1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    41,6%
  2. 2

    11,2%
  3. 3

    3,3%
  4. 4

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,3%
  7. Geen

    41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    unreadable disk bij elke game.
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2

    haha als ik een andere xbox terug krijg kan ie eigelijk alleen maar jonger zijn want ik heb hem 1 decemter vorig jaar gekochtO-) maar hij zag er wel zo goed als nieuw uit, ben altij dheel voorzichtig met mijn spullen...
    helaas denk ik niet dat we in de positie staan om een nieuwe andere xbox op te eisen in zo'n situatie eigelijk ben ik al blij als ik weer mn xbox tot mn beschikking hebO-)
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vanmiddag is mijn HDD door UPS opgehaald.
    Kom ik vanavond thuis ligt er een handgeschreven vrachtbrief zonder trackingnummer op tafel.
    Kan nu nog niet zien waar dat ding is. :mad:

    Hoop niet dat het sturen van een nieuwe HDD , niet zolang gaat duren als de reparatie van een Xbox360.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2006
  4. Tsdb

    Tsdb .\\//

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,

    ik had dus ook problemen met mijn HDD.. na vier keer bellen wouden ze hem toch maar vervangen. Maar ik moet hem op mijn eigen kosten opsturen naar dat centrum in Duitsland..
    ik hoor hier mensen waarbij die gewoon werd opgehaald? :{

    het gekste van alles vind ik nog dat ze helemaal geen gegevens of iets vroegen van mij, van stel als die daar komt waar zouden ze dan een nieuwe HDD naartoe moeten sturen. Ik neem aan dat ze dan gewoon de afzender checken of hoe zit dat precies? want ik bent redelijk bang dat ik mijn HDD opstuur zonder iets terug te krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2006
  5. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens dat het vreemd is en blijft dat MS nog steeds zich verschuilt achter allerlei verhalen dat de hoeveelheid kapot gaande console's zogenaamd binnen het te verwachten % ligt. Dus ze liggen er niet echt wakker van momenteel. Wat er nu echt aan de hand is met de meeste kapotte xboxen zal best wel bekend zijn bij MS hoor, maar dat gaan ze echt niet openbaar maken.....zullen bang zijn voor het DELL EFFECT die miljoenen laptops heeft terug gevraagd vanwege die kapotte batterijen
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2006
  6. Franzzz

    Franzzz Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Bel ik zojuist het xbox360 support telefoonnummer, krijg ik een hele vriendelijke engelstalige medewerker en vraag naar de status van mn x360. Dus hij zegt dat hij gearriveerd is in duitsland op 23-11 en dat ik rekening moet houden met 15 dgn. Maar dat wist ik allemaal al, dus toen ik vroeg of ik met hetzelfde trackingnummer de terugreis kon volgens, zei hij ja, terwijl ik had begrepen dat dat niet kan en dat je eventueel bij het repaircenter kan vragen of ze een e-mail willen sturen met nieuw trackinnummer wanneer hij onderweg is naar nederland. Voorlopig wachten we nog maar even af, hij kon iig niets nieuws zeggen.
     
  7. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was toch SONY zijn schuld?


    Maar effe ontopic,
    Mijn 360 is vandaag aangekomen in duitsland.
    Ben benieuwd wanneer er weer 1 mijn kant op komt.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2006
  8. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Nou, zaterdag zeiden ze dat de supervisor snel zou bellen/mailen..niks gehoord. Ik heb maar weer gebeld (ging trouwens redelijk snel - 20 minuten ong.)

    Volgens de afspraak zou ik deze keer meteen een xbox krijgen en hoefde ik niet te wachten op mijn gerepareerde. Dit word dan vandaag geregeld en als het goed is (*kuch* ) dan zou ik deze week mijn 4e xbox moeten krijgen.

    Mijn 3e xbox had trouwens een MFR datum van 18-01-2006, en zag er écht nieuw uit..hij rook zelfs nieuw, dus ik ga er van uit dat ook deze 4e box nieuw zal zijn (zoals mij verzekerd werd).

    Nu maar hopen dat die update niet weer alles verziekt:mad:
     
  9. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0

    Hahahaha, klopt...dat waren de batterijen van Sony inderdaad. Mijn Xbox is vandaag om 10:00 uur aangekomen in het UPS Repaircenter.....ik hoop heel erg dat ik binnen 2 weken een herstelde console heb !
     
  10. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel degelijk met je UPS trackingnumber naar de website van UPS gaan en daar de voortgang van zaken tracken mbt je console. Je kan zelfs op die website aangeven of je een mail wil ontvangen als je XBOX weer onderweg naar je huis is !
    http://wwwapps.ups.com/WebTracking/processRequest

    Track by E-mail

    How To Track by E-mail

    You can track up to 25 UPS shipments at a time by sending your tracking numbers in an e-mail message. Follow these steps:


    Open your e-mail client and create an e-mail message addressed to totaltrack@ups.com.
    If you are tracking a single tracking number, enter it as the subject line or within the body of the e-mail message. To track multiple shipments by e-mail, you can enter up to 25 UPS tracking numbers in the body of an e-mail message. There is no need to create a subject for the message.
    Send the message
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2006
  11. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon niet met hetzelfde trackingnummer als waar hij me opgestuurt was kijken wanneer hij terug kwam. Ik kreeg een mailtje waarin het nieuwe trackingnummer stond waarmee ze m'n xbox terug stuurde. Maar mischien kwam dat omdat ik ze al een keer of 3 gebeld had, omdat ze tegen mij gezegd hadden dat hij op 15-11 was opgestuurt en ik op 25-11 nog niets had ontvangen. Bleek dat ze gewoon tegen mij hadden zitten liegen, en ze hem nog steeds moesten opsturen.
     
  12. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je geen nieuw tracking nummer gekregen die herkend werd op de UPS site ?
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2006
  13. Gert-Java

    Gert-Java Cosmo Kramer

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0

    Gister m'n 360 aangeboden op mijn huisadres, maar ja moest natuurlijk gewoon werken. Dus meteen even UPS gebeld en 't adres van mijn werk doorgegeven... Dus vandaag de 360 binnen!!!!! :D

    Kapotte Xbox360 (na update 3 rode ledjes...):
    MFR date: 2005-10-05

    "Nieuwe" Xbox360
    MFR date: 2006-01-25 met een iets stillere DVD-drive:thumbs:
    Alleen het veertje van het klepje van de USB aansluiting voorop was kapot, maar dat mag de pret niet drukken.

    Nu eerst naar Muse toe\o/ \o/ \o/ en dan de rest van de week vrij genomen om m'n 360 te "testen" :b: :b: :b:

    Ik hoop voorlopig niet meer op deze thread terug te komen _0/
    See you on Live!!!
    Greetz G-J
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2006
  14. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is net meegenomen door UPS. Het is nu maar wachten hoelang het gaat duren.
     
  15. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ook mijn 360 meegegeven aan een vreemde:+ .
    Vanmiddag om 4 uur gebeld, om 5 uur stonden ze voor de deur, best netjes geregeld.

    Nu maar hopen dat ik een mooie nieuwe snel toegestuurd krijg:thumbs: (maar zal wel niet gebeuren gezien de verhalen hier...).
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Moest € 13,66 aan UPS betalen.

    Ik moest op de voorkant en achterkant van de HDD een sticker met het 102******* nummer plakken.
    Zag net op UPS dat mijn HDD vanmorgen is afgeleverd.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2006
  17. Tsdb

    Tsdb .\\//

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ook lekker gedaan.. maar moet ik het dus ook via UPS doen?
    want als je hem met tnt post verstuurd hoe kun je dan garanderen dat je er een krijgt terug gestuurd :confused: allemaal maar vaag.. mssn dat ik morgen toch maar even nog een keer ga bellen voordat ik hem opstuur..
     
  18. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag een xbox360 ontvangen mijn oude was gemaakt op 17-03-2006 en de nieuwe die ik vandaag heb ontvangen is van 03-06-2006 dus hij is nieuwer dan die ik opgestuurd heb hoe kan je trouwens zien of hij nieuw is of niet er zat geen sticker op ofzo nauw eens kijken hoe lang deze het uithoud morge viva pinata maar eens halen
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De verzending via UPS is standaard voor € 83 verzekerd , extra verzekeren tot € 99 vond de heldesk van UPS overbodig.

    Je kan pas UPS bellen als je een 102******* hebt van Xbox.
    Vervolgens plak je 2 stickers op de HDD (voor- en achterkant) en schrijf daar dat nummer op.
    Heb ook nog even een brief in het pakket gedaan met mijn gegevens.
    Op de vrachtbrief staat een simpele trackingnummer , deze werkt pas wanneer het pakket wordt afgeleverd.

    Trackingnummer: M049 **** ***
    Type: Pakket
    Status: Afgeleverd
    Afgeleverd op: 28/11/2006 10:08 's morgens
    Afgeleverd aan: DE
    Getekend door: VOLL
    Soort service: STANDARD
     
  20. Tsdb

    Tsdb .\\//

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. ik krijg net een mailtje over dat iets naar mij is vezonden via de deutsche post met iets van xbox.. ik wacht dat eerst maar even af.. wie weet is het wel een HDD ;)

    maar wat is die 102******* die ik van xbox moet krijgen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina