1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    41,6%
  2. 2

    11,2%
  3. 3

    3,3%
  4. 4

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,3%
  7. Geen

    41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er aan, bij mij was die binnen 2 dagen terug en bij sommige duurt het gewoon 'iets' langer.
    En je moet UPS bellen om het optehalen.
     
  2. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik hoop dat ik dat niet zal meemaken...heb jij dan een splinter nieuwe x box 360 gekregen door al dat gerommel van MS???
     
  3. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je voor die UPS dan betalen...en heb je telefoon nm van UPS??
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Een spliksplinter nieuwe :thumbs:

    UPS is gratis, en het telefoon nummer van UPS heb ik zo niet bij de hand.
    En heb je dan al UPS labels?
     
  5. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Mijn xbox360 hebben ze de verkeerde Labels gegeven namelijk Powersupply labels, terwijl de klantenservice deze toch echt zou vervangen. Nu is mijn xbox360 is in Duitsland en moet ie daar gezocht worden zodat ie toch voor reperatie kan worden genomen. Dit duurt dus nog 2 weken of langer :mad:, en ik ben hem al 3 weken kwijt, DIT IS Echt een rampscenario bij mij :mad::mad:
     
  6. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    nee...Wat betekent UPS labels???
     
  7. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    ey, lees anders ff de thread door ipv elke keer een vraagje te posten? check de homepage van MS (xbox.com) en bel de supportlijn, zij leggen alles uit.

    @arjan

    even benieuwd, wat ga je nu doen? zoals jij je 'nieuwe'box beschrijft, zou ik echt helemaal gek worden...vieze vegen, een oudere MFR date en kruimels in de USB poort?

    JE kan er de donder op zeggen dat ie binnen een paar maanden tijd weer kapot gaat.
     
  8. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    DutchDEMON... Whatever
    ken iemand de telefoon nm van ups labels????
     
  9. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    @arjan

    even benieuwd, wat ga je nu doen? zoals jij je 'nieuwe'box beschrijft, zou ik echt helemaal gek worden...vieze vegen, een oudere MFR date en kruimels in de USB poort?

    JE kan er de donder op zeggen dat ie binnen een paar maanden tijd weer kapot gaat.[/QUOTE]

    Nog een geluk dat er geen snot in de drive zit......maar ik zou dat niet pikken...breng een auto naar de garage en dan staat daar de volgende dag een andere auto klaar (die afgejakkerd is en nooit onderhouden) dat kan toch niet......
     
  10. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens ups is er een xbox360 op de 13de naar me trug gestuurd maar nog steeds niks ontvangen hoop niet dat er bij mij een halve boterham in zit
     
  11. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Elinho21 lees nou gewoon ff de thread door, daarin word alles uitgelegd en daar staat ook het nummer van MS in en anders kan je wel een linkje vinden om met die gasten te mailen. Als je je labels via de mail krijgt staat daar het nummer van UPS op (0800-0991300) en anders komen die gasten gewoon je 360 ophalen met de labels in hun handen
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je aan vragen bij de M$ service lijn :):
     
  13. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    2 dagen reparatie? iets langer?

    FRANKFURT,
    DE 27/10/2006 9:38 's morgens RETURNED TO SHIPPER
    27/10/2006 6:50 's morgens OUT FOR DELIVERY
    27/10/2006 6:28 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 27/10/2006 3:20 's morgens DEPARTURE SCAN
    AMSTERDAM,
    NL 26/10/2006 7:53 's middags ORIGIN SCAN
    26/10/2006 5:13 's middags PICKUP SCAN

    Het is nu de 17e, en heb helaas nog steeds geen xbox 360 ontvangen!
     
  14. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is me nu ff onduidelijk hoe dat gaat met UPS?
    tegen mij is gezegd dat ze de labels per post naar me toe sturen maar het kan dus ook dat UPS zelf langs komt met de labels? dus beste is nu vast inpakken enalles en dan maar hopen ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2006
  15. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de labels via de mail of post krijgen, maar het kan ook zijn de microsoft UPS naar je toe stuurt met de labels al bij zich.
     
  16. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de zoveelste keer MICROSOFT GEEFT GEEN NIEUWE XBOX 360'S!
    Ze zijn allemaal refurbished!!!
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, ik had mijne op 29 Juli opgestuurt en kreeg hem 2 Augustus terug en dat was één van 26 Juli :):
     
  18. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg ook een nieuwe xbox360 afgelopen woensdag van ms opgestuurd.
     
  19. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    *edit*
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2006
  20. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Nog een tipje zodat je niet zult wachten bij de xbox360 klanten service, als je beld, wacht dan bij het begin stemmetje van die vent en druk op geen een knopje, dan even later krijg je heel snel/ gelijk een nederlandse klantenservice aan de lijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina