1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flonaldo NL

    Flonaldo NL Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 maakt krassen

    ik heb het volgende probleem. Mijn Xbox maakt sinds een tijdje krassen op mijn spellen. En dat komt niet doordat ik hem beweeg tijdens het spelen.
    Maar wat het wel is weet ik niet precies.
    Nu heb ik naar microsoft gebeld. En die kwamen met de volgende verhalen. Het zou kunnen komen doordat ik hem zou hebben bewogen, maar ja dat was al uitgesloten. De andere reden was dat er bijvoorbeeld externe trillingen zouden zijn. hierbij moet je denken aan een bus die voorbij rijd of een subwoofer. Ik heb toen even duidelijk verteld dat dat natuurlijk helemaal nergens op slaat. Maar ja toen vroeg ik wat ik er aan kon doen. En zij kwamen met het "briljante" idee om er een handdoek onder te leggen. Dus ik zit te wachten tot microsoft een speciale xbox360 handdoek uitbrengt. Maar ik ben nu heftig bezig om er iets geregeld te krijgen.
    Maar iemand nog tips?
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nah tegen die harde kop van MS is moeilijk tegenin te komen jamergenoeg. Op zich hebben ze wle gelijk, maja ik vraag dit egt elke keer omdat dit uit mijn persoonlijke onderzoek is gebleken :+. Heb je de disc er elke keer uitgehaald na het spelen en als je je xbox uitzette?
     
  3. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mijne 2 jan laten ophalen en hij is nu weer terug in Nederland, morgen of overmorgen heb ik hem waarschijnlijk alweer thuis.. :)
     
  4. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is ook sinds 2 jan weg,hopen dat de mijne dan ook snel komt.Ik wens je alvast veel plezier meej je nieuwe xbox.
     
  5. taijyn

    taijyn Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb het probleem ook gehad en ik heb het ook kunnen opsturen. Dus als ik jou was zou ik hem ook gewoon opsturen en zeggen dat ie elke keer een foutmelding geeft bij het spelen van spellen en dat je niet bij elk spel krassen ziet ofzo. Want anders komen ze idd weer met die smoes (in mijn ogen).
     
  6. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus net mij xbox terug gehad, alleen tot mijn verbazing is het geen nieuwe. Het is een oude,dat kan ik zien omdat hij is opengeweest en hij is in de hoeken een beetje smeerig.
    Hij is ook ouder dan ik die opstuurde...
    Dus wat zouden jullie me aanraden?:confused:

    Mijn oude was 2005-10-05
    Mijn nieuwe is 2005-09-03
     
  7. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    gelijk terug sturen als er vuil op zit of krassen,daar moet Ms voor zorgen dat jij een nieuwe en een goed uitziende console terug krijgt.Ik zou gelijk bellen en het vertellen.En zeker druk achter zetten!!
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  8. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zeuren als hij het gewoon doet. Bovendien zullen er wel heel wat nieuwe onderdelen in zitten |:-
     
  9. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gebelt, en moet foto's maken. En mailen.
    Alleen hij kon mij geen email adres geven waar ik naar toe moet mailen.
    Misschien heeft één van jullie die?
     
  10. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zeuren?
    Wat snap jij er niet van?
    Dus als jou auto stuk is, en ze zetten een nieuwe motor in,en hij werk alles, maar er zitte deuken en krassen op je lak vind je dat goed?

    Jij spoort niet ofzo...:confused:
     
  11. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel heel oneerlijk zijn als Jij netjes met je spullen omgaat en je krijgt een console terug waar het vuil eraan zit!Microsoft hoort gewoon ons gewoon een nette console te geven,en vooral als je al vaak de dupe bent van een kapotte xbox360.
     
  12. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    is toch bullshit waarom bel je anders naar een helpdesk.
    Mail het even maar kan u geen email geven :lol: :lol:
    Druk achter zetten en vragen naar een supervisor!!!
     
  13. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dit het enige is zoals jij zegt, zou ik niet gaan zeuren maar ff schoonvegen.

    Zitten er deuken en krassen in, dan zou ik wel gaan zeuren.

    Succes met zeuren ;)
     
  14. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    HA, HA hA, wat een vergelijking,, hij hoeft niet te sporen, want je wil er games op spelen, maar kijk, als het nou echt zeer zichtbaar is dat iets beschadigt van buiten eruit ziet. Tja, Gelukkig had ik een spiksplinternieuwe met heeel veel goodies van MS gekregen:)
     
  15. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    is misschien geen vergelijking.
    Maar ik ben zuinig en netjes op mn spullen, en als ik shit terug krijg, jah dat kan ik niet hebben.

    Inmiddels weer gebelt, en nu wel een email adres gehad van hun,alleen moet die email nu in het engels nzo...

    maar goed, zal het maar even doen!
     
  16. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je dat toelaat,Zij moeten MOEITEN doen NIET JIJ.Net als we nu ineens voor Dozen enzo moeten gaan zorgen|:- |:- .Komt mischien zeurig over,maar zo'n groot bedrijf moet dat zelf regelen,en voor Jouw klaar staan.
     
  17. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar als je niet zelf achteraan gaat dan doen ze ook nix.. :mad:
    Maar vind gwn kut, en snap niet zo een bedrijf zoals jij zegt, zo met hun klanten omgaan!
     
  18. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne doet het gelukkig nog steeds goed, maar als ik jullie was zou ik echt naar TROS radar gaan.

    Met zoveel klachten, maken zij er echt een item van en het laatste wat grote bedrijven willen is door een consumenten programma aangepakt worden.

    Microsoft is echt lauwtof bezig hier en er is gewoon echt iets mis met de 360 er zijn er gewoon veeeeeeeeeeel teveel kapot aan het gaan.
     
  19. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het aan mij ligt doen we dat zeker. Want ik vind het een beetje schandalig worden dat ze je proberen weg te schepen met garen troep.En je betaald er genoeg voor.
    En als je supp belt, kunnen ze niets voor je betekenen!:x
     
  20. Vendoefel

    Vendoefel Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd., Heb zondag gebeld dat de box defect is, u krijgt de sticker ten laatste dinsdag in de mailbox. Dinsdagavond ff bellen dat ik nix gehad had, verteld de andere MS mij dat het 2-3 dagen kan duren vooraleer je de sticker krijgt.
    Tot op heden woendag nog nix ontvangen.
    Wat ne vage schit daar.
    Krijgen vanavond nog de kans en anders sturen ze me nu al een nieuwe te ge moed. Smeerlappen die helpdesk. |:- .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina