1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

1. 1

41,6%
  2. 2

11,2%
  3. 3

3,3%
  4. 4

0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

0,3%
  6. 6 of meer

2,3%
  7. Geen

41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sirjax

sirjax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of onder het klepje, waar de usb aansluitingen zitten aan de voorkant, naast de ring of light (lees aan/uitknop)

2. Daddy Snow NL

Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

Leuk Bevonden:
    0
    Van wat ik weet van de Gameshop waar ik hem gekocht, kan ik je het volgende vertellen.

Je hebt via (bijna) iedere winkel waar je een 360 koopt 14 dagen garantie via de winkelier. Gaat 'ie in die 14 dagen kapot, breng je 'm terug en krijg je meteen een nieuwe mee. Daarna moet je zaken gaan doen met Microsoft, en daar word je doorgaans niet veel vrolijker van.

Verder werd mij verteld dat het "doodgaan" van de 360 ook bij de nieuwere modellen nog steeds een regelmatig voorkomend probleem was. Het maakt volgens hem niet uit of je dus een launch-console hebt, of een latere.

3. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net ms gebeld...na 10 min kon ik met ze praten..ik had alles geregistreert enzo..maar net toen die man een telefoon nummer wou geven van UPS..was de verbinding verbroken...de eerste 3 nummers had hij gegeven...102 Wie weet de telefoon nm van UPS..want ze moeten mijn x box 360 ophalen...pls help

4. Ultimate Venom

Ultimate Venom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tweede keer dat ik dit post;) jullie beginnen op MS te lijken:

hey mijn xbox werkt nog steeds super, alleen 1 ding de xbox 360 maakt aanzienelijk meer geluid wanneer ik pgr 3(pas gekocht) speel dan dat ik bijvoorbeeld GoW of saints row/oblivion speel:confused: is dit normaal? want hij rammelt en zoemt harder met PGR 3 als mijn 5 jaar oude PC:confused: graag zo spoedig mogelijk reactie terug bvb dank.

dit is trouwes mijn 3de xbox al in 4 maand voor digenen die mijn posts hiervoor allemaal niet gelezen hebben. ik snap jullie agressie, en ik zweer et je deze moet me niet kapot gaan want dan onderneem ik stappen en sla ik bill gates persoonlijk in elkaar met de xbox 360:), magoed tot nutoe geen error/vastloper, alleen bij pgr ontzettend veel geluid en daarom vraag ik of dit normaal is want ik heb het namelijk neit met Gears of War, en saints row. pgr3 pas gekocht dus kan oo niet peilen of hij het bij mijn vorige ook zo deed saffie vandaar deze vraag. iik vind et raar omdat hij heel rustig is als hij GoW afspeelt maar bij PGR3 lijkt dat ding wel ADHD te hebben.

5. Ultimate Venom

Leuk Bevonden:
    0
    @elinho21 je kunt nog een keertje bellen, of gewoon de labels afwachten op je mail daar staat telefoon nummer ook op

6. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat bij PGR 3 wel normaal. Mijn 360, (de dvd drive) produceerde meer geluid dan bijvoorbeeld bij GOW. Is het een soort geluid van een "zoemende-ufo-die-probeert-op-te-stijgen" ?:9

Maarja, gewoon het geluid wat harder zetten, valt het niet zo op :)

7. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen beltegoed meer...maar ik heb 1 vraagje..die man zeide tegen mij van..dat ik een kopie moest maken van iets maar ik weet niet meer wat...pls help

8. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister heb ik mijn 360 ontvangen. Ups staat aan de deur met 2 (!) jawel 2 dozen heel vaag. 2 xboxen dus. Waren allebei aan mij geadresseerd dus ik denk ok laat ik maar gaan aansluiten. heb ik op éen een anderhalf uur gespeeld en toen viel die uit en was er op geen een manier beweging in te krijgen. Kreeg weer rode lampjes en hij startte niet op. Kabels opnieuw in gedaan harde schijf eraf en hij deed het nog steeds niet dus ik denk ok ik krijg dan vast een kapotte en een nieuwe ( wat natuurlijk ook appart is ). Dus ik pak de ander uit sluit hem aan start ie niet op. Kabels opnieuw start nog steeds niet op dan na 5x aan en uit start de console. Dit is dus opnieuw niet goed. IK HEB GEWOON GVD NA MEER DAN 9WEKEN WACHTTEN 2 KAPOTTE 360'S GEKREGEN. Dus ik vertel dat aan me ouders en me moeder nam weer contact op met intertoys hoofdkantoor en MS hoofdkantoor en die bellen morgen weer terug voor een oplossing, maar 1 ding is me nu wel duidelijk de gameconsole deugt niet, hoe goed de games ook zijn de console deugt niet.

9. Ultimate Venom

Leuk Bevonden:
    0
    @ spaarpot inderdaad een ratelend geluid, en je hoort echt ongelovelijk snel dat tikken je weet wel wat de dvd drive als laden ziet;), maar jij hebt dit dus ook bij PGr3 gehad:) gelukkig ik maakte me al zorgen. GoW is heel rustig terwijl die gfx 10 keer zo goed zijn:confused:.

toch zou ik hier nog wel meer reacties op willen zien:) om te kijken of het daadwerkelijk aan bepaalde games ligt dat de drive f16 geluid maakt.

@Elinho:

kun je niet effe bij iemand bellen?, ik hoefde niets te kopieren hoe heb je dit gedaan? via post of via mail hoe krijg je de labels binnen?.

als je via mail hebt gedaan dan moet je wachten en dan krijg je vanzelf de labels die je op de doos moet plakken. hierop staat ook nummer van UPS (doos zelf regelen tenzij afspraak met MS anders is)
    ik hoop je voldoende geinfoot te hebben, bij labels over de post zou ik neit weten want dat heb ik nog neit meegemaakt.

10. Ultimate Venom

Leuk Bevonden:
    0
    ROFLMAO, 2 kapotte xboxen terug gekregen:) hahahahah wat the fuck gek. MS heeft echt kut service wat dat betreft. ik hoop dat mijnes langer meegaat als mijn andere 2 ik hoop 6 jaar:)

11. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag ms gebeld...die persoon zei tegen mij van..dat ik zelf UPS moets bellen om mijn x box360 op te halen..en hij gaf mij 3 nummers...maar toen was de verbinding verbroken...was dat ook bij jou zo gegaan ..dat je zelf naar ups moets bellen??zo geef me aub die telefoon nummer..Alvast bedankt

12. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop ik ook voor je ik hoop overigens ook dat ik zo snel mogelijk een nieuwe ga krijgen.

13. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind 't maar debiel trouwens... als je kapotte 360 binnen is bij hun, kunnen ze toch gewoon een hele terugsturen?
    Je krijgt je eigen toch niet terug. :confused:
    Hopelijk heb ik de 'mijne' snel terug.. hij is iig al een paar dagen in Duitsland, tot nu toe gaat 't nog goed. :{

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Sorry als het al eerder gevraagd is, ben op zich niet lui, maar 49 pagina's doorlezen gaat me te ver.

Ik moet nog een 360 aanschaffen en schrok van het percentage defecte 360's. Meer dan de helft van alle mensen heeft 1 of meerdere kapotte 360's gehad.

Met mij pech (ik koop vaak dingen die al stuk zijn bij aanschaf of net nadat garantie vervallen is) vraag ik mij af:

Kwam dit vooral door de eerste generatie 360's? Of is het nog steeds zo slecht gesteld met het aantal werkende 360's?

15. hemp

hemp The world is yours!

Leuk Bevonden:
    0

Mijn persoonlijke mening is dat de kwaliteit van de 360 niet echt denderend is, maar je krijgt hier niet echt een goed beeld van het percentage kapotte 360 consoles omdat de meeste mensen hier kijken als hun console kapot is.

16. royspijker

royspijker Master

Leuk Bevonden:
    0
    pffff ik ben ook erg geschrokken. Ik vraag me wel serieus af nu af het wel verstandig is om 430 eure te inversteren in een GOW pakket voor de xbox360.

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    maarja aan de andere kant.

Ik koop em waarschijnlijk bij een klassieke winkel zoals dixons of freecordshop en
    niet bij een webwinkel.

Mocht hij dan bij aanschaf kapot zijn sta ik zo terug bij de winkel om hem om te ruilen

18. hemp

hemp The world is yours!

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen maar weer eens bellen of er al weer een xbox deze kant op komt, ik merk pas hoe leuk de xdoos is als ie niet hier is. Ik begin hem aardig te missen :mad:

19. XboxAgent

XboxAgent Robbert

Leuk Bevonden:
    0
    En ik maar bang zijn dat als we 11 december beginnen er niemand gaat bellen.

20. hemp

hemp The world is yours!

Leuk Bevonden:
    0
    11 december beginnen?? met wat?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina