1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Naja, wat dan nog. Ik bedoel..als ik hem mee moet sturen, dan heb ik een probleem lijkt mij. wat als ze anders weigeren mijn 360 in te nemen? Misschien zijn ze niet zo streng, maar ik hou er rekening mee.

    Maar stel dat het dus moet, dan ga ik vragen of ze een memory card vergoeden;)
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    2,5 uur wachten, maar eindelijk iemand aan de lijn. Conclusie, stuur je Xbox maar op. Voorheen kreeg je nog een doos+labels thuis, maar daar mag je blijkbaar zelf achteraan tegenwoordig. Toen hij mij vertelde dat ik een refurbished terug zou krijgen gaf ik aan het daar niet mee eens te zijn. Mja, kreeg geen supervisor te spreken. Morgen maar weer bellen want ze zijn nu dicht.
     
  3. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet de laatste tijd de 360 2 keer aanzetten omdat die steeds de eerste keer niet pakt ofzo? is dat nog te verhelpen?
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ??O-)
     
  5. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Leest 2 post boven je:9
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe idd :+

    Je krijgt een e-mail waar een bijlage in zit. In die bijlage zitten barcodes of zo die je uit moet printen, en op een doos moet plakken. In hetzelfde mailtje staat een telefoonnummer van UPS, die je zelf op moet bellen om een afspraak te maken dat ze je Xbox op kunnen komen halen.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    sorry :9
    en sorry :+

    je krijgt iig geen mail. Ze zeiden dat ze dat niet meer deden omdat de mailtjes te vaak niet aankwamen. Daarom sturen ze die zooi nu gewoon via de post naar je toe :)
    Verder heb ik dus ook totaal geen instructies gekregen. Niks over een doos waar ik zelf voor moet zorgen, UPS wat ik zelf moet gaan bellen, of ik de HD nu wel of niet mee moet opsturen. Erg slecht van M$ =(

    Dadelijk kan ik dus eerst 3 weken op dat labeltje wachten, en ben ik daarna ook nog eens de 360 een maand kwijt 8)

    lekker geregeld daar...
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij was het zo dat ze vroeg wat voor adres ik had en ze ging het testen of die werkte.

    Ben trouwens wel benieuwt wanneer m'n box terug komt. Hij is woensdag opgehaald en vrijdag aangekomen in Duitsland. Ik hoop toch wel deze week nog:). Hoor van veel hier en ook van kenissen dat het binnen 10 dagen mogelijk is. Nu maar hopen dat dit ook voor mij van toepassing is. Het ging iig vrij vlot. Mja UPS doet sowieso z'n werk wel, daar is niks op aan te merken.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  9. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt toch echt aan de gene die je aan de telefoon hebt, zelf werk ik ook in een callcenter, en er is wel degelijk verschil tussen mensen die slecht en goed zijn. Bij de mensen die in de proeftijd zitten wordt het kwalijk genomen maar ze krijgen wel een waarschuwing dat ze dat allemaal moeten melden. Doet de agent het en die is al door de proefperiode heen dan vliegt die echt de laan uit. Zo simpel ligt dat, informatief en duidelijk overkomen staat voorop als je daar werkt.


    Same here, woensdag is de mijne ook opgehaald.. Geef mij even door als die van jou al is aangekomen ( want ik denk dat het dan niet lang zal duren dat de mijne dan zal volgen.)
     
  10. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze denken echt daar dat het ons niet uitmaakt als ze zeggen dat we een refurbished krijgen. Maar we weten dat we die van ons niet krijgen dan maar nieuwe. Want je betaalt toch niet voor een 2e handse......
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Is goed:). Is die van jou ook rond 10:00AM aangekomen in Duitsland of is dat later geweest? Met geluk kan 'ie deze week komen. Die van LaZz was iig wel binnen 1 week terug.

    Edit: By the way, Wat voor probleem had je en heb je de HDD mee gestuurd?
    (ik: iig red ring of death + geen HDD opgestuurd).
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Sowieso ben ik van mening dat men binnen de garantie periode recht heeft op nieuwe console wanneer de opgestuurde console niet te repareren is. Ik stuur een uitstekend onderhouden console op ter reparatie/vervanging, en ik loop dan het risico er eentje terug te krijgen die iemand anders misschien wel heeft afgeragd? Laten we ook even niet vergeten door wie mijn console kuren heeft gekregen. ;) Bijna 12 maanden trouwe dienst met sporadisch een vastloper. Vervolgens haal ik op 31 oktober een nieuwe update binnen, en om de 10 minuten lopen games vast....
     
  13. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    he bah

    heb nu nog minder zin om mijn box op te sturen, met al die verhalen dat het nu een stuk minder is, die service.

    Mijn eerste dode 360 werd snel vervangen/gerepareerd(nooit geweten wat er nu was), maar das nu dus anders.

    Ik hoop dat ik een nieuwe krijg, heb geen zin in een 'afgeragde'console van iemand anders (goed punt trouwens, Arjan:) )Ik doe überzuinig met mijn consoles, nooit een probleem gehad, maar mn xbox360 is nu al 2x naar de klote gegaan en op vrijwel al mijn 360-games zitten ronde krassen, veroorzaakt door die crappy disc drive.
     
  14. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me niet vergis 9:29 AM ( weet ik niet zeker, zal het zo thuis ff bekijken)

    Mijn probleem was dat hij gewoon niet meer aanging, zonder HDD ook niet. Met dat trucje van 4 keer die ejection button kreeg ik 0102, een solderings-fout of iets van dien aard. MRF was 23-11-2005... eerste generatie consoles dus :)

    Enige overeenkomsten..?
     
  15. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg een mail met 3 links naar de site van UPS, waar dus rechts 1 kleine vage barcode opstond en onder 1 grotere met barcodes en je/hun gegevens... de laatste is voor op de doos... andere link is een bewijs van de label
     
  16. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn 360 heb ik vanmiddag maar terug gebracht naar de winkel, heb 2 keer de klantenservice van microsoft gebeld maar er neemt gewoon niemand op. 2 keer 20 minuten wachten en toen was ik het zat. moet nu waarschijnlijk 3 tot 4 weken zonder 360 doen :'-( ik moest ook mijn harde schijf meegeven, maar ze konden niet met zekerheid zeggen dat alles erop bleef staan. hopelijk wel... geen idee hoe ik die periode door moet komen maarja dat zien we nog wel :9
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Jep, precies hetzelfde (zelfde MFR date zelfs, kun je nagaan:p). Alleen van dat trucje weet ik dan niks:p maar goed :p
     
  18. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat truckje kan je in de begin post vinden. Druk gelijktijdig op het witte ronde knopje van je console en je eject knop. Per keer zie je de ring of light op lichten. 4 rode lichtjes betekent een 0 , 1 rood lichtje een 1, 2 rode nummer 2, en 3 rode lichtjes een 3. Zo kwam ik er bij mij achter dat het 0020 was. Ene overheating ofzo unyet known
     
  19. GtTheory

    GtTheory Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    BTW mensen..

    Toen ze vorige keer bij mij thuis kwamen halen.. wilden ze me xbox in een doos..

    Nix met stickers ofzo opsturen.. ze hadden alles al bij hun.. maar ik had geen doos die dag :confused:
     
  20. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die doos zegt de xbox helpdesk al.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina