1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    41,6%
  2. 2

    11,2%
  3. 3

    3,3%
  4. 4

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,3%
  7. Geen

    41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja als je al aan je 3e toe bent heb je zeker wel recht op een vergoeding, ik zou volhouden en gewoon een klacht indienen of kijken of je een andere regio aan de lijn kan krijgen. 9 van de 10 keer is dat ook zo.

    Die van mij is pas na een jaar kapot gegaan en het is mijn 1ste, dan kan ik het nog wel begrijpen als er geen vergoeding aan te pas komt.
     
  2. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    TJa, jaapkrull, Ik zou dan zoals nature al zei, gewoon nog es bellen en dan opnieuw proberen, want de meeste lui hier krijgen idd een game of zo..Ik krijg dus een controller.

    Ik weet niet hoe je praat aan de lijn, maar als je 'eisend'klinkt, zonder irritatie op te wekken, dan kom je al een heel eind.

    Brief schrijven helpt altijd, want hun schriftelijkeantwoord kun je gebruiken in eventuele vervolg stappen. Ik denk dan aan rechtsbijstand (voor 35 euro per jaar krijg je allerlei rechtsadviezen etc.). Ik raad af om d\naar de consumentenbond te gaan, aangezien die minder weten en minder kunnen. Bovendien moet je toch ook betalen voor die bond (en je moet lid zijn voordat je hulp krijgt).
     
  3. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    har har, ik werd lekker door gestuurd door zo'n gassie aan de telefoon naar een hogere sjaak die spelletjes weggeeft aan ontevreden klanten, pgr3 :)
     
  4. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel problemen heb je gehad met je 360 en welke regio (nederlands, engels etc.) heb je aan de lijn gehad? Kijken wat voor voorwaarden er aan zo'n vergoeding hangen.
     
  5. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Me 360 gaat naar MS. Gelukkig alleen de 360 zelf, geen harde schijf, kabels etc. dus dat blijft 't zelfde. Ik moet wel een mail krijgen, hoelang duurt dit ongeveer?
     
  6. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat het is ? Ik begin er zo moe van te worden als ik elke keer weer moet bellen met die helpdesk of brieven schrijven etc etc etc.....ze luisteren toch vrijwel nooit....zal het wel moeten doen als ik iets wil bereiken....maar word er echt vreselijk moe en geirriteerd door
     
  7. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    True, maar bekijk het zo; Voor totaal misschien een uur aan telefonie een game (60 Euro) of een controller (40 Euro) als vergoeding? Ik zou het er voor overhebben }:]

    Tja ik zou ook een mail krijgen, maar nooit gehad. Die gasten van UPS hadden de Labels voor de verzending zelf meegenomen. Als ik jou was zou ik UPS bellen voor een afspraak, je kan namelijk bijna zelf bepalen welke dag ze langskomen om de 360 op te halen.
     
  8. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt helemaal.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  9. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ze nog wel een keer bellen, als ik wat minder chagrijnig ben door dit geseik van de MS Helpdesk met dat welles nietes spelletje
     
  10. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    dat verschilt heel erg of het daar druk is of niet, soms duurt het maar een week, bij sommige mensen ook 2 weken.
     
  11. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt dus een gereviceerde 360 die van een ander is geweest gekregen begrijp ik (aangezien hij minder geluid maakt, kan me niet voorstellen dat ze er andere fan's ofzo in hebben gedaan)

    Mag ik je vragen; krijg je bericht ofzo dat ze je 360 terug hebben gesturd of dat ie onderweg is. Ik vind t wat dat betreft een beetje vaag gaan allemaal. Zo van; "hier heb je een mailtje, stickertje op de doos doen en suc6 verder." Over het traject erna hoor je niets (ik althans)

    Blij iig te horen dat je tevreden bent
     
  12. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begin nu me xbox te missen:'-( :{ gow ligt hier te wachten nog geen 1 keer gespeelt=(
     
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb mijn 360 dezelfde dag verstuurd als jou, is dezelfde dag bij MS aangekomen, maar is nog niet terug. Ik heb de fut en de zin niet om MS te bellen om te vragen waar dat ding uithangt though, maar ben hierdoor wel hoopvoller dat ik hem nog voor kerst terug heb. Ik zie wel.
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Net even gebelt (30min wacht) om te informeren naar mijn opgestuurde HDD.

    De Muts begon meteen moeilijk te doen , wij halen geen HDD's op.
    Ik duidelijk maken dat ik hem zelf moest opsturen , toen wilde ze wel even in de computer kijken.

    Volgens haar was de HDD nog niet binnen , maar volgens UPS is de HDD op 28-11 om 10:08 afgeleverd in Weiterstadt.
    Toen wilde de Muts nog de trackingnummer weten van UPS , toen ik deze gaf kreeg ik te horen dat het nummer veelste kort was.
    Moest maar contact opnemen met UPS en aan hun vragen waar het pakket nu was.

    Zie toch duidelijk op de site van UPS dat het pakket is afgeleverd.

    Ik word hier wel zo moe van.

    Heb vanavond de helpdesk genomineerd voor de koude douch (TrosRadar).
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  15. pjotr

    pjotr Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan mijn vorige post in de thread niet zo gauw vinden, maar effe een korte samenvatting.

