1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    41,6%
  2. 2

    11,2%
  3. 3

    3,3%
  4. 4

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,3%
  7. Geen

    41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het begint groteske vormen aan te nemen zo langzamerhand ! Ik vrees dat Microsoft ons klanten niet meer serieus neemt en dat hun Repair Process van geen kanten klopt, het gebeurt gewoon veels te veel dat zogenaamde gerepareerde xboxen supersnel weer kapot gaan, bij sommigen zelfs meteen al na aankomst. Dit kan toch niet langer zo doorgaan ? Wie durft de stap te nemen om de Consumentenbond om hulp te vragen ? Of KASSA ?
     
  2. BisonNL

    BisonNL Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Slaat totaal nergens op, nu moet ik als ik thuis ben hem terug bellen en wat tests doen met mijn xbox, en als hij het dan niet doet dan moet ik hem opsturen, ze kunnen echt de boom in, en wat ook nergens op slaat is dat je een andere xbox krijgt en niet eens word verteld wat het probleem met de jouwe was, kan ik straks weer 2 uur in de wachtrij staan om geholpen te worden.

    groet daryll

    Het lijkt net of ze ons aan het lijntje houden, misschien moeten we maar naar de consumentenbond.
     
  3. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo hier en daar al geïnformeerd bij Kassa en bij Consuwijzer, maar ze zeggen dat het allemaal mag wat MS doet. Of het netjes is laten ze dan weer in het midden. Maar feit blijft dat het schandalig is dat een bedrijf als MS (Eigendom van de rijkste man op aarde met een geschat vermogen van 52 Miljard dollar, dus ietsje minder in Euro's) zo met haar klanten omgaat. Maar vooralsnog kun je er als individu niets tegen doen.

    Het beste lijkt mij alle klachten bundelen, en daarmee ergens iets proberen af te dwingen. zo zijn grotere Nederlandse onderneming, zoals Essent en Menzis, ook al enigzins op de knieëen gedwongen. Wie weet helpt het bij MS ook, hoewel ik vrees van niet ...
     
  4. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja....vrees dat je gelijk hebt , MS is wel erg groot om zomaar aan te kunnen pakken :mad:
     
  5. BisonNL

    BisonNL Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee heb je en ja kun je krijgen toch maar ik heb wel een supervisor aan de lijn gehad naardat ik ze al heel de dag aan het teroriseren ben O-) , dusja gewoon blijven bellen, heb zelfs gezegt fdat ik hem niet wil opsturen en dat ik een nieuwe wil , hij zo van daar vinden we wel wat op, maar mijn ervaring is wel dat ze je zolang mogelijk aan het lijntje proberen te houden

    ps

    Niet geschoten is altijd mis, en als we actie willen ondernemen count me in al is het voor andere
     
  6. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog te twijfelen of ik zoveel hooi op mijn vork wil nemen, maar als niemand anders wil het doen kan het zomaar zijn dat ik mij opwerp als klachteninstituut. Weet iemand hier een postadres van MS/Xbox hier in Nederland?? Heb wel gezocht maar kom niet zo heel ver.
     
  7. BisonNL

    BisonNL Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga straks wel langs mijn gamestore kijken of mn maat daar me kan helpen, moest ook mijn box meenemen naar hem. als ik meer weet laat ik het je wel weten!!!1
     
  8. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij sturen ze helemaal geen gerepareerde xbox terug, bij mij tenminste niet, volgens mij kost het meer geld om uberhaupt te ontdekken wat nou precies het probleem is dan gewoon een helemaal nieuwe te sturen.

    ik betwijfel dat het aan een game ligt, ik heb een crashende xbox al een bij ChromeHounds meegemaakt, en ik denk veel andere mensen ook al met veel andere games. misschien is het wel zo dat een game zo een goede graphics heeft, waardoor de xbox teveel moet denken, samengevat games die helpen met crashen, maar ik geloof dat een crashende xbox toch voor het grootste deel aan de xbox ligt.

    oh, dat is raar, ik heb hem niet hoeven opsturen, bij mij zijn ze hem gewoon aan de deur komen ophalen. verder heb ik vorige keer dat mijn xbox is gecrasht perfecte service gehad, het was allemaal binnen een half uurtje geregeld, volgende dag is hij opgehaald, een een paar daagjes daarna had ik een nieuwe xbox binnen.
    gaven ze dat niet als optie?
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  9. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens ik heb dat label nu maar ik ik heb het uit geprint zonder dat balkje erboven met datum en handtekening erin. (Om uw akkoord met de originele tekst en taal van de overeenkomst met UPS - zoals gesteld op de Pagina Bevestiging Betaling - te erkennen en om UPS de toestemming te geven om als forwarding agent voor export controle en voor douane-inklaring op te treden, dient u hier te tekenen en de datum te vermelden.) is toch niet nodig of wel ?
     
  10. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens wat kan je aan een over heating xbox360 probleem doen??
     
  11. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Heey, ik wil jullie nog steeds even mededelen dat als je dat Service nummer belt, en dan gewoon wacht bij die begin stem je gelijk een medewerker aan de lijn krijgt!, Please, probeer het, scheelt zoooo veel tijd,. Misschien is het handig om deze info op de beginpost te zetten.
     
  12. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    De 360 uitzetten, in een goed geventileerde ruimte zetten en niet te dicht bij de verwarming. Na een half uurtje weer proberen.
     
  13. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi vorige week had ik online een vastloper bij fear gister bij graw online en net toen ik hem opstarten gelijk al ik gebruikte de guide button niet moet ik em zorgen maken?
     
  14. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon doen. Ik heb het ook gedaan, hoewel ik het te laat zag eigenlijk. Heb 'm gewoon achter het label geschoven.
     
  15. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heb je achter het label geschoven ? dat balkje met je naam en hand tekenening?
     
  16. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel handtekening en datum sorry
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    toen ik thuis van school kwam vanmiddag lag er een pakketje op tafel:D

    Jeej m'n 360 is home again.. hoewel het niet mijn 360 is, want de mvg date is : 1/8/'06 terwijl ik mijn xbox gekocht heb op 1/12/'05:)
    so i'm happy
     
  18. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat inderdaad.
     
  19. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer had je hem opgestuurd en wanneer was ie in duitsland aangekomen?
    Ofwel hoeveel dagen heb je in totaal moeten wachten nadat ie was opgehaald?
     
  20. Tinus_Scarface

    Tinus_Scarface Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had precies dezelfde symptonen als jou. GoW heb ik nog nooit gespeeld, dus daar kan het niet aan liggen. Ik speelde Hitman: Blood Money toen ie het begaf.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina