Joehoeeeeeeeiii!!!!
Ik ben blij\o/ \o/ \o/ Net de supportlijn gebeld om te vragen hoe 't staat met de "repair status" van m'n 360, blijkt dat ie al verzonden is en ik em maandag kan verwachten!!!!
Bel ik het nr. kies ik voor engels krijg ik zonder ook maar een seconde in de wacht te hebben gestaan een nederlander aan de telefoon
(dus eentje die ook echt vloeiend nederlands spreekt
) Is weer eens wat anders dan 10-45 minuten wachten en dan een duitser met een LOI cursus nederlands aan de lijn te krijgen!
dus:
zaterdag 11 nov. Xbox 360 overleden
maandag 13 nov. naar MS gebeld
dinsdag 14 nov. mailtje met labels ontvangen
FRANKFURT,
DE 17/11/2006 9:58 's morgens DELIVERY
17/11/2006 6:44 's morgens OUT FOR DELIVERY
17/11/2006 6:17 's morgens ARRIVAL SCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 17/11/2006 3:07 's morgens DEPARTURE SCAN
ROTTERDAM,
NL 16/11/2006 8:19 's middags ORIGIN SCAN
16/11/2006 2:47 's middags PICKUP SCAN
DE 14/11/2006 4:49 's middags BILLING INFORMATION RECEIVED
donderdag 16 nov. 360 laten ophalen en de volgende dag dus in (und so) Weiterstadt aangekomen
Trackingnummer:
Type: Pakket
Status: In transit - Op tijd
Vastgestelde aflevering: 27/11/2006
Verzonden naar: NL
Verzonden of
gefactureerd op: 24/11/2006
Soort service: STANDARD
Gewicht: 3,80 Kg
Status van uw pakket
HERNE-BOERNIG,
DE 25/11/2006 1:51 's morgens EXPORT SCAN
25/11/2006 12:51 's morgens ARRIVAL SCAN
FRANKFURT,
DE 24/11/2006 9:44 's middags DEPARTURE SCAN
24/11/2006 8:47 's middags ORIGIN SCAN
DE 24/11/2006 1:03 's middags BILLING IN
Dus als alles mee zit maandag 27 nov. weer terug!!! Dus precies 2 weken tussen het belletje en de terugzending.
Nu natuurlijk wel even afwachten of 't allemaal goed gaat en wat ik precies terugkrijg (lees verschillende verhalen hier op 't forum).
Maar ben op 't moment een blij man!!!
Klik om te vergroten...