    15-11-2006: 3 rode leds, MS gebeld, UPS label worden verzonden
    20-11-2006: MS gebeld, nog geen UPS label ontvangen, UPS labels worden verzonden
    25-11-2006: MS gebeld, nog steeds geen UPS label ontvangen, nieuwe service request aangemaakt, UPS labels worden verzonden.
    25-11-2006: e-mail ontvangen met nieuwe service request
    28-11-2006: UPS heeft xbox360 opgehaald
    29-11-2006: xbox360 gearriveerd in reparatie centrum (gecontroleerd nadat ik 6-12-2006 MS weer gebeld had)
    6-12-2006: MS gebeld (naar 2 x 25 en 1 x 20 minuten een Engelsman aan de lijn) en gevraagd naar status. Kreeg mededeling dat het drie weken kan duren voordat de xbox360 terugkomt vanuit het reparatiecentrum, als ik volgende week nog geen reactie heb ontvangen wordt ik verzocht wederom contact op te nemen met MS.

    Nu maar hopen dat ik de xbox360 nog voor de Kerst terug heb.
     
  16. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mijn xbox werkt nog steeds super, alleen 1 ding wanneer ik pgr 3 speel(pas gekocht) de xbox 360 maakt aanzienelijk meer geluid wanneer ik pgr 3 speel dan dat ik bijvoorbeeld GoW of saints row/oblivion speel:confused: is dit normaal gebruikt de xbox meer kracht bij pgr 3 dan bij andere games? graag zo spoedig mogelijk eactie terug bvb dank
     
  17. CerandoX.nl

    CerandoX.nl Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom dat tegenwoordig allemaal zou moeilijk moet, ik belde bij problemen bij mijn Xbox 1 ff op en de volgende dag stond TNT (dus niet UPS) voor de deur, deze plakte een sticker op de doos, en namen mijn Xbox 1 mee... 5 dagen later had ik hem weer netjes terug via TNT..

    Hoe werkt dat nu, als je MS opbeld en die labels ontvangt weet UPS dan automatisch dat jouw Xbox 360 moet worden opgehaald en krijg je dan nog een berichtje wanneer ze worden opgehaald, of moet je zelf UPS opbellen voor het ophalen?

    En na hoeveel tijd dat je je 360 had kreeg je problemen?
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  18. sirjax

    sirjax Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    AAARRRRGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad: :mad: :mad:

    Wat een ANTICLIMAX zeg!!!!|:- |:- |:- |:-
    Krijg ik vandaag na 2 weken wachten mijn xbox terug, is het:
    A: eentje van 29-09-2005 De mijne was van 23-01-2006
    B: eentje met een HITACHI-DRIVE (ik had Samsung, dus zegt men beter)
    C: wil ik de dvd lade open doen...............GAAT IE NIET OPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad: :mad: :'-( :'-( :x :x |:- |:- 8) 8)

    dus: Een gereviseerde xbox, (wel ff zeggen dat het wel leek alsopf er een splinternieuw binnenwerk in zat want hij rook net als mijn nieuwe toen ie uit de doos kwam, en alle stekkeraansluitingen zagen er als nieuw uit.

    Ik dus SUPERPISSED bellen naar MS, die mij met veel gekloot hielpen om met een noodoplossing de lade open te krijgen,wat lukte. Maar ja jongens ZO HOORT ZO EEN LA NIET OPEN TE GAAN!!!!

    Dus.....hij kan morgen weer terug:mad: :mad: :mad: |:- |:- |:- :x :x :xen nu maar hopn dat ik een andereDIE HET WEL DOET!!!!!! VOOR KERST terug heb, want anders week ik wel; wat er gebeurt..........dan wordt het 2007

    Ik heb de medewerker van MS ook duidelijk gemaakt dat ik buiten boos ooK HEEL ERG TELEURGESTELD BEN IN MICROSOFT, DAT ZE DAAR NIET IN STAAT ZIJN OM EEN €400 kostende console naar behoren te maken.

    En dat ik na in ontvangst nemen van WEER een nieuwe 360 ook zeker compensatie wil zien want wel ff 1 maadt live door m'n neus geboord zo.


    dus nu maar weer wachten...............zucht IK WORDT ER NIET GOED VAN:'-( :'-( :'-( :
     
  19. pjotr

    pjotr Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    UPS krijgt de opdracht (volgens mij vanuit het reparatiecentrum) en komt dan met de labels langs, als je je xbox al hebt ingepakt (doos nr 5 van het postkantoor), neemt hij de xbox direct mee, als je niet thuis bent, krijg je waarschijnlijk de labels in je brievenbus en kan je UPS bellen voor een afspraak om de xbox op te halen.

    Mijn xbox is gekocht op de lauchdate, hij is van oktober 2005, heeft sinds het begin 1 a 2 keer de rode leds gegeven (tijdens opstarten) maar een herstart loste dit probleem op, echter de laatste keer heb ik na de rode leds de xbox niet meer kunnen herstarten, in het begin kreeg ik soms nog een gedeelte van de start animatie, maar na een aantal keren proberen met ruime tussen posen, kreeg ik alleen nog maar de rode leds, zowel met als zonder HDD. De voeding is goed (groene led)
     
  20. CerandoX.nl

    CerandoX.nl Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar is het tegenwoordig niet meer zo dat het serial nummer aan de onderkant van je console gebonden is na regristratie van de console bij de klantenservice, dit was bij de huidige Xbox iig wel zo. :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina