1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben ze een bril nodig,want ze sturen ook heel vaak vieze xbox360's op.|:-
     
  2. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    De service is de latatse tijd wel erg achteruit gegaan.
    Nu is mijn 3e defecte console bij het repaircenter voor al bijna 2 weken.
    terwijl me eerste 2 consoles na 5 dagen al terug waren (nieuwe 360's that is) ze hebben het alledrie wel een paar maanden gedaan maar daarna dus die 3 lampjes wat betekent dat ie dood is:/
    mja vind het wel erg lang duren nu... kheb geen 1 bericht meer gehad van ms nadat ik uhm opgestuurd hebt (heb wel op ups site gezien dat ie is aangekomen bij repaircenter)
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  3. taijyn

    taijyn Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurt het in principe gemiddeld dat ie bij de repaircenter staat? Want ik hoor echt veel verschillende verhalen. Bij sommige is ie 3 weken weg bij andere net 8 dagen..

    Heeft iemand mogelijk een idee of er er een verband is met het soort defect en de tijd dat ie bij het repaircenter?
     
  4. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    nope zit nie een verband tussen aangezien ik 3 xbox's met precies hetzelfde probleem heb gehad en bij de ene duurde het maar 5 dagen en nu duurt het al bijna 2 weken en hij's nog nie terug, kdenk dat het de laatste tijd gewoon langer duurt dan een half jaar geleden aangezien ik geen een post meer heb gezien dat iemand het binnen een week terug had laatste tijd:mad:
    Wordt voor mij nog een weekend zonder 360 wss:mad:
     
  5. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het waar dat als je Xbox 360 uit is, dat je beter de spel eruit haalt? Of maakt dat niets uit? (Dat als je een spel erin laat als de Xbox uit is dat er krassen kan ontstaan?)
     
  6. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt helemaal niets uit;)
     
  7. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou net farcry spele bijna niet gespeeld en lang niet dus ik wil bij me save verder ja vergeet het maar disc unreadble bij geen een spel nog gehad en als ik opnieuw begin doet hij het wel? er zit een klein vet plakje op voor de rest niks ja een verticaal krasje

    is dit het einde van men 360 aan het worden?
     
  8. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Mogelijk omdat steeds meer mensen een xbox360 hebben.Tja en ze gaan snel kapot,dus hoe meer mensen hem hebben,des te meer kapot gaan.Bij mij ging het ook eerst snel in december 2005,maar nu moet je gemiddeld veel langer wachten als je zo het forum leest.8)
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar ik heb een probleempje:

    Mijn 360 ligt, het is een Core zonder harddisk, en hij is net voor Oudjaar gekocht, maar ik heb op mijn enige 360 game (Test Drive Unlimited) een flink aantal krassen:'-(, die draaien in de rondte.:{Ik haal de game nooit uit mijn 360. Het spel doet wel gewoon wat ie moet doen, maar het is maar de vraag voor hoelang.=(
    Kan iemand mij helpen?:confused:
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  10. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Wilt niet meteen zeggen dat je xbox360 kapot gaat.Als dit veel vaker achter elkaar voorkomt dan moet je het in de gaten gaan houden.Hij toont snel problemen,dan weer Disc onleesbaar en dan weer dit.Ik denk zolang de problemen niet vaak achter elkaar voorkomen dat er geen echt probleem is.
     
  11. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ow ok want ik weet niet nog nooit problemen gehad ofzo af ent oe een vastlopertje maar moet kunne maar na al die berichten ben ik bang dat die van mij dit ook gaat krijgen want hij kom uit maart of waren de meeste problemen toen al weg?
     
  12. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Best vreemd,zolang je je xbox niet beweegt als tie aanstaat handel je volgens de handleiding.Mocht je later een ander spel proberen,en ook dit probleem ook voordoen,dan kun je denk beter even de helpdesk bellen.
     
  13. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs mensen die hem enkele weken geleden kochten,hebben ook klachten.Het is en blijft echt geluk hebben dat je 360 het goed blijft doen.Ik zit momenteel aan me 5de xbox,waarvan 1tje 9 maanden heeft volgehouden.
     
  14. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik hoop echt dat het loos alarm is, want een 360 is duur en ik heb er lang voor gespaard:emo:. Ik heb ook wel eens krassen op PGR 2 gehad, en toen deden een paar auto's het niet meer. Of moet ik steeds de game eruit halen als ie uitstaat?:):
     
  15. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat altijd me spellen erin zitten,en nooit last gehad van krassen.Want wat zou er mis kunnen gaan?Het spel ligt stil in de cdlade,en zolang er geen heftige bewegingen zijn(zoals aardbevingen)zal er heel weinig met de cd gebeuren.Bij mij zegt de 360 ook vaak de Disc is onleesbaar,terwijl er geen enkel krasje op de cd's zit.Het ligt aan de 360 zelf en mogelijk aan de cdlade of de lens die slecht afgesteld is.Ik heb voor mijn eerste 360 ook heel lang gespaard en kan je zorgen heel goed begrijpen.Of het jouw ook overkomt is moeilijk te zeggen,de ene heeft geluk en de ander minder.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  16. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan zijn dus de TWEE wireless controllers die ik van M$ krijg. Na 6x bellen kreeg ik pas mijn label van UPS. Ik was een beetje boos en zei: "Stuur maar 2 wireless controllers op!!"

    Als de Xbox gerepareerd is, krijg ik dan een nieuwe UPs trackingnummer of staat de UPS gewoon onverwachts aan de deur?
     
  17. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas het laatste.Het komt heel zelden voor de MS je een e-mail stuurt en je geduld vraagt(check het forum).Bij mij is het 4 keer voorgekomen dat UPS overwachts voor de deur stond met een nieuwe/2de handse xbox.Duurt het lang(bijvoorbeeld meer dan 15 werkdagen)dan kun je beter de helpdesk bellen en vragen naar zo'n nummer.
     
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dat zeker? Wat kan ik het beste doen: Teruggaan naar de winkel waar ik hem gekocht heb of de hulplijn bellen en mijn 360 opsturen naar Microsoft?
     
  19. heijting

    heijting Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij staat de xbox 5 dagen op returned to sender dan wordt ie nu gerepareerd tog?
     
  20. heijting

    heijting Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    als je terug gaat naar de winkel heeft dat weinig zin ze zullen waarschijnlijk zeggen dat je hem moet opsturen dus dat wordt bellen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina