1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

1. 1

41,6%
  2. 2

11,2%
  3. 3

3,3%
  4. 4

0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

0,3%
  6. 6 of meer

2,3%
  7. Geen

41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thamaster

Thamaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn 360 loopt vast (ook al zit er GEEN cd in, maar als er wel een cd in zit kan ik even spelen en dan loopt hij vast)er komen dan blokjes in beeld als ik de xbox360 uitdruk dan gaat hij uit.. maar als ik hem weer aan wil doen doet hij dat niet tenzij ik hem open met de knop waar de cd lader uit komt. moet ik nou bellen naar MS of terug naar V&D gaan (daar heb ik hem gekocht)

Laatst bewerkt: 19 nov 2006
  2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zou informeren wat de V&D gaan doen.
    Als zij de Xbox360 gaan opsturen dan kan je beter contact opnemen met M$.
    De kans is namelijk heel groot dat de de XBox360 bij de V&D nog veel langer kwijt bent.

Krijg nu E70 in beeld ??

3. Thamaster

Thamaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt*)

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Na mijn defecte X-box 360 te hebben opgestuurd, kreeg ik een nieuwe (productie is uit de 4de maand 2006)....

Maar na gister de hele dag zonder problemen Gears of War te hebben gespeeld, gaf ie vandaag aan dat de disc vuil is en em niet kan lezen.
    Kan eigenlijk niet, spel is er niet uitgeweest.

Toch maar even kijken; zit ie vol met krassen!!!!!:mad: :mad: :mad:

Dat wordt godverdomme weer bellen...:mad:

5. Thamaster

Thamaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat niet

6. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Antwoord klantenservice (ging erg snel deze keer trouwens);
    Kan niet aan de console liggen, de console moet bewogen hebben tijdens het spelen. 360 staat in een televisiekast, en heb draadloze controllers dus ding beweegt echt niet.|:-
    U moet het spel proberen te ruilen bij de gameshop.
    Fat chance, die doen dat natuurlijk nooit (spel donderdag gekocht). :mad:

7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Even (10min in de wacht en 27min alle mogelijkheden doorgenomen) gebelt met de heldesk en heel vriendelijk geholpen.
    Weet nog steeds niet wat E70 betekend , maar het klonk ernstig.

Moet zelf met UPS bellen om de HDD op te laten halen :mad:

8. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oftewel, We moeten nu gezamelijk naar Tros radar, Consumentenbod etc gaan. Zo kan het gewoon niet meer doorgaan! Als je bijvoorbeeld een blue ray speler zou aanschaffen, en deze gaat 3 keer stuk, brengt krassen aan op je cd's dan eis je je geld terug! Dit is gewoon puur een ontwerp fout! En ik vind dat wij hier gezamelijk opstand moeten bieden tegen MS!

9. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, op zich heb je wel gelijk...
    Dat je console een keertje kapot gaat, kan altijd, maar na die eerste keer moet je gewoon de keuze hebben of je je geld terug wilt in mijn mening.

10. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens de EU-regels heb je na de 3e reparatie , 2 mogelijkheden.

1. Nieuw Aparaat.
    2. Geld Terug.

Als je toch jouw geld terug wilt hebben , zal je wel naar de winkel moeten waar je de Xbox360 hebt gekocht.

11. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    Cable,

ik heb precies hetzelfde gehad. Bij mij namen ze de 360 wel in (zit er nu op te wachten). Je spel zou je in principe ook vergoed moeten krijgen. Mijn hitman disc kreeg ook krassen, maar weet niet of mijn (nieuwe) 360 deze nog gaat lezen. Zo niet, dan eis ik van MS een nieuw exemplaar.

Ik voel met je mee iig. Ik raad je aan het eerst bij de winkel te proberen; wijs erop dat de krassen cirkelvormig zijn en dat dit vaker gebeurt met defecte 360's. Mochten ze dat niet slikken, dan MS bellen en jezelf wat harder opstellen, dwz echt eisen dat ze het vergoeden, of supervisor willen spreken, of dreigen met andere stappen.

12. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    damn wow, ik zat een beetje alles te lezen in deze topic, is het echt zo erg dat er constant xboxen kapot gaan?

heb mijne net 3 dagen (gelukkig geen problemen) maar ik lees dat er gasten zijn met hun derde al :eek:

is dat ding echt super gevoelig of hebben die mensen gewoon met een fabricage fout te maken?

13. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kijkt hier in een topci van defecte xbox 360 consoles. Het lijkt dan ook of er gigantisch veel consoles stuk gaan, omdat mensen van wie de console nog nooit kapot is gegaan hier niet zo snel posten dat die van hun het nog perfect doet etc. De mensen die al aan hun 3de xbox toe zijn hebben dus echt gewoon pech, want ik ken meer dan genoeg mensen die nog niets hebben gehad.

14. Ultimate Venom

Ultimate Venom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok xbox terug MFR dat is maart 2006 ziet er perfect uit, gears of war gespeeld loopt goed, nu is mijn vraag is het helemaal veilig om op live te gaan?

15. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    hoe lang heeft het nu geduurd bij jou?

Oh en ik neem aan datt je bedoelt, of het veilig is ivm die herfst update? Only one way to find out:9 Ik neem aan dat het wel veilig is, maar dat zegt dus absoluut niets. Succes en gefeliciteerd met het terugkrijgen van je 360\o/

16. milenko79

milenko79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    doorspelen zonder hd was een test (heb nieteens een memcard, ben wel ict-er dus zelf eerst troubleshooten ligt in mijn aard). als ie het zonder hd wel had gedaan had ik een format van m'n hd gedaan, en anders geconstateerd dat de hd defect is.

nu ik weet dat ie met hd ook vastloopt kan ik een hd fout uitsluiten (en hoef ik die dus ook niet naar ms op te sturen).

wat stom is, vanmiddag 4 uur aan 1 stuk nfs carbon gespeeld en geen vastloper gehad, daarna een half uurtje cod3 en meteen weer een hanger.

ik weet niet niet wat ik ga doen (en of het alleen aan cod ligt). ik probeer wel even met gears of war als ik die volgende week krijg, crasht hij daarbij ook dan gaat hij terug. (zodra ik m'n wii heb). Als hij na een eventuele reparatie nog problemen heeft gaat hij er helemaal uit. geen zin in een apparaat dat half werkt.

17. Ultimate Venom

Ultimate Venom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @dutchdemons, het heeft wel geteld 8 Werkdagen geduurt en tot nu toe doet hij het goed, alleen ik wil graag online met gears of war, vertrouw de update niet... ik wil de xbox nu niet weer kwijt;), bedankt trouwes voor je snele reactie

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik zou ook terug gebeld worden morgen, nam geen genoegen met zijn antwoord daar ik gewoon zeker weet dat mijn console niet beweegt tijdens het spelen, en dat het spel een nieuw spel was, en dat ik dus hier vaker heb gelezen dat er krassen op CDs komen.

Spellen zijn duur genoeg, dus ik baal hier echt van.:mad:

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voor mensen die niet durven updaten:+. Ik heb het gewoon gedaan en het werkt perfect. Uitzonderingen daargelaten: gewoon updaten dus.

20. Swavek

Swavek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verder nog iemand ervaringen met deze error: TO PLAY THIS DISC PUT IT IN A XBOX 360 CONSOLE..... Als ik mijn gears of war erin doe dan verschijnt er wit beeld met de tekst die ik net heb geschreven in 9 talen ofzo. Heb al 2 gow games geprobeerd, maar nee hoor... Bij mijn kameraad doet dezelfde gears of war het wel!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina