1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

1. 1

41,6%
  2. 2

11,2%
  3. 3

3,3%
  4. 4

0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

0,3%
  6. 6 of meer

2,3%
  7. Geen

41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn status: FRANKFURT,
    DE 11/12/2006 9:45 's morgens DELIVERY
    11/12/2006 7:40 's morgens OUT FOR DELIVERY
    FRANKFURT,
    DE 09/12/2006 6:13 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 09/12/2006 3:03 's morgens DEPARTURE SCAN
    ROTTERDAM,
    NL 08/12/2006 5:44 's middags ORIGIN SCAN
    08/12/2006 4:35 's middags PICKUP SCAN
    DE 07/12/2006 4:48 's middags BILLING INFORMATION RECEIVED

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn 360 was de 7e al gefixed (had 'm de 1e opgestuurd), maar ze zijn 'm vergeten terug te sturen ofzo. :lol: :emo:
    Eigenlijk niet zo grappig maargoed... een supervisor zou er zelf naar kijken.
    Hopelijk is ie snel terug.

3. sirjax

sirjax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ha ha8) Schelden, en flink klagen tegen de helpdesk helpt!!

Heb de mijne 6 dec laten ophalen, en heb Maandag ron 9:30 nog eens ff lekker mijn hart gelucht tegen de helpdesk, Ligt er vandaag een briefje op de deurmat van USP dat ze vandaag aan de deur geweest zijn!!!:thumbs: :thumbs:

Alleen het gekke was.... ik had nog geen mail van her repaircenter gehad, met een trackingnummer, dat hij terug gestuurd was.... en nog wat geks, bij de afzender op het bonnetje staat: TELEPLAN ?????

Dus ik ff gebeld met de helpdesk (je gelooft het niet....maar BINNEN 30 sec iemand aan de lijn!!) En die wist mij te vertellen, dat er Maandag een console was toegestuurd..... klem een half uur NA het telefoongesprek!
    :thumbs:
    Krijg ik mischien dan toch een nieuwe?????\o/ \o/ \o/

Ik zie het wel, wordt vervolgt...8)

PS ff voor de duidelijkheid, ik Kreeg na mij kapotte xbox teruggestuurd te hebben, een kapot exemplaar terug.
    vandaar die heisa.

4. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    FRANKFURT,
    DE 12/12/2006 10:19 's morgens RETURNED TO SHIPPER

12/12/2006 6:56 's morgens OUT FOR DELIVERY

12/12/2006 5:51 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,

DE 12/12/2006 2:37 's morgens DEPARTURE SCAN

AMSTERDAM,
    NL 11/12/2006 6:35 's middags ORIGIN SCAN

11/12/2006 2:55 's middags PICKUP SCAN

11/12/2006 10:35 's morgens RETURN SERVICE SHIPPING

LABEL WAS LEFT WITH THE SHIPMENT'S RECEIVER.

DE 09/12/2006 7:49 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED

WTF echt zo snel had ik het nooit verwacht er staat nu al dat ik hij teruggezonden wordt naar mij ik heb hem net 2 dagen kwijt 8) .

Nu maar hopen dat het een nieuwe is zoals mij beloofd is en zo niet gaat ie net zo hard weer richting Duitsland.

5. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    so het is stil hier...geen klachten enso..het gaat goed hiero:thumbs:

6. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1

Is de Shipper niet Mircrosoft en is hij dus nu pas in Duitsland of snap ik het nu even niet? :)

7. Morisson666

Morisson666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Geen klachten :x :x :x :x Ik word nog steeds doodziek van die service van MS. 2 weken gelden is m'n derde gerepareerde 360 overleden na welgetelt 1 uur spelen, ik gelijk weer gebeld met de servicedesk. Kreeg een erg aardige man aan de lijn die begrip had voor m'n probleem een vertelde me dat omdat dit de derde keer was dat ze gelijk een nieuwe xbox gaan opsturen en dat ik m'n kapotte kon omruilen met de koerier. We zijn nu bijna 2 weken verder en ik heb nog steeds niets gezien of gehoord. Maar bellen doe ik niet meer want dat kost me kapitale
    met mijn mobiel, dus nu maar een mailtje gestuurt en ik wacht al 3 dagen op een antwoord. Dus ik heb nog zat te klagen over deze zeer slechte service:mad: :mad: :mad: :mad:

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Na precies 2 weken heb ik mijn nieuwe HDD binnen gekregen.

Heb zelf de HDD in een stevige doos op gestuurd naar Microsoft.
    Kreeg gisteren de nieuwe HDD terug in een normale bruine envelop .

Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  9. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik zou het mn god niet weten eerlijk gezegd maar ja het is ook zo lekker duidelijk :lol:

10. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Maar dat onduidelijke overzicht is natuurlijk de schuld van UPS en niet van Microsoft ;).
    Maar dat het onduidelijk is staat vast :).

11. Daddy Snow NL

Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, vandaag is er eindelijk een andere 360 afgeleverd hier. Qua fabricage datum ben ik er op achteruit gegaan, van half november 2005 naar 1 november 2005. Maar ach, zolang 'ie het maar doet vind ik het prima. Ik heb 'm aangesloten, nadat ik 'm eerst even op kamertemperatuur heb laten komen (want dat ding was me toch koud zeg) en tot nu toe werkt alles naar behoren. Heb zowaar even GoW kunnen spelen.

Wat betreft de tijd dat 'ie weg is geweest: Hij is 29 November opgehaald en dus 11 December voor het eerst hier aangeboden. Dat viel mij al met al nog mee.

En nu maar hopen dat 'ie het blijft doen ....

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dit ga je toch godverdomme niet menen zeg, GVD!!!!!!!!
    Hele avond beetje gegamed, eerst lekker een paar potjes Gears en daarna nog even verder met Splinter Cell, eindelijk weer eens mee verder gegaan....bijna wanneer ik wil saven en stoppen blijft de 360 volledig vastzitten, gebeurde gisteren in Vegas 2x op 1 avond. Dus ik zet de 360 uit, en weer aan...en ineens krijg ik een error "unplayable Disc" , maakt niet uit welke game ik erin doe, ik krijg dat fucking gelul nu, gvd!!!!!! Dus ik besloot de 360 een tijdje uit te zetten,nog eens proberen.....hij bleef al veel te lang haken in het 360 logo scherm ,rare laad geluiden, en ja hoor...error.
    Ik word hier niet goed van hoor, dit was een 360 uit 2006, wtf is dit zeg.
    Ik ben gvd zodirect met mijn derde 360 bezig zeg......mijn broer is al op zijn vierde bezig, dit begint echt te idioot voor woorden te worden.

GVD!!!!!!!!!!

13. Bennotrip

Bennotrip Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is 30-11 aangekomen in repaircenter. Na al die berichten van anderen die hem al terug hebben ben ik eens gaan bellen.
    Volgens de helpdesk medewerker en supervisor wordt hetzelfde trackingnummer van UPS voor de terugweg gebruikt? Dat vind ik erg vreemd na alle berichten hier.
    Ik werd erg snel geholpen ik had na 1 min iemand aan de lijn

14. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel balen zeg voor jullie.:{ Maar staan de xboxen in een goed geventileerde ruimte? En / of worden ze vaak verplaatst?

Ik zeg niet dat het jullie schuld is dat ze zovaak zijn stuk gegaan :) maar de "omgeving" waarin de xbox staat kan natuurlijk wel van invloed zijn. Sommige 360 schijnen nog al slechte "soldeerpunten" te hebben, waardoor er gemakkelijk onderdelen/verbindingen los kunnen raken. (als de xdoos bijvoorbeeld vaak verplaatst wordt).

15. DarkRealityNL

DarkRealityNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is idd ook het nadeel met het verzenden van die xbox, nadat hij gerepareerd is. Er is een kans (ookal is deze kans heel klein) dat hij onderweg vanuit duitsland naar nederland al weer lichtelijk beschadigd raakt.

Maar ik zou gwoon als ik jullie was (3x kapot en 4x kapot) flink wat gaan eisen bij MS. Want hiervoor moeten ze jullie toch wel tegemoet komen.

16. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Je krijgt een nieuw trackingnummer. Deze ontvang je in je mail of je krijgt hen niet.

17. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Status: FRANKFURT,
    DE 11/12/2006 9:45 's morgens DELIVERY
    11/12/2006 7:40 's morgens OUT FOR DELIVERY
    FRANKFURT,
    DE 09/12/2006 6:13 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 09/12/2006 3:03 's morgens DEPARTURE SCAN
    ROTTERDAM,
    NL 08/12/2006 5:44 's middags ORIGIN SCAN
    08/12/2006 4:35 's middags PICKUP SCAN
    DE 07/12/2006 4:48 's middags BILLING INFORMATION RECEIVED

18. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Nadat Saints Row gecrasht was. Had ik weer zin om te spelen. Dus ik save game single player laden. Kreeg het mooie laadscherm. Na het laden werd het beeld zwart. Ik dus 360 opnieuw opstarten. Ging een tijdje goed, totdat hij crashde terwijl het geluid een rare toon gaf. Ik opnieuw opstarte weer een crash. Stond nog geen minuut aan. Start hem weer op. Geen beeld. Weer opnieuw opstarten. 3 rode lichten. Dus ik bellen. Na 4 pogingen eindelijk iemand de volgende dag. Ik zou dus de service stikkers via post krijgen. Na 8 dagen nog niks. Gebeld. Hadden allang aan moeten komen. Opnieuw besteld, deze keer via e-mail. Ik zou de e-mail 's Avonds moeten verwachten. Niks dus. E-mail naar MS gestuurt. Geen reactie. Weer gebeld. Vanavond of morgen krijg ik ze binnen via e-mail. (Mag ik hopen).

19. DarkRealityNL

DarkRealityNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ xboxlol: anders even navragen of ze wel de correcte adresgegevens hebben. Misschien hebben ze wat verkeerd gespeld?

Mijn Xbox is aangekomen in Duitsland, binnen 48 uur van het bellen, dus alles loopt bij mij nog vloeiend.

20. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Nee ze hebben het juiste adres opgegeven, want ik kreeg wel een e-mail dat de stikkers verzonden waren. Dus het e-mail adres is goed.

EDIT: de adres gegevens werden bevestigt toen we opnieuw belden en die waren goed.

Laatst bewerkt: 13 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina