[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

1. 1

41,6%
  2. 2

11,2%
  3. 3

3,3%
  4. 4

0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

0,3%
  6. 6 of meer

2,3%
  7. Geen

41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer had je je xbox dan op laten halen door UPS ?

2. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    maandag:D k heb nu ook een samsung drive eerst die andere hitatsi ofzo

3. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dat is zeker snel gedaan bij jou Dionskateboarder! :D

4. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    wow, dat is inderdaad snel. Die van mij is ook maandag opgehaald, als ik straks thuis ben gelijk even kieken of ze zijn langsgeweest :9

5. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg nou de tering........ die van mij is ook maandag opgehaald. Maar ik kom gvd net van de sportschool, er lag iig niets in de brievenbus. Laten die gasten net als TNT een bericht achter als ze zijn geweest en er was niemand.

Omdat ik hetzelf al 3 of 4x heb gevraagd en Spaarpot ook 1x. Niemand heeft er nog op gereageerd. Hoe weet je dat je 360 terug onderweg is???

6. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg nou de tering........ die van mij is ook maandag opgehaald. Maar ik kom gvd net van de sportschool, er lag iig niets in de brievenbus. Laten die gasten net als TNT een bericht achter als ze zijn geweest en er was niemand.

Omdat ik hetzelf al 3 of 4x heb gevraagd en Spaarpot ook 1x. Niemand heeft er nog op gereageerd. Hoe weet je dat je 360 terug onderweg is???

7. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox heeft net mijn huis verlaten:'-( ...ik had net UPS gebeld...nou der was een Bitch aan de lijn...ik had gezegt tegen die bitch...hoe laat komen ze mijn xbox op halen...zij zeide..Ja um rond de 18.00 uur..ik d8 hmm ok...en ze zeide ook van...heeft u een kopie gemaakt van die afschrift..ik zei nee nog niet=( ...ik ben van plan om nu te doen...dus ik ging gelijk naar internet cafe om die kopie te maken...en moest ook een doos gaan halen bij Bas van den heyden in de regen nog ook lolz8) ...maar toen ik onderweg naar huis liep..zag ik een grote bus staan8) ...en ook een dikke vetzak voor mijn deur zitten8) ....nou en dat was UPS...ik zei tegen hem...waarom bent u zo snel hier...hij zeide..ja de afspraak was om 15.00...ik d8 nou ja...ik zeide..nee hoor de afspraak was om 18.00 dat heeft die vrouw(bitch) zelf gezegt...en hij zei...Ooh excuus dan...ik d8 nou jah geef niet..het is niet zijn schuld..dat is de schuld van die bitch...En dat was de sad story:'-( ik hoop dat mijn liefde snel terug keert :'-( peace out my lovely xbox360_0/ en trouwens ik heb die HDD schijf niet laten sturen..die ligt mooi thuis...in de glazen doos...voor herdenking :+

8. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Je krijgt een e-mail van Microsoft geloof ik met een track en trace nummer erin waarmee je hem weer kan volgen.

Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  9. royspijker

royspijker Master

Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie allemaal jullie xbox lang geleden gekocht?
    of zijn er ook mensen die recent (laarste 2/3 maand een xbox hebben gekocht die nu al kaopt is?

10. Deathraiser

Deathraiser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou die van mij werkt tot nu toe prima ben mijn gamertag aan het recoveren nu :) . Hij is net als mijn vorige van december 2005 en hij ziet er helemaal nieuw uit dus dat is iig prettig. Volgens mij krijg je geen mail als ie onderweg is ik iig niet had het ook nog x gevraagd en de meneer aan de lijn zei dat dat ze dat nooit doen ? Maar iig ik heb gewoon 2x in de week fzo contact opgenomen en afgelopen woensdag werd me verteld dat ie klaar was en elk moment door UPS kon worden opgehaald, had nog naar trackingnummer gevraagd maar dat hadden ze dus nog niet omdat hij nog niet weg was. Dus donderdag weer gebeld en gevraagd om een trackingnummer en dat heb ik ook gekregen :) .

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kreeg net een mailtje met de volgende tekst.

Bedankt voor je recente aanvraag van Xbox-onderdelen. Je bestelling is verzonden en is naar je onderweg. Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven:

Verzendbedrijf: Deutsche Post.

Ben heel benieuwd welke HDD ik zal krijgen ( nieuw of gebruikt ).

12. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is inmiddels terug, 23-11 opgehaald en 24-11 in duitsland aangekomen, exact 2 weken later dus terug thuis (aan de telefoon zeiden ze ook 10-15 werkdagen). Ik heb tussendoor niet gebeld, ook verder geen mail gehad los van de bevestiging van de opdracht, hij was er vandaag opeens. De mijne kwam in welcome bag en heeft een ander serienummer en eerdere fabricagedatum dan mijn oude exemplaar. Alles werkt ok, dwz geen ander geluid, krassen op cd, vastlopende spellen etc. Wat betreft de gebruikte HDD, is dat niet gewoon de zooi die ze er standaard opzetten? Er stond bij mij een PGR3 demo en wat filmpjes op, maar niets waarvan ik denk dat een ander em eerder gebruikt heeft. Ik las ergens terug dat iemand een franse HDD dacht te hebben, maar dat lijken me standaardfilmpjes in zowel engels als frans, dat stond er bij mij iig nu op.

13. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had die xbox pas een maand...en die was gelijk kapot..mijn xbox is vandaag op gehaald...ik verwacht mijn xbox terug te krijgen na 2 weken.

14. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu telkens last van vastlopers met mijn XBOX360 en dat heb ik alleen met Gears of War als ik het 2e level speel en met Call of Duty 3.

Het is overigens een XBOX360 van 1-12-2005 met Samsung drive.

Moet ik Microsoft bellen of is hier een simpelere oplossing voor? :confused:

15. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo begon het bij mij ook, toen bij elk spel ongeacht of de HDD erin zat. Grote kans dat je moet bellen, maar je kan ook een checklist afwerken met wat dingen die je kan proberen. Staat op xbox.com

16. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt :thumbs: , ik ga eerst ff die checklist af dan en dan zet ik zometeen wel neer wat het resultaat is

17. Morisson666

Morisson666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou hier maar weer eens een kleine update. Ben mijn 360 op dit moment precies vijf weken kwijt. Degene die ik vorige week maandag binnen kreeg heb het welgeteld 1 uur gedaan, ik weer gebeld naar MS en er werd mij verteld dat ze een nieuwe 360 op gingen sturen en dat ik mijn oude om kon ruilen met de koerier die ook die nieuwe kwam brengen. Nou ondertussen zijn we anderhalve week verder en nog steeds niets. Ik gisterenavond maar weer eens gebeld, kreeg een gast aan de lijk die amper nederlands sprak, ik weer het hele verhaal uitgelegd zie tie gast ja je word morgen terug gebeld door een supervisior. Nou vandaag de hele dag zitten wachten en nog steeds niets gehoort. Ik vraag me eigen echt af hoe je als bedrijf je klanten zo slecht kan behandelen.

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb nu al meer dan 2½ uur aan de lijn gehangen voor een defecte HDD.
    5 personen gesproken en 5 verschillende uitspraken.

1e. 19-11-2006 , UPS-label wordt gemaild.
    2e. 21-11-2006 , Nogmaals bevestigd Email is onderweg.
    3e. 23-11-2006 , Krijg geen email , moet de HDD zelf opsturen.
    --. 27-11-2006 , HDD opgehaald door UPS.
    --. 28-11-2006 , HDD bij Microsoft afgeleverd.
    4e. 06-12-2006 , HDD volgens helpdesk niet ontvangen , moest maar contact opnemen met UPS.
    5e. 07-12-2006 , HDD is wel ontvangen en nieuwe HDD wordt opgestuurd.

Hoop dat ik de eerste maanden niet weer naar de helpdesk hoeft te bellen.
    Ik wordt hier wel zo moe van !!!

Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  19. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    jaa ik kreeg helemaal geen bericht datie verstuurd is van ups, ik had hem dan ook totaal niet verwacht, en volgens mij istie nog nieuw ook zo ruiktie in iedergeval wel en het klepje waarde contoller in moet is ook nog stroef en hij zat ook in zon doorzichtig zakje met die witte letters erop.

20. Morisson666

Morisson666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die verpakking zegt niet zo heel veel want daar zitten ze allemaal in. Al thans wel de drie die ik al terug heb gehad

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina