1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quickfox75

    Quickfox75 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens
     
  2. taijyn

    taijyn Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn 360 vandaag teruggekregen. Mijn eigen HD ook en is niet geformateerd.
    Net heerlijk wat potjes gears of war gedaan \o/
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    vorig week vrijdag heb ik mijn xbox op laten halen en vandaag