht al 4 dagen op de mail met labels en heb het even gehad met de MS klantenservice.

12. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht ook al 4 dagen en heb helemaal niks gekregen dus geen brief of email.

edit:

Wat zijn de kosten per min als je de klantenservice belt want was net 1uur aan de telefoon. Ik hoop niet dat het duur is.

Laatst bewerkt: 4 nov 2006
  13. Chaoss

Chaoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vanmorgen gebeld met ups en ze komen hem maandag na 14:00 ophalen.
    verveel me de kolere, ps2 en cube maar aangesloten op me 24 inch tft maar kan me niet echt meer boeien.

14. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik probeer al sinds 14 oktober labels te krijgen. Wat een kutservice zeg, ongelofelijk.

15. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Na 70 minuten wachten in de Nederlandse wachtrij belde ik opnieuw om maar even de Engelse te proberen. Binnen een minuut iemand aan de lijn :')

16. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Jaja, engelse lijn doet wonderen. Ik eerst helemaal tegen zo'n engelse dame gepraat alles, Kmoest wel veel spellen. M'n eigen naam Simon Metselaar en een paar nummers. Toen bleek ook nog eens dat die vrouw het verkeerd had begrepen, die engelse , had ze het over 'powersupply'enz. Dus ik nog eens terug gebeld, kreeg ik de Engelse vrouw die Nederlands was aan de lijn, dus daar had ik wel een mazzeltje mee, die heeft gelijk alles rechtgezet qua de goede labels enzovoorts en nu is m'n xbox360 binnen 2 dagen alweer opgehaald( hij is nu alweer in Frankfurt). Het komt trouwens verdomde goed uit dat hij deze weken weg is want ik heb repetitie week \o/ . Engelse xbox360servus owned :)

17. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het ophalen is geen probleem het terugbregen daar ligt bij mij het probleem.

18. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha, ja dat heb ik ook, ik hoop dat hij dan ook precies vrijdag middag terugkomt zodat hij ten eerste nog voor GoW komt, en na mijn SE week. Donderdag middag zou fataal kunnen zijn voor mijn maatschappijleer cijfer:+ .

Ik lees overal dat als je Xbox al in duitsland is, je niet weet wanneer hij terugkomt..? Je krijgt dus helemaal geen nieuwe tracking-code of wat dan ook..? Wel raar eigenlijk..:{

19. Ultimate Venom

Ultimate Venom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok maandag opgestuurd vrijdag terug, eentje van november 2005 oftewel de release dat van de xbox 360, ik had er eentje die nog geen 1,5 maand oud was, ik pik dit neit, vrijdag avond al 2 keer vast gelopen en het geluid van het zoomen van de xbox 360 valt soms kort volledig weg en komt daarna weer opzetten. vrijdag avond gelijk gebeld een of andere gammele turk aan de lijn, zegt ie dat mijn serial number van de xbox niet bestaat
    moet ik zondag(morgen dus) terug bellen en dan vragen naar ene Ferry ...( ivm privacy;)) das de supervisor , nou ik zal et je vertellen die krijgt et te horen godver*****, ik wil een splinternieuwe xbox 360 terug vóór GoW. that simple, er zitten gewoon krassen op de harde schijf slecht slecht slecht, snelheid van het retour sturen is wel snel trouwes

20. xbox:)

xbox:) Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    probleem:eek:

Heej mensen...

Ik heb een probleem:

Twee dagen geleden heb ik xbox360 premium pakket gekocht met pes6.
    Ook nog een xtra wireless controller voor met z'n tween te gamen.
    Het probleem is dat ik een van de twee wireless controllers niet kan toevoegen. de controller kan geen verbinding maken met de console:confused:
    Ik heb precies gedaan wat het boekje (dat bij het pakket zat) zei, maar het lukt niet .
    Ook heb ik het probleem dat ik geen geluid heb bij pes6. Ik denk dat dat komt omdat je als je het spel wil opstarten, je 60PAL moet kiezen. en dan doet het geluid het niet:confused:. wij 50PAL wel.

Heeft iemand oplossingen voor deze twee problemen?

alvast bedankt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina