1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

1. 1

41,6%
  2. 2

11,2%
  3. 3

3,3%
  4. 4

0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

0,3%
  6. 6 of meer

2,3%
  7. Geen

41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb jij dan erg veel geluk gehad met je wachttijd, dit hoor je niet vaak. Mijn 360 is ook 5 dec aangekomen in Duitsland, maar ik verwacht hem echt niet binnen 2 weken terug. Ga misschien morgen eens bellen om te informeren.

2. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin mijn xbox360 toch wel erg te missen hoor, zeker met de komende kerstvakantie en de kids die graag viva pinata willen spelen, ik die GOW weer wil kunnen spelen.......en maar wachten om te kijken of de gereviseerde xbox360 het wel goed doet als die terug komt.....wat een geklungel allemaal zeg

3. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren kwam ups mijn xbox 360 ophalen...en om 06.13 smorgens is mijn xbox in Duitsland(Frankfurt)geariveerd...en ik ben er best tevreden mee...dat ups laat zien waar je xbox momenteel is...dit had ik niet verwacht van ups.maar ik denk wel dat lang duurt voordat mijn xbox 360 terug keert...en dat is jammer...en de komende dagen ga ik echt een topper kopen...Rainbow six vegas...ik kan niet wachten tot ik heb.

4. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn XBOX360 is helemaal overleden , geeft 3 rode ringen en alles wat in de beginpost staat heb ik tevergeefs geprobeerd , hij doet niets meer.

Ik heb net gebeld met Microsoft kreeg een Engelse gast aan de lijn die heeft mij gegarandeerd dat als deze niet gepareerd kan worden ik een splinter nieuwe terug krijg ik heb zelfs z'n nummer gekregen.

Ik krijg nu de tickets voor UPS via de post binnen op woensdag en dan duurt het circa 10-15 werkdagen tot ik hem terug heb dus met kerst moet ik mn PS2 maar weer van stal halen =( .

Maar goed wel prima service van hun , ik werd binnen de minuut geholpen :thumbs: .

Mijn XBOX360 was trouwens van 1-12-2005

5. royspijker

royspijker Master

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer hebben jullie deze xboxen gekocht dan?
    in 2005 nog?

ik wil dit graag weten, want ik heb geen zin om 400 euro uit te gevan als ik nu ook nog veel risico loop op een defecte xbox

alvast bedankt

6. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    De mijne was van 2006-03-15. Weet niet of het risico minder is bij de huidige, er blijft altijd kans dat ie stuk gaat.

7. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste defecte consoles zijn van 2005, die van mij ook. Die ik daarna kreeg doet het nog steeds. Microsoft heeft zelf ook aangegeven dat het probleem vooral bij de eerste lading lag. Die is al niet meer in de winkel te vinden.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De mijne is van 23-11-2005 en werkt nog steeds zonder problemen.
    Alleen had ik met de HDD wel problemen.

Vraagje , de nieuwe HDD is opgestuurd met de Deutsche Post.
    Weet iemand waar ik het trackingnummer moet invoeren die in de mail staat ??

Laatst bewerkt: 9 dec 2006
  9. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    23-11-05 ??? heb net te horen gekregen dat ik een nieuwe van de media markt krijg. hopelijk is het gewoon weer het pakket van 400 euries:9 maarja dat is nog afwachten. ben wel mijn hardeschijf kwijt. moet dus alles overnieuw halen.mijn 360 kwam ook uit december 05 :)

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Productie-datum van de Xbox360.

11. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    ok haha dacht dat je hem toen al gehocht had.

12. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet naar de site gaan van UPS...en daaronder die site zie je..vul hier tracking nummer..daar moet je zetten :) http://www.ups.com/europe/nl/dutindex.html

13. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje...als ik mijn xbox 360 laat repareren bij MS..is het dan verplicht om je HDD schijf te nemen??mijn xbox is inmiddels al in Duitsland...

15. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    ik moest mijn hd wel meegeven, ben nu alles kwijt want ik krijg een hele nieuwe 360 dus alle savegmes zijn weg. had mijn savegames niet gekopieerd naar een andere schijf.

16. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Mij werd verteld alleen de de console op te sturen, ik heb mijn HDD dus nog thuis liggen.

17. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    ik kon ms zelf niet te pakken krijgen, 2 keer over 20 minuten aan de lijn gehangen maar niemand nam op. heb hem duss naar de mediamarkt gebracht.

18. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m ook nog thuis liggen. Ik zie dat het heel veel verschilt per persoon. Nou ben ik niet al te slim wat dat betreft, maar zouden ze bij MS via het netwerk kunnen zien d.m.v. in te loggen op jou 360 ofdat het noodzakelijk is je HDD mee te laten sturen? :confused: (zo verkeerd is dat nog niet eens gedacht lijkt me??)

19. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat dat zo in z'n werk gaat. Want als je xbox360 kaduuk is lijkt het me niet dat ze op je xbox kunnen komen. (en niet iedereen is verbonden met het xboxlive netwerk).

Volgens mij krijgen niet alle helpdesk medewerkers even duidelijke uitleg over wat er nou wel en niet meegestuurd moet worden. (mijn hd moest dus wel meegestuurd worden)

20. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina