Whatever makes you feel better. Je mag me noob noemen of whatever you feel like naming me.....maar bottomline blijft dat UPS geen uitzondering is binnen de ICT sector worldwide.
Ga maar eens informeren via officiele websites van o.a HP , IBM , Sun , Unisys , Microsoft welke Links zij hebben met Packing/Shipping Providers als Fedex en UPS. Microsoft heeft gewoon , net als vele concurrenten , bepaalde activiteiten uitbesteed. Misschien heb je ooit wel eens gehoord van CORE BUSINESS. Nou, een company als MS heeft een bepaalde Core business, en daar hoort het repareren van Xbox consoles nu eenmaal niet bij, dat is totaal niet vreemd en zelfs zeer gebruikelijk binnen de gehele branche.
Uitbesteden van werk levert vele voordelen op voor de grote companies , ze hoeven slechts technische kennis over te dragen aan een bedrijf als UPS , dat kost hun een eenmalig bedrag aan opleiding....daarna neemt UPS in dit geval de liability over voor zowel het vervoeren als ook het repareren van de XBOX. Nogmaals, hier is echt niets vreemds aan, gebeurt bij bijna alle grote Industrieeen en branches. Maar als jij hier niet in wil geloven, so be it.....ik ( en vele mensen met mij binnen ICT ) weten dat dit wel zo is. En wat maakt het eigenlijk uit voor jullie of UPS of MS zelf die consoles maakt ? Qua geld kost het je toch niets want het zit in de 2 jaar garantie.
Laatst bewerkt: 24 nov 2006