1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    ik heb hem nu een halve week ofzo en hoe doet het prima _O_. HE IS ALIVE, ALIVE :D. En ik had gisteren met heijting(ja zijn 360 is ook kapoet) ff gegamed op die van mij voor zo'n 2,5 uur
     
  2. taijyn

    taijyn Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang is ie precies weggeweest? En ik duim voor je dat ie het blijft doen!. zal vast wel :), je hoort vaak enkel de slechte ervaringen en niet de goede :), wat ook wel logisch is :)
     
  3. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij gaat niet meer aan, hij is dood.
    dit is de melding die bij de code hoort wat ik krijg:
    0102 unknown error - littereally means the console does not know what is wrong. possibly a short or cold solder joint somewhere (2 reports of people repairing this, one was removing moisture build up inside the console, the other used a hot-air rework to reflow the BGA Ram chips)
    iemand anders die dit bekend voorkomt en miss weet wat het inhoudt?
     
  4. heijting

    heijting Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wordt opsturen piet
     
  5. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Welke error is E71?
    Staat niet in de lijst in de startpost.
     
  6. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij de zoveelste nieuwe foutmelding|:- |:-
     
  7. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt zeker bekend voor, de mijne is overleden met dezelfde foutmelding. Staat nu ruim 2 weken in Duitsland, hopelijk krijg ik volgende week een nieuwe.
     
  8. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Google:

     
  9. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom blijf MS telkens maar fouten maken met de dashboard update?Testen ze dan te weinig?Ik heb er nooit last gehad van die updates,maar kan anderen goed begrijpen dat er boos over zijn,want met een Update horen juist dingen gefixd te worden,en niet dat je console er kapot van gaat.
     
  10. robomuts

    robomuts Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik kreeg een nieuwe (30-09-06).
     
  11. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is de 9e aangekomen in Duitsland (2e keer). Ik ben benieuwd...
     
  12. flyswatter

    flyswatter Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Betekend dit dat MS niets aan je xbox gedaan heeft?
    ik ben bang dat ze dat bij mij ook doen, want m'n vastlopers hadden periodes, ene dag kon ik geen spel spelen en de volgende dag deed hij alles vlekkeloos.

    Hoop wel dat ik hem snel terug heb, want er staat nu een gloednieuwe HDready tv op hem te wachten:D
     
  13. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt er wel op dat MS niets aan mijn 360 zelf heeft gedaan, misschien was het mijn HD en hoefte die alleen geformateerd te worden.
     
  14. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dat is geregeld, net even gebeld met klantenservice en alle gegevens doorgegeven. Ik krijg een mail en moet vervolgens zelf met UPS bellen wanneer ze hem het beste kunnen halen. Wat ik wel vreemd vind is dat hij nadrukkelijk zei dat de HD er niet bij hoefde. maar goed.
     
  15. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel vreemd dat de een wel zegt dat de hd mee moet en de ander zegt van niet
     
  16. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook.Toen me 2de kapot ging dacht ik:Neem maar eens een memorykaart,en dat bleek achteraf een verstandige keuze.:thumbs:
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    vandaag is mijn 3e !! xbox alweer stuk gegaan (3 rode lampjes ) dus dat word weer opsturen... ik word hier echt gek van
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Damn 3de al weer. Lijkt mij ook totaal niet fijn (duh). Begin je net lekker weer de draad op te pakken n verder te gaan met spellen en ben je hem weer kwijt. Er is maar weinig wat je er aan kan doen. Volgens mij stuurt MS in 90% van de gevallen gewoon een "gemaakte" 360 terug. Soms denk ik tog dat MS er te makkelijk mee om gaat met dit soort dingen. Anders zijn bovenstaande gevallen egt niet mogelijk lijkt mij...
     
  19. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien jullie al ervaring hebben met het opsturen van de xbox heb ik een vraagje.. in de mail die ik gekregen heb staan 2 documenten.. namelijk een etiket voor retourzending en een ontvangstbewijs.. wat moet ik doen met beide? alvast bedankt! ps was het bij jullie ook zo dat jullie UPS zelf moesten bellen voor het ophalen van de xbox?
     
  20. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst Ups bellen, dan maken ze een afspraak met je wnnr ze hem gratis ophalen.
    Die ene label met een streepjescode plak je op de doos en die andere laat je tekenen door die gast van ups, verder hoef je nix te doen.:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina