1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vendoefel

    Vendoefel Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    XBOX vrijdag 12-01-07 afgeleverd in Duitsland.
    Vandaag tel van thuis gekregen dat de andere xbox geleverd is.
    Een nieuwe of gerefurbishd valt nog af te wachten.
    Dus 4-5 werkdagen is supersnel.
    grellig. Nu maar hopen dat da ding blijft bollen en dan zijn we content.
    \o/
     
  2. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Die van mij was 11-01-07 in duitsland, en vandaag (18-01-07) kreeg ik een andere.
    Deze was een maandje nieuwer (24-12-2005 ipv 23-11-2005).

    Maar deze was binnen 10 minuten naar de kloten... Dus maar weer bellen.

    Ik had dus meteen weer 3 rode lampjes, maar nu ik de voedingskabel nog even goed heb aangedrukt, werkt ie weer even. Fingers crossed.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  3. taijyn

    taijyn Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    GRRRRrrrr

    De mijne was op 10 januari in Duitsland en kwam vanmiddag thuis lag er een briefje van UPS in de bus.... Morgenvroeg maar meteen ophalen bij ups. :)

    Wel lekker snel. :thumbs:

    Nu maar hopen dat ie het goed doet....
     
  4. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Nog steeds niks van mijne gehoort... En ik had uhm al op 2 januari opgestuurd... krijgen andere mensen voorang ofzo boven mijne?:mad: zie mensen die uhm week later opgestuurd hebben en uhm al terughebben sigh
     
  5. taijyn

    taijyn Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhu, valt me ook op, heb gezocht naar een verklaring maar kan er geen vinden...
     
  6. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    yes mijnes geeft 4 rode lampjes aan.
    ms bellen zeker?


    edit: zie in startpagina dat het aan iets anders ligt want lampen gingen aan en uit en me pc ook enz.... vaag maar hij doet het weer
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Klote. Xbox weer stuk, CoD3 ineens vol met krassen na het downloaden van die map pack, al zal het daar wel niet aan liggen. Beetje een raspend geluid, en een aantal krassen op die disc, die alle kanten op gaan.

    Volgens support lijn ligt het aan de Xbox, moet iets stuk zijn gegaan. Krijg CoD3 alleen niet vergoed.

    De Xbox doet het gewoon nog normaal (maakt geen krassen meer), ook met CoD3 erin, alleen krijg ik nu dus steed unreadable disc. Soms al bij het opstart menu, soms pas bij het laden van een level. Sommige levels doen het wel nog gewoon.

    Ik heb net 2 nieuwe games binnen, maar ik durf ze niet te spelen :'-(

    Edit, CoD3 heb ik weten te maken met tandpasta. Ik stuur de 360 toch maar op, ondanks dat hij het nu weer geheel normaal doet.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    mijn vriend heijting heeft het ook, 2 dagen en hij ziet ook ronde krassen :confused:
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen ronde krassen, een paar kleintjes (nslechts 1/10e van een cirkel), maar de meesten gaan alle kanten op, alsof er een stukje plastic in rond gestuiterd heeft.
     
  10. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mijne vandaag terug gekregen, tot nu toe werkt hij goed. De Xbox is een maandje ouder dan degene die ik op had gestuurd (april 2006 heb ik nu, mijn eerste was van mei 2006). Updates gingen ook probleemloos alleen verlies ik wel alles bij Gears of War tegen die irritante Amerikanen maar dat ligt niet aan de Xbox ;)
     
  11. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, ik ben helemaal de sjaak :mad:

    Mijn doosje heeft er ook de geest aan gegeven, alleen zo dat ik er net niets mee kan.
    Ik krijg geen errors, arcade games doen het perfect, maar gewone games crashen geheid (GRAW voor het introfilmpje, TDU na 10 seconden spelen).
    Microsoft gebeld, die lieten mij het zonder HD proberen (stom, was ik zelf vergeten...) en alles draaide perfect.
    Code gekregen om de cache van de HD leeg te halen, vervolgens crashen de games nog harder dan eerst (mooie artifacts bij het Ubisoft logo van GRAW...). De enige optie nu is om de harde schijf te formatteren en te kijken of het dan wel werkt, maar dat betekend dan weer dat ik mijn savegames kwijt ben of dat ik weer een memory card รก 35 euro moet kopen... Gezellig..
    Als het formatteren niet helpt komen ze hem ophalen om te reparen. En dit moet net gebeuren in mijn laatste 1,5 week van de vakantie :mad:.
     
  12. heijting

    heijting Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    als je drive krassen op je spellen maakt krijg je dan een nieuwe van microsoft of negeren ze hem?
     
  13. OlgoD

    OlgoD Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Indien het herstellingscentrum mijn xbox360 terug opstuurd na reparatie, krijg ik daarvan een bevestiging en een tracking nummler van UPS?

    mijn xbox360 is vanaf 16/01 bij de herstellingsdienst, heb nog geen nieuws gekregen.

    geen nieuws van ontvangst (wel bij ups)
    geen nieuws van herstelling...
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Microsoft ligt dat ten alle tijde aan de gebruiker zelf, want och jee ze zouden eens moeten toegeven dat de console dat in bepaalde gevallen zelf doet. "Volgens onze technische dienst kunnen krassen op games alleen door verkeerd gebruik van de gebruiker zelf onstaan." Maar ik durf te wedden dat als ze een aantal X360's door een onafhankelijke dienst zouden laten testen, er hele andere resultaten uit dat onderzoek komen.

    Ik spreek regelmatig mensen waarvan hun X360 zelf krassen maakt op games, maar 9 van de 10 keer heb je als consument zijnde pech als je bij Microsoft aanklopt voor de vergoeding/vervanging van je gekochte game. Zij sturen je naar de winkelier ("Ons apparaat doet dat niet."), en de winkelier stuurt je naar Microsoft want zij willen niet opdraaien voor de kosten waarvan Microsoft's console zelf verantwoordelijk is. Nogmaals, dit zal echt niet altijd het geval zijn....maar de mensen die ik spreek weten zelf echtwel hoe ze met een DVD'tje om moeten gaan, en ze worden van het kastje naar de muur gestuurd.
     
  15. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, de situatie van de mijne is nog verder verslechterd. Waar die het eerst deed zonder HDD, doet hij het nu helemaal niet meer. Geen error codes, alleen maar freezes. Maar goed, ze komen hem ophalen.
     
  16. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me afvraag he...
    Hoeveel winst zullen ze hebben? En waarom maken ze zo snel iets af, terwijl je meer terug krijgt dan verkoopt...
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, de jongen die ik sprak zei gelijk dat er waarschijnlijk iets stuk was gegaan, en dat ik heb op mocht sturen ter reperatie.
     
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Die van mij was er al 3e van januari en nog helemaal niks van gehoort, ik ga morgen maar is bellen want dit kunnen ze toch nie maken..
     
  19. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ken 15 WERKdagen duren voordat je je 360 terug hebt.....dat zijn dus 3weken...je zit nu op 13 werkdagen
     
  20. Quickfox75

    Quickfox75 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij duurt het nu al meer dan 6 weken en nog steeds geen xbox 360
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina