1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    41,6%
  2. 2

    11,2%
  3. 3

    3,3%
  4. 4

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,3%
  7. Geen

    41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ~!@#$%!!!!

    Heb sinds een paar dagen last van de volgende melding:

    0020 (Not yet known, possibly overheating)

    De xbox voelt helemaal niet warm aan, en krijgt ook voldoende ruimte!
    Wat kan je doen aan overheating?!!
     
  2. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    De 0020 error code,
    Zelfs Bill Gates weet niet wat die error code betekend.

    Zeg, maar je 360 doet het nog wel? Want bij mij heb ik die errorcode via de ring of light moeten zien (zie startpost over hoe je dat doet) omdat de 360 helemaal niet meer opstarten (Ring of Death)
    Maar wanneer geeft ie die foutcode dan en kun je nog wel wat doen met je 360?
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  3. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox360 start nog wel op enz, en ik kan ook fijn door de menu's heen bladeren.. Maar zodra ik een spel ga spele en ik ben echt pas 1min ingame dan hangtie al, hoor ik een vreemd geluid en blijft me beeld hangen..

    Ik heb ook de error code via de manier uit de startpost gehaald, hij geeft deze code aan als ik me xbox daarna weer aanzet, dan blijven er 3 rode lichten knipperen en kan ik de error code achterhalen..
     
  4. jevabu

    jevabu Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang duurt het voordat je een mailtje krijg met die stickers en nr. van ups.
     
  5. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het binnen 8 uur gekregen, maar volgens mij is het standaard binnen 48 uur.
     
  6. Tsdb

    Tsdb .\\//

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    join the group.. mij ook al twee keer gebeurd.. hele verhalen over supervisor die ernaar gaat kijken en de volgende dag zou ik terug gebeld worden.. nooit wat van gehoord.. ik wordt er zo langzamerhand helemaal gek van.
    ik weet niet wat jou probleem is? ik kan iig nu niet meer op xbox live :{ mjah niet veel zin nog.. want xbox is dood..
     
  7. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook nog aan het wachten op mijn 3e xbox , ben wel erg bang dat ook deze 3e console weer snel zal "overlijden". Wat ik niet begrijp is dat MS alle mensen die 2 keer of meer een kapotte console hebben gehad geen totaal nieuwe xbox360 sturen ipv elke keer weer gereviseerde boxen! Want op deze manier wordt iedereen doodziek van die constant kapotgaande xbox360 consoles en wordt de "mond op mond" reclame steeds negatiever voor MS totdat er echt een keer Consumentenbonden ingeschakeld gaan worden en als dat eenmaal gebeurt is het hek van de dam voor MS! Dus ik begrijp niet goed dat MS zo laks met deze klachten omgaat en geen NIEUWE xbox360 consoles stuurt naar zijn klanten die meerdere foute consoles hebben gehad
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  8. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien te verduiding, Waar je heent beld is gewoon een Callcenter. Die wordt ingehuurd door MS, Hun hebben eigelijk zeer weinig te zeggen oja, door ervaring van vroeger "Je wordt doorverbonden met de supervisor, bullshit gewoon een collega das als of speelt!
     
  9. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad een bekend verschijnsel binnen de HELPDESK wereld om lastige klanten rustig te houden door te praten over een manager of Supervisor die speciaal zal komen kijken naar jouw probleem. Uiteindelijk komt er NIEMAND speciaal kijken, is echt een hulpmiddeltje van de Helpdesk om lastige klanten stiller te krijgen.

    Dat Callcenter is inderdaad ingehuurd door MS en behandelt vragen voor klanten van meerdere bedrijven, niet alleen maar Microsoft.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  10. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    potjandrie, het is al eens eerder gebeurd, maar nu weer, mijn 360 deed al eerder raar, maar nu is ie echt helemaal volledig gecracht, 2e keer dus.
     
  11. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er misschien iemand binnen deze Website die een Benelux overzicht heeft van alle kapot gegane XBOX360 consoles in 2006 ? Ik zou daar wel eens een officieel rapport over willen zien, en dan afgezet tegen het totale aantal verkochte Units in Benelux. Dan weten wij ook meteen hoe groot het percentage is dat kapot gaat en of dat bovengemiddeld is , vergeleken met consoles van o.a Sony.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  12. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat er onderhand maar weer eens een nieuwe poll gestart moet worden ofzo. Alle mensen hebben natuurlijk na hun eerste kapotte xbox nummer 1 aangeklikt. Maar onderhand zijn er nog wel 2 gecrasht.

    Ik zit nog aan m'n eerste. (klopt af op hout :p) Heb wat kleine klachten, soms wat unreadable discs, maar hij doet het nog. (klopt weer af:p)
     
  13. BisonNL

    BisonNL Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister mn gerepareerde xbox gekregen en wat is nou het geval ze hebben gewoon een kapotte opgestuurtt(cd-tray blijft hangen), ben al heel d dag bezig hun te bellen en elke keer zeggen ze ja we laten u terug bellen binnen een kwartier door een supervisor, slaat echt nergens op kan toch wel een degelijk product verwachten
     
  14. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat "Supervisor" verhaal is verzonnen ! geloof je mede web members nou, dat is een smoesje van de Helpdesk om boze klanten rustig te houden ! Misschien zit ik er helemaal naast hoor en wordt je wel terug gebeld zodirect, laat het ons dan weten svp.

    Ik kan me jouw kwaadheid heel goed voorstellen hoor, zou ik ook hebben als mijn 3e xbox kapot wordt terug gestuurd uit Duitsland ! Hou ons op de hoogte van wat de Helpdesk je meldt vandaag.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  15. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0

    Het lijkt wel dat bij veel mensen die gow spelen dat de console daarvan kapot gaat. Bij mij ging na 1 uur spelen de xbox ook dood:confused:
     
  16. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou best kunnen dat een game als GOW ermee te maken zou kunnen hebben dat sommige xbox360 consoles daardoor de geest geven, maar er zijn ook genoeg mensen die problemen met hun xbox360 krijgen als ze andere games spelen...dus het kan niet alleen aan GOW liggen.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  17. BisonNL

    BisonNL Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    @Jaap

    Ben net wel gebelt maar zat ik verdome in een meeting, maar ben wel pissig ben al eenkeer 30 minuten in de wacht gezet voor een zogenaamde supervisor, bel ze zo weer, en heb altijd nog back up plan met mn gamestore, dusja, ik heb lijst bijgehoudne hou het verloopt in word dus als er progress in zzit zal ik die wel posten

    groetn Daryll
     
  18. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal ongetwijfeld niet alleen aan GoW liggen maar bij mijn begaf mijn X-doos het ook tijdens dit spel. En ook geen rode lampjes o.i.d, alleen beeld wat opeens alle kleuren van de regenboog kreeg en vervolgens alleen nog zwart bleef. Geen beeld en wel geluid. Vraag me af of ik straks GoW nog in mijn nieuwe (lees: gereviseerde) X-doos stop.
     
  19. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef toe dat ook bij mij m'n xbox360 weer de geest gaf sinds ik GOW gekocht had, dus wellicht dat die game er voor zorgt dat vele xboxen kapot gaan....maar dat is toch te gek voor woorden als een console het begeeft vanwege 1 game ???
     
  20. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Drie weken geleden stond bij mij de teller op 2 kapoten xboxen, maar sinds gisteren staat tie op 3:mad: :mad: Het is onbegrijpelijk dat ik na 3 en halve week wachten op een andere xbox, een xbox krijgt die bij de eerste beste spel wat ik erin doe een melding krijg van: To play this disk, put it in a xbox360 console. :mad: :mad: :mad: Drie en halve week wachten om gelijk weer een kapote xbox terug te krijgen, waar ben je dan mee bezig als bedrijf|:- |:- |:- |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina