1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

1. 1

41,6%
  2. 2

11,2%
  3. 3

3,3%
  4. 4

0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

0,3%
  6. 6 of meer

2,3%
  7. Geen

41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sirjax

sirjax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GRRRRRRRRRR:mad: :mad: :mad: :mad:

Heb vandaag mijn 3 de xbox binnen gehad, en wat denk je????DOET DE KOELING HET NIET!!!! DE VENTILATOR DRAAIT NIET!!!|:- |:- |:-

Dit is dus de 2de "gerepareerde"console, die ik terug krijg die het NIET doet!!
    Helemaal niks he, ik heb nog geen seconde op beide consoles kunnen spelen!!!:'-( :'-( :'-(

Helpdesk gebeld, supervisor was druk en belt me terug. Ik heb ze gezegd dat ik er geen week op ga wachten.

Ik denk dat ik nu onderhand wel in aanmerking kom voor een NIEUWE, laat ik het ff anders zeggen, IK EIS EEN NIEUWE!!!!

Zijn er nog mer mensen met dit probleem, of het ook hebben gehad, graag ff wat raad,

Ik heb het op het moment ff helemaal gehad met Microsoft en hun "next gen"console!!!!

"THE FUTURE IS NOW" jaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaaag:mad: :mad: |:-

2. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL...echt triest...hoe kan microsoft nou zo tegen jou doen...niet normaal...ik hoop dat ik dat niet zal meemaken...ik wens je veel succes jonge\o/ \o/

FRANKFURT,
    DE 11/12/2006 9:45 's morgens DELIVERY
    11/12/2006 7:40 's morgens OUT FOR DELIVERY
    FRANKFURT,
    DE 09/12/2006 6:13 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 09/12/2006 3:03 's morgens DEPARTURE SCAN
    ROTTERDAM,
    NL 08/12/2006 5:44 's middags ORIGIN SCAN
    08/12/2006 4:35 's middags PICKUP SCAN
    DE 07/12/2006 4:48 's middags BILLING INFORMATION RECEIVED

3. Morisson666

Morisson666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier het zelfde zit nu al meer dan 2 weken op m'n vierde xbox te wachten, terwijl die man aan de lijn 2 weken geleden tegen mij zie dat ze gelijk een nieuwe xbox gingen opsturen omdat dit al de derde keer was, en tot nu toe helemaal niets gezien.:mad: :mad: :mad:

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het een zeer kwalijke zaak, zo'n bedrijf als MS, en dan gewoon rommel in je consoles stoppen...althans, dat lijkt me wel duidelijk, want dit is niet normaal meer natuurlijk. Qua omgeving zit het volgens mij wel goed, achter de 360 ligt niks, dus genoeg ventilatie ruimte over, de stekker zit ook direct in het stopcontact aan de muur en niet via een verlenging nog ofzo (iemand op de IGN forum zei mij dat dit verstandig was) Ik weet niet wat ik kan eisen van MS, ik ben het even kwijt betreft garantie, of ik dat nog steeds heb...ik zal even kort alles uitleggen.

November 2005 kocht ik mijn 360, een hele tijd ging dat goed, toen ineens ergens na de zomer dit jaar bleef ie tijdens Saints Row haken, en ineens te red lights of death, UPS heeft em opgehaald...en 2 dagen later alweer een 360 hier, een gloednieuwe echter, volledig nieuw verpakt in plastic en de manufacture date was mei 2006. Het ging een hele tijd goed, geen vastlopers, maar de laatste tijd ging het weer flink kut, deze week toen ik Vegas speelde op een avond 2x vastlopers, en dus gisteren met SC de genadeklap....helemaal niks leest ie meer. Demos laad ie uiteraard nog prima, en trailers,maar cds,dvd's etc....nope.

Mijn collega op werk zegt dat ik gewoon mij geld moet terug eisen , maar zo werkt dat niet...en dan nog, ik wil die 360 toch gelijk weer,met al die idioot gave games de laatste tijd. Gelukkig heeft mijn Pa ook een 360 en doet er weinig mee, en mag ik die gelijk lenen morgen, ik moet wel zeggen dat ik niks te klagen heb over hoe ziek snel wij weer een 360 thuis hadden, dus hopelijk deze keer ook weer. Morgen eerst maar gelijk om 8 uur naar MS bellen, later kom je er toch niet meer doorheen.

5. Ad Wim

Ad Wim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn 360 nu ruim twee weken met PES6. Intussen is er al zes keer tijdens het spelen de error "unreadable disc, please clean with soft cloth" tevoorschijn gekomen. Als ik dan de disc een beetje schoonmaak, doet ie het weer een paar dagen om vervolgens weer dezelfde error te geven. Als ik goed naar de disc kijk, zie ik heel veel kleine, cirkelvormige krassen. Ik heb heel veel posts hier op het forum gelezen, maar kom er niet precies uit wat het nou is.

Ligt dit aan mijn spel, PES 6, of ligt het aan de console? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Het is geen grote ramp, maar wel heel irritant als je net een potje op Live aan het spelen bent. En ik ben ook bang dat het aan de console ligt en meerdere spellen hetzelfde gezeik geven.

6. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    mijn garantie loopt tot 16 dec... vanmiddag is mn xbox opgehaald, gaat MS daar moeilijk over doen? btw wel lkkr getimed van ze, na bijna exact 1 jaar crashed hij.

7. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal t je nog sterker vertellen; Vorig jaar 2 december (launchdate) heb ik mijn 360 aangeschaft. Dit jaar 2 december (exact 1 jaar later dus) begaf mijn 360 het. Met exact 1 jaar bedoel ik ook 1 jaar..... ik sluitte mijn 360 vorig jaar voor t eerst aan op 2 december toen ik uit me werk kwam, dit jaar gaf ie t ook toen ik net uit me werk kwam. (het zou dus zelfs op t uur na een jaar kunnen zijn :'-( ) Toeval???? :confused:

Maar lekker belangrijk allemaal, waarom ik f reageer is omdat je 2 jaar garantie op je 360 hebt en niet 1 jaar. Jij moet does nog een jaar garantie hebben (je kan m immers nog geen 2 jaar hebben). Ik weet niet of jij alle boekjes nog hebt bewaard die bij je 360 zaten. Daar zit ook een garantie boekje bij. Check het daar maar in.

btw; Join the club :):

8. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Mijn 360 is gisteren (eindelijk) opgehaald door de UPS en nu ergens in transit in Frankfurt. Woensdag was de UPS ook al langsgeweest, maar voor ik mijn voordeur maar open kon doen (heb een bovenwoning), was de UPC coureur al de straat uit. Beetje onbeschoft, hij was echt binnen 15 seconden al weer weg. In die tijd moest ik heel snel sleutels van de voordeur pakken en naar beneden rennen. Toch nog te laat. Grrrr..

Anyhoe, gisteren alsnog opgehaald op mijn werk en nu dus in Frankfurst. Hoop echt dat ik mijn 360 voor mijn kerstvakantie terug heb.... Dit wordt ook al mijn 3e 360. Of evt nogsteeds 2e indien hij gerepareerd kan worden. Ik hoop op een nieuwe eigenlijk, met goede MFR date.

9. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Totnutoe ( heb de xbox nu 3 dagen al weer thuis ) doet alles het nog perfect als ik game speel , ben superblij dat ik GEARS OF WAR weer lekker kan spelen ! Alleen vind ik wel dat deze 3e xbox van me een erg lawaaierige Drive vindt hebben, lijkt echt wel een grote ventilator die aanstaat of een stofzuiger :)

10. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Net even met de xbox support lijn gebeld en ze wisten mij te vertellen dat ik met hetzelfde UPS trackingnummer altijd kon zien waar m'n xdoos zich bevindt. Dus ook wanneer deze het reparatiecenter verlaat. (M'n doos is 5 december aangekomen in Weiterstadt en het duurt maximaal 15 werkdagen voordat ik hem weer in m'n bezit heb.. ben benieuwd).

Toch wel apart want sommige mensen krijgen weer een ander UPS nummer, toch?

11. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    ik kon nergens in dat hele garantieboekje vinden hoe lang deze was, dus keek ik op google bij 'garantie xbox360' en stond er 1 jaar. Mja 2 jaar is beter.

12. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar is het als het goed is, die van mij tenminste wel.

13. Elinho21

Elinho21 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn status FRANKFURT,
    DE 11/12/2006 9:45 's morgens DELIVERY
    11/12/2006 7:40 's morgens OUT FOR DELIVERY
    FRANKFURT,
    DE 09/12/2006 6:13 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 09/12/2006 3:03 's morgens DEPARTURE SCAN
    ROTTERDAM,
    NL 08/12/2006 5:44 's middags ORIGIN SCAN
    08/12/2006 4:35 's middags PICKUP SCAN
    DE 07/12/2006 4:48 's middags BILLING INFORMATION RECEIVED

14. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Alles boven de 200 Euro heeft 2 jaar garantie, knoop dat goed in jullie oortjes :+

15. DarkRealityNL

DarkRealityNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En de launch consoles hebben alst goed is 1 jaar extra... microsoft weet namelijk heel goed dat ze wat "foutjes" hebben gemaakt met de productie :p

16. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Status van uw pakket
    Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
    FRANKFURT,
    DE 14/12/2006 10:11 's morgens DELIVERY
    14/12/2006 6:57 's morgens OUT FOR DELIVERY
    14/12/2006 6:44 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 14/12/2006 3:38 's morgens DEPARTURE SCAN
    ROTTERDAM,
    NL 13/12/2006 8:22 's middags ORIGIN SCAN
    DE 11/12/2006 1:48 's middags BILLING INFORMATION RECEIVED

17. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Dat klopt niet, voor alle verkochte consoles in NL geldt een garantieperiode van 2 jaar die in gaat op de dag van aanschaf (helaas) ;)

18. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Status van uw pakket
    Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
    FRANKFURT,
    DE 11/12/2006 9:45 's morgens RETURNED TO SHIPPER
    11/12/2006 7:39 's morgens OUT FOR DELIVERY
    FRANKFURT,
    DE 09/12/2006 5:33 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 09/12/2006 2:38 's morgens DEPARTURE SCAN
    AMSTERDAM,
    NL 08/12/2006 3:56 's middags ORIGIN SCAN
    08/12/2006 11:44 's morgens PICKUP SCAN
    AMSTERDAM,
    NL 07/12/2006 12:36 's middags RETURN SERVICE SHIPPING LABEL WAS LEFT WITH THE SHIPMENT'S RECEIVER.
    DE 06/12/2006 10:49 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED

Hoelang zal dit nog gaan duren voordat i bij mij op de deurmat weer ligt?

19. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees eens,
    DE 11/12/2006 9:45 's morgens RETURNED TO SHIPPER

Denk dat je hem morgen of overmorgen wel moet verwachten!

20. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Dat betekent in dit geval het service centrum aangezien het een retourzending betreft ;) Je kunt er van uitgaan dat de "reparatie" max. 15 werkdagen duurt...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina