1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Op de eerste pagina van deze thread staan een aantal foutcodes toegelicht. Ook staat er een methode bij om de oorzaak van de fout te achterhalen.

    Je moet inderdaad met de klantenservice bellen. Zij maken dan een 'dossier' aan, en sturen je per post of e-mail etiketten toe. Je moet zelf voor een doos zorgen, waar je vervolgens zo'n etiket op moet plakken. Bij het postkantoor kan je doos nummer 5 kopen, kost net geen €3,-. Ze hebben daar ook nog een vel noppenfolie van 100x50cm waar je de Xbox in kan wikkelen. De overige ruimte kan je opvullen met kranten of iets dergelijks. :)
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    waar staat de geboortedatum? :9
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Op de achterzijde van de console, op de sticker waar ook het serienummer opstaat. :)
     
  4. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    op de onderkant van je xbox360
     
  5. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt voor jullie reacties! :thumbs: Ik zal wel even bellen.
     
  6. blackhawk.380

    blackhawk.380 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    defecte console

    Heb ik net pes6 gekocht en opeens midden in het spel loopt vast en beeld blijft staan zet daarna opnieuw x360 aan 3 rode lampjes 8) ik bellen naar microsoft (1,5 uur aan de telefoon) blijkt dat ze na eerst het wel gedaan te hebben geen dozen meer op te sturen en dat het wel 15 werkdagen duurt:mad: Maar weten jullie of dit normaal is de eerste keer dat ik het probleem had moest ik x360 opsturen met alle toebehoren harde schijf, adapter enz. Nu hoef ik alleen maar mijn x 360 op te sturen zonder al deze toebehoren????
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  7. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ogh Ogh, wat erg he, die tering klote tijdbom van een xbox360 die gewoon bij iedereen sterft. We hebben zo'n erge pech dat we in deze november maand een kapotte xbox hebben!. en @ blackhawk, het is vanzelfsprekend dat je alleen je xbox360 zonder HD opstuurt, tenzij je je adapter ook kapot is. Als je xbox360 aanstaat en je zit een groen lampje op je adapter dan betekent het dat je adapter het gewoon doet. Gecondoleerd
     
  8. blackhawk.380

    blackhawk.380 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    R.I.P
    05-03-2006 13-11-2006:D
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  9. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjee, datzelfde heb ik nu ook gehad, na 4 weken naar de winkel gegaan, daar mijn klacht ingediend toen hebben zij het over genomen en nu (afgelopen vrijdag) heb ik een splinternieuwe gekregen.....ik durf alleen nog niet te updaten op xbox live
     
  10. blackhawk.380

    blackhawk.380 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    "=( microsoft no service op dit moment hoop dat het bij mij toch minder lang duurt als 7 weken|:-
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. in januari ofzo, volgens mij is het geen nieuwe, het zou kunnen maar dat geloof ik niet. Heb nu inmiddels een paar uur gespeeld en kan dus wel zeggen dat 'ie het goed doet:)
     
  12. Johno

    Johno veyenoord

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    wordt t niet eens tijd dat MS ons serieus neemt?
    zouden ze niet eens een keer naar buiten moeten komen met een verklaring van wat er nou precies met dat klote ding aandehand is.
    we worden echt schandalig behandeld.

    het wordt tijd dat we richting KASSA en de CONSUMENTENBOND stappen, want dit is gewoon weg schandalig
     
  13. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet..? Dat probleem met die stervende nieuwe 360's na die herfst-update is allang verholpen..
     
  14. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal eens met Johno hierboven. Ondertussen is m'n tweede xbox al weer 2 weken weg, wie weet hoe lang dat het nog gaat duren. Maar wat ik persoonlijk het meest irritantste vind is de f#cking helpdesk van die gasten. Heb de laatste keer bijna 4 uur aan de lijn gehangen voordat ik iemand te spreken kreeg. Wie gaat die kosten voor mij betalen? Ik baal hier echt van.
     
  15. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch een gratis service nummer? :eek:
    Anders krijg ik eind deze maand een boze vader op mn dak.. :emo:
     
  16. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mooi om te horen. Maar ik baal er nog steeds van dat een apparaat wat 400 euro gekost heeft nu al 2 keer in een half jaar kapot is gegaan. De vorige keer stonden ze binnen 3 dagen weer met een andere voor de deur, snap niet waarom dat het nu zo lang moet duren.
     
  17. Huricos

    Huricos Legendary

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik moet er weer aan geloven.

    September/oktober ging m'n 1e 360 er aan (die ik sinds december had) en nu net 5 minuten geleden gaat m'n 2e er aan, 4 dagen voor Gears of War komt...

    ...Dit is niet normaal, ik geloof helemaal niks van die 3 - 5 % terugkeer percentage.
     
  18. Gert-Java

    Gert-Java Cosmo Kramer

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook die van mij is overleden :mad:

    Ook mijn 360 heeft de geest gegeven... :'-( :'-( :'-(
    MFR date is 2005-10-05

    Net de helpdesk gebeld en na zo'n 45 minuutjes eindelijk iemand aan de telefoon. Die gast sprak wel een beetje gebroken nederlands, maar superrelaxte gozer:cool: Blijkt dat die lui in Duitsland zitten en hij 4 talen spreekt hahahaha... was 21u50 en had nog zo'n 25 man in de wacht staan :confused: en aangezien ze tot 22u00 "open" zijn werd het overwerken voor hem.....

    Ben ik m'n 360 voor 15 werkdagen kwijt :'-( :'-( :'-( en aangezien ik een boek in een dag uit heb wordt het dus een abonnementje op de bieb.... of een cursus duits, frans en italiaans, kan ik op de MS helpdesk gaan werken :D :D :D
    Nou ja, iig maar hopen dat ie voor de kerst terug is anders moet ik m'n oude xbox maar weer eens gaan afstoffen... merk je weer hoe de 360 verbeterd is t.o.v. van de "gewone" xbox...
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Juh, 0800 nummer dat doorgeschakeld wordt naar een 020 nummer. Welke vervolgens (wss) via VOIP wordt doorverbonden naar Duitsland of Ierland.
     
  20. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog tips voor het zo snel mogelijk weer een gerepareerde xbox thuis te hebben? hoe laat je het beste kan bellen enz ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina