1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    41,6%
  2. 2

    11,2%
  3. 3

    3,3%
  4. 4

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,3%
  7. Geen

    41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    1e tefoontje.
    UPS label zou gemaild worden.

    2e telefoontje.
    Nog maals bevestigd door Engels prekende dame.
    Heb met haar nog mijn mailadres doorgenomen.

    3e telefoontje.
    Lachende medewerker verteld dat ik geen label kreeg en dat ik de HDD maar zelf op moest sturen.


    Het 102******* nummer is heel belangrijk.
    1. Probleem van Accessoires.
    2. Wie staat er geregisteerd.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2006
  2. Tsdb

    Tsdb .\\//

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ja ik heb dr onderhand al 4 maar de laatste begon met 103**** ja.. maar ik denk dat mijn HDD al onderweg is.. kan het nergens echt natrekken maarja ik wacht even af en wie weet heb ik nu wel eens mazzel en twee HDD zonder verzendkosten ;)
     
  3. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben pas aan mijn 3e xbox toe ( zodra tenminste mijn gereviseerde console terug gebracht is uit Duitsland), begin ook wel een beetje MOE te worden van het constante moeten bellen met de Helpdesk en elke keer weer die Xbox een paar weken te missen.......wat een gedoe allemaal he voor een aankoop van zo'n 400 euro !

    Location Date Local Time Description
    FRANKFURT,
    DE 11/28/2006 10:08 A.M. RETURNED TO SHIPPER
    11/28/2006 6:51 A.M. OUT FOR DELIVERY
    11/28/2006 6:19 A.M. ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 11/28/2006 3:06 A.M. DEPARTURE SCAN
    EINDHOVEN, BEST,
    NL 11/27/2006 5:35 P.M. ORIGIN SCAN
    11/27/2006 3:37 P.M. PICKUP SCAN
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2006
  4. Tsdb

    Tsdb .\\//

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik begin ook echt moedeloos te worden van die microsoft.
    Je blijft maar bellen, het duurt gemiddeld 30 minuten wil je iemand aan de lijn krijgen en vervolgens hebben ze er niet echt veel verstand van...

    Als ze zoveel klachten binnenkrijgen.. haal alles op en geef nieuwe want dit heeft zo ook geen zin, richt uiteindelijk alleen maar meer schade aan bij microsoft. Hoop dus dat ze snel met een oplossing komen voor al die xboxen..
     
  5. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje heeft de Core nou minder problemen dan de Premium,of maak dat niet uit.
     
  6. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Het duurt dus helemaal geen 30 minuten als je slim belt!, Je belt dat nummer, dan krijg je dat stemmetje he, dan druk je niet op 1 of 2, maar gewoon wachten, dus nergens op drukken, dan duurt dat 10 seconde en dan word je gelijk doorverbonden naar de eerst beschikbare medewerker, en ik heb al 5 x gehad dat ik gelijk een medewerker aan de lijn krijg, niks wachten, Probeer het maar eens! En die medewerkers wisten mij allemaal te helpen
     
  7. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ben ook aan mn 3e toe, de 1e was al binnen een maaand kapot, de 2e heeft het zo'n 10 maanden uitgehouden, nu heb ik dus mijn 3e en daar heb ik gelukkig nog geen problemen mee gehad...
     
  8. DrOetkerNL

    DrOetkerNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen verschil.
     
  9. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0

    De vraag is hoeveel Xbox360 consoles er totnutoe wereldwijd kapot zijn gegaan en hoeveel geld MS totnutoe kwijt is aan alle garantie reparaties etc.

    Pas als ze teveel geld kwijtraken aan UPS en repaircenters zullen ze eventueel besluiten om NIEUWE xboxen uit te leveren...maar dat zit helaas gecompliceerder in elkaar dan wij weten.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2006
  10. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Returned to shipper?
    Vreemd bij mij staat er DELIVERY

    FRANKFURT,
    DE 11/28/2006 10:08 A.M. DELIVERY
    11/28/2006 6:51 A.M. OUT FOR DELIVERY
    11/28/2006 6:19 A.M. ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 11/28/2006 3:06 A.M. DEPARTURE SCAN
    AMSTERDAM,
    NL 11/27/2006 6:23 P.M. ORIGIN SCAN
    11/27/2006 1:53 P.M. PICKUP SCAN
    DE 11/23/2006 4:53 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

    Ik moest dan wel zelf ups bellen om hem op te halen en zelf een doos regelen.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2006
  11. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik vond dat ook al raar RETURNED TO SHIPPER ! Ik heb de Xbox helpdesk gemaild om te vragen wat UPS daarmee bedoelt. Maar nog geen antwoord gehad..
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik wordt zometeen weer is teruggebeld, althans, dat hoop ik, inmiddels zijn er al 6 weken voorbij, en is mijn MS Points probleem nog steeds niet opgelost.
     
  13. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Returned to shipper betekend dat de console is aangekomen bij het repair centre
    Bij mij staat er dit:

    FRANKFURT,
    DE 28/11/2006 10:08 's morgens RETURNED TO SHIPPER
    28/11/2006 6:51 's morgens OUT FOR DELIVERY
    28/11/2006 6:19 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 28/11/2006 3:06 's morgens DEPARTURE SCAN
    UTRECHT,
    NL 27/11/2006 8:06 's middags ORIGIN SCAN
    27/11/2006 12:53 's middags PICKUP SCAN
    DE 26/11/2006 4:49 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED
     
  14. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Kheb net evve gebeld over m'n xbox360, en ze zeggen dat ie de 23e november is opgestuurd, en dan zou de xbox toch wel zeker binnen een week aan moeten komen. Dus het zou wel leuk zijn als ie morgen of vandaag nog binnenkomt, maar ik weet het nog steeds niet zeker, iig, 1 maandje zonder xbox360 geweest
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    bij mij staat dit er:

    FRANKFURT,
    DE 20/11/2006 10:10 's morgens RETURNED TO SHIPPER
    20/11/2006 6:50 's morgens OUT FOR DELIVERY
    UTRECHT,
    NL 17/11/2006 6:32 's middags ORIGIN SCAN
    17/11/2006 1:16 's middags PICKUP SCAN
    UTRECHT,
    NL 16/11/2006 1:43 's middags RETURN SERVICE SHIPPING LABEL WAS LEFT WITH THE SHIPMENT'S RECEIVER.
    DE 15/11/2006 10:33 's middags BILLING INFORMATION RECEIVED

    vrijdag zou hij terug komen zei MS, alleen helaas zie ik dat nog niet gebeuren:mad:
     
  16. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het nu echt zo ongelooflijk zat met MS en die xbox360. Maandag m'n derde xbox binnen gekregen, nu ivm nachtdiensten wilde ik voor het eerst gaan spelen en bij elk spel wat ik erin deed kreeg ik de melding: Om deze disk af te spelen doe hem ik een xbox360 console!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik dus gelijk weer MS gebeld en ik werd vrij snel geholpen en ik kreeg wel een hele aardige man aan de lijn. Ik m'n verhaal uitgelegd, en hij vertelde mij omdat het al de derde keer was dat ze het nu anders gaan doen. Ze gaan zo snel mogelijk een nieuwe xbox naar mij opsturen en dan ruilen we hier bij mij thuis de xbox om en neemt UPS die kapotte xbox mee. Als compensatie bood hij mij wel een spel aan. Nu maar hopen dat hij allemaal vrij snel gaat want na 4 weken niet kunnen spelen, en 3 xboxen verder ben ik het goed zat:mad: :mad: :mad:
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Te triest voor woorden. Ik had het eindelijk voor mekaar dat ik een belafspraak had met 1 van de supervisors, maar die komen ze gewoon niet na. Belachelijk.
     
  18. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    YES!
    Weer is me xbox 360 overleden.
    Het is nu de 3e keer en begin het aardig zat te vinden.
    Als ik de game GOW op start en heel even in het menu naar ranked begin te zoeken, loopt i volop vast.
    Allemaal strepen in het beeld , rare kleuren en dan ineens zwart.
    Hij doet niks meer dan en is gewoon dood.
    Ring Of Dead geeft i niet , dus dat vind ik wel raar.
    Ik heb het ook al met opstarten gehad,en hij staat in een GOED geventrileerde(zoiets) ruimte.
    Morgen maar weer bellen naar MS!
     
  19. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo net met een potje graw online ( ik was de host ) liep mijn 360 vast moet ik me druk maken vorige weke had ik dit ook met fear online
     
  20. Franzzz

    Franzzz Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit geloven jullie nooit. Ik heb 21-11 gebeld om een storing te melden, woensdag 22-11 is hij opgehaald en gisteren, jawel dinsdag de 28e was hij al terug. Hij lag op mn werk klaar. Hoe snel is dat! Ik zal wel een zeiker zijn, maar ik heb een beetje een gemengd gevoel. Het model dat ik wegstuurde was echt gloednieuw, nog geen 1 game mee kunnen spelen en was van 03-06 en wat ik terugkrijg is van 10-05. Hij ziet er wel netjes uit, dat geluk heb ik dan. Denk dat ik GOW maar ga aanschaffen, moet de moeite zijn:9 En tevens ben ik nu erg serieus aan het nadenken over mijn aan te schaffen tv, de panasonic TH-42PV45 HD-Ready plasma. Ik ben iig het bewijs dat een xbox ook snel retour kan zijn, al is het een gebruikte, oudere dan wat ik instuurde.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina