[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Yay xbox terug!
    Hij zat in een transparante zak, zonder welcome.
    Betekent: 2006-01-05 dat eht 5 mei is, of 5 januarie?
    Ik heb wel een andere terug, niet mijn eigen, want hij maakt een ander geluid.

2. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Begrijp me niet verkeerd he, ik wil geen onrust zaaien hier, maar ik was gewoon een uitzondering. Dus normaal gesproken leverd microsoft heus wel binnen de 2 weken.

@striker

5 januarie, ik heb hem rond 18 januarie dacht ik, te lui of even te kijken, maar iig ook rond die datum ;)

En idd, die van mij maakt ook een ander, ietjes harder en zeer zoemend geluid.

Laatst bewerkt: 13 okt 2006
  3. IanDS

IanDS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    5 januari

4. Rabasa

Rabasa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pfffft.. belde net. Heb meer dan een half uur naar dat kutmuziekje zitten luisteren. Heb maar weer opgehangen. Zijn ze zich verslapen ofzo? :mad:

5. jevabu

jevabu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    belde ook net al 11 minuten en ook niemand aan de lijn gehad, nie normaal. En ik belde ook nog van mobiel was niet thuis daarom.

6. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt een ramp met die helpdesk. En het leuke is dat ze niks kunnen zeggen over de status van je xbox, of ie al gemaakt is of iets dergelijks... Zwaar frustrerend....

7. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.
    Enige dat je weet en kan zien is dat UPS het heeft bezorgd (binnen 24 uur in Duitsland). Voor de rest weet je nu niets wat de status is. Is inderdaad frustrerend.

8. JeePee

JeePee Guest

Nog steeds geen email met de stickers van UPS :mad: Kan iemand die wel die mail gehad heeft het niet naar me doorsturen ofzo. Ik ben die helpdesk nogal zat aan het worden.

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    al bij ongewenste email gekeken? anders vraag je of ze hem naar een andere email sturen.

10. JeePee

JeePee Guest

Ik kreeg gisteren deze mail:

Dat heb ik dus gedaan!!! Maar nu heb ik nog steeds niks. Als ik weer met die service moet bellen duurt het 10 minuten voordat ik iemand te pakken heb, en nog eens 10 minuten om het gesprek af te ronden (ik ben gister 3x in de wacht gezet om m'n gegevens te checken). Dan ben ik alweer 20 minuten verder, en dan is het nog maar afwachten of ik die mail alsnog krijg :{ Staan er op die sticker persoonlijke gevens en serienummers van de console? Of is het een standaard mail die iedereen krijgt? Als het dat laatste is, stuur hem dan asljeblieft door naar m'n mail (staat in m'n profiel) dan ben ik van het gezeik af, en kan na 1 week m'n 360 eindelijk de deur uit.

11. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij duurde het ook ff voordat ik de link naar dat ding kreeg. ik weet niet meer hoelang, maar ik weet nog wel dat ik een beetje moest wachten.

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Damn...
    Lees dit verhaal nu net!

Erg vervelend en frusterend Jeepee! Wel slechte service dan moet ik zeggen....
    Had dat toch wel beter ingeschat! Ik hoop dat je die mail gauw ontvangt, want schiet zo anders echt niet op!

13. JeePee

JeePee Guest

@ !ntraxz,
    Ze beweren binnen 24 uur... bij mij zitten ze al op 168 uur :{

Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2006
  14. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan natuurlijk niet, ieder label is uniek (de verzendcode dus ook). Je label bevat je Serial nummer van je 360 een je naam staat erop. Ik zou even opnieuw naar Microsoft bellen, je referentie nummer geven die ze je hebben gegeven, en vraag of ze de labels via koerier willen brengen, omdat je ze niet ontvangt via e-mail.

15. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik had eergister gebeld. Gister kwamen ze M'n 360 ophalen (met label) aan de deur. Ik was niet thuis dus gooiden ze het label door de brievenbus. Vandaag haalt UPS het op.

Dus ja, het beste is gewoon je Xbox inpakken (in een neutrale doos). Ze bellen, dan komen ze langs om meteen de doos mee te nemen. Ben je niet thuis, plak je de label op de doos(die gooien ze door je brievenbus). Dan bel je UPS om het (gratis) op te halen.

16. JeePee

JeePee Guest

Ik zit nu te bellen met de helpdesk. Nu 22 minuten nog niemand aan de lijn. Bij de 30 hang ik op :{

17. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    oh, dan weet ik het ook niet meer :'-(

18. Rabasa

Rabasa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had vanochtend voor de grap een stopwacht dr bij gedaan. Na 43 minuten nog niemand aan de lijn. Toen maar opgehangen. :mad:

19. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren 1 uur en 26 minuten in de wacht gestaan, niemand die opnam :/ Maar ik heb ze niet meer nodig, want zag net in mn mailbox dat mn 360 sinds gisteravond op weg is naar Nederland :D

20. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang heb je erop moeten wachten? Dus de dagen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina