1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

1. 1

41,6%
  2. 2

11,2%
  3. 3

3,3%
  4. 4

0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

0,3%
  6. 6 of meer

2,3%
  7. Geen

41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morisson666

Morisson666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je bijna gelijk iemand aan de lijn krijgt dat klopt, maar degene die k aan de telefoon had, die had geen verstand van xbox360's maar alleen van gewone xboxen, en hij wilde mij ook niet doorverbinden met iemand die dat wel had, dus bleef er niet veel meer over dan gewoon weer te bellen en gewoon te wachten.

2. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    iemand?

3. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    oooh oke bedankt

4. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    De mijne was achteraf tog kappot. Heb hem afgelopen maandag aan UPS afgegeven en als het goed is krijg ik hem morgen weer terug. Heeft dus maar 5 dagen geduurd :D

5. Daddy Snow NL

Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, maar zou het even in de gaten houden. Maar als 'ie kapot gaat merk je het snel genoeg ...

Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  6. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ok kwam zou het misgien ook kunnen komen door internet dat hij die update moest doen vandaag?

7. hemp

hemp The world is yours!

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb de mijne ook maandag afgegeven, maar hoe weet jij dan dat je hem morgen weer terug krijgt (waar kun je dat zien)

8. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn 360 is aan het vastlopen als ik Viva Pinata speel... las in dit topic dat het te proberen viel om zonder HDD te spelen... en hij loopt nu niet meer vast. Wat moet ik doen als hij met HDD wel weer vast loopt? Ik heb geen zin om die op te sturen en alle Save Games kwijt te raken. Of kan het worden verholpen door Viva Pinata om te ruilen waar ik hem heb gekocht (voor een nieuwe Viva Pinata)?

EDIT: Na een tijdje spelen loopt ie toch weer vast (zonder HDD)...
    EDIT 2: Ohja, ik krijg geen rode lampjes.
    EDIT 3: Hij loopt nu al vast in het menu..
    EDIT 4 :'-( : Hij loopt ook vast bij de Tony Hawk demo... :'-(
    EDIT 5 :'-( : Nu wel 3 rode lampjes :'-( :'-( (net een paar minuten nadat ik had gestemd op 'geen' trouwens... dus dat mag een moderator aanpassen :{ )

Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  9. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Het proces van een xbox op sterven.:):

Maar de Xbox Helpdesk bellen denk als je een beetje mazzel heb duurt het maar 5 dagen net als bij mij ;)

10. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar precies staat ook alweer die MFG date op de xbox ? En doet alles het goed , is je nieuwe xbox een goedwerkende versie ???

Ik vroeg me trouwens af of UPS hun trackingsite bijhoudt als een xbox terug gestuurd wordt , heeft iemand daar naar gekeken ?

11. BisonNL

BisonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar je moet zelf naar xbox bellen om het nieuwe tracking nummer op te vragen van ups, en dan kan je hem terug vinden, gewoon bellen dan krijg je het nieuwe nummer.

12. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou dat Trackingnumber dan veranderen ineens ? Volgens mij blijf je hetzelfde trackingnummer houden die je op hun website kan checken, toch ?

13. BisonNL

BisonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, want je krijgt een nummer voor een enkeltje, en xbox stuurt hem dan ook op, de 2 nummers zijn wel gelinkt aan elkaar, de eerste 5 nummers zijn je kenmerk en dan is de rest veranderd.

14. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Oh heel fijn, krijg een engels vrouwtje aan de lijn.. alles spellen en maar hopen dat ze het goed hoort. :{

15. AQuila

AQuila Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn naam en adres hadden ze gruwelijk verkeerd genoteerd :p
    en toch was alles binnen 12 dagen geregeld.

16. Vleesch

Vleesch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeuj, 1 dag voordat de garantie verloopt of heb ik nog een jaar? Naja ik ben aan het wachten op dat label iemand enig idee hoe lang dat mailtje er over doet?

17. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MS had mij nooit daar wat over gezegd , hoe moet ik weten dat ik ze weer moet bellen voor een nieuwe trackingnummer ? belachelijk gedoe zeg !

18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Wow als ik dit zo lees is het vrij ernstig. Zoveel defecte xboxen:{ . Mijn xbox 1 begon na 2 jaar raar te doen, vast te lopen, krassen te maken op discs. Precies nadat de garantie was afgelopen. Bel ik op: Ik wil mijn xbox repareren, ok dat kost dan 130 euro. Nee dank je. Hoe lang is de garantie op de 360?

19. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Als je een launch console hebt dan heb je zelfs nog 2 jaar, de garantie daarvan is bij de E3 van 2006 met 1 jaar verlengd, dus je had al 2 jaar en dat is 3 jaar geworden.

20. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar garantie godzijdank !

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina