1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PXbox

    PXbox Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een probleem, steeds als ik hem aanzet verschijnt er geen beeld, pas na 2-3x aan en uitdrukken doet ie het pas weer.
    Weet nog niet wat ik er aan ga doen....
     
  2. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren is ie rond 17:00 opgehaald door UPS en vandaag is ie om 10:00 afgeleverd in Duitsland. Als MS even snel is als UPS heb ik hem morgen weer terug :D
     
  3. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook bij mijn eerste xbox 360 soms weet neit waar het aan ligt, wil je niet bang maken ofzo maar ik dnek dat het aan de xbox ligt, maar om hem daar gelijk voor op te sturen....
     
  4. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je mail krijgt dat ie is gearriveerd (ja die krijg je nog) ...dan komt daarna gelijk een mail dat een nieuwe/gerepareerde onderweg is naar je...

    1e Link in je mail; UPS Page met Label openen, op Print klikken... je handtekening en de datum in de 2 vakjes zetten... nix geen gevouw, gewoon het HELE A4-tje op de bovenkant v/d doos plakken met doorzichtige tape... klaar is kees... als UPS de barcode maar goed kan inscannen is alles goed ;) ...ik had 'm ff geplastificeerd, nog makkelijker :p




    PS: Zie al mensen in GoW :mad: die wil ik dus ook spelen... maar dat kan niet... ik wil m'n NIEUWE xbox
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  5. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Pxbox wanneer is jou xbox gefabrikeert ( als je dat zo noemd) Want ik had het zelfde probleem en een vriend mij heeft ook het zelfde probleem en ze zijn rond de zelfde datum gemaakt. 1 dag verschil. Overigens heb ik hem nog steeds niet terug inmiddels al 5 weken weg. Hoop dat de vergoeding een spel naar keuze wordt :) maarja eerst die xbox maar terug zien...
     
  6. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk! ik w8 al 2 weken gozer,
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Terugbellen, tja, dat ken ik, ik wacht nu al 16 dagen..
     
  8. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook maar niet al te enthousiast worden. Bij iedereen staat hij binnen een dagje of 2 wel in Duitsland, daarna is MS aan de beurt, die zijn een tikkie trager.
     
  9. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey lui, heb een probleempje.

    Heb net een nieuwe game (net deze week gekocht), Splinter Cell Double Agent om precies te zijn. Toffe game, vind hem echt cool, maar ik kan hem alleen niet meer spelen.

    Het begon allemaal vanmorgen, ik was net bij het cruiseship level/missie, en als ik via de lift naar het tweede deel van het level wil gaan (tijdens het laadscherm om precies te zijn), krijg ik de volgende boodschap voorgeschoteld:

    'This disc is unreadable

    1. Clean up the disc with a soft-cloth
    2. Resart your console

    For more info visit xbox.com/support'.

    Vervolgens bevind ik me weer op het Dashboard. Nu heb ik de CD eruit gehaald (om hem, -zoals geadviseerd- schoon te maken met een zacht doekje) en heb tot mijn schrik een flinke kras ontdekt.

    [​IMG]

    Anyway, om even terzake te komen, ik ben er vrijwel zeker van dat mijn Xbox360 deze kras heeft gemaakt. Ik ben altijd erg zuinig op m'n CD's (al zeg ik het zelf :+ ), sterker nog, ik durf te beweren dat de onderkant van de CD (diezelfde onderkant die nu het thuis is van een flinke kras) niets anders heeft aangeraakt dan het CD doosje, en de DVD lade van de 360. Niet eens m'n handen/vingers. :)

    Dus, wat zijn jullie adviezen? MS bellen? Ik zou het echt geweldig vinden mocht ik toch een nieuwe krijgen (al lijkt het me sterk), omdat ik er simpelweg niets aan kon doen, Dit heb ik aan de 360 te danken.

    Alvast bedankt jongens...;) (en/of meiden natuurlijk ;) ;) ).

    PS: Mocht deze Thread overbodig zijn mods, dan mag hij dicht. Liever wel ff aanwijzen in welke andere Thread ik dit kan posten. :)
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, mailtje zojuist gekregen:

    Vorige week woensdag opgestuurd.
     
  11. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem 1: van mezelf

    Ik heb sinds vandaag problemen met het streamen als ik bijvoorbeeld muziek onder een spel wil streamen stopt die na een tijdje (paar minuten ofzo) weet iemand waar dat aan kan liggen?

    ============================================================

    Probleem 2: van iemand die ik ken

    Ik heb dus pas me xboxlive card binnen en wil hem gebruiken.
    maar mijn probleem is dat ik voor ik xboxlive had al een account op xbox.com heb gemaakt
    dus dat betekent dat als ik nu een gamertag voor live probeer te maken dat lukt dus niet met de ID die ik heb waar ik achievement, saved files etc op heb, wat dus balen is want nu heb ik een andere met 0 games en 0 achievements.
    ik wil graag een live account met me offline ID, maar hoe verwijder ik dus de account op www.xbox.com?
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  12. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    na die nieuwe update loopt men xbox360 dagelijks vast , als ik bel naar microsoft , wat zullen ze me zeggen als ik zeg dat hij heel dikwijls vastloopt ?
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Opsturen voor reparatie/vervanging :eek:

    Heb/had precies hetzelfde probleem.
     
  14. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Arjan, jij had het toch over allerlei troubleshoot handelingen die je ter controle uit kunt voeren? Staat daar ook iets tussen over de cache legen, mijn 360 lijkt erg traag mss dat het helpt...
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, dat ben ik er niet in tegengekomen. Ik heb het wel geprobeerd, las het op deze website: klik.

    Op eigen risico natuurlijk :+ :cool:
     
  16. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    geen savegames kwijt oid? :) dat moet ik dan even proberen...
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben geen savegames kwijtgeraakt. :) Wel moest ik alle updates van games opnieuw downloaden.
     
  18. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ah, oke bedankt :)
     
  19. Sanderlagrande

    Sanderlagrande The master of gaming

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox helpdesk

    --------------------------------------------------------------------------------

    Wie heeft dit nummer wel eens gebeld? Nou ik dus al ongeveer 8 keer. En nog nooit iemand aan de lijn gehad. Ben nu weer aan het bellen ( 9 uur in de ochtend en op speaker) maar nog steeds neemt er niemand op. Heb in totaal van alle 8 keer al meer dan 8 uur in de wacht gestaan!!!!! Dit is echt de meest waardeloze helpdesk die er bestaat geloof ik. Heb al een mail gestuurd, zeggen ze: bel s avonds. Nou heb ik geweten ( 2,5 uur wachten, toen maar op gehangen.) Wie heeft dit probleem nog meer en wat kan je er aan doen? Mijn xbox360 is al bijna 3 weken kapot nu omdat die gasten gewoon de telefoon niet opnemen. Ps. Heb je ze net aan de telefoon gehad, wat duurde dat ongelovelijk lang. Niet normaal. Maar gelukkig gaat er nu wat gebeuren. Hoop ik want ze moeten me eerst nog een mailtje sturen over het ophalen van ups. We zullen zien
     
  20. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaak een paar uur na dat mailtje, krijg je weer een nieuwe dat ie naar je is verzonden \o/ . Ook met een nieuwe UPS code om te volgen :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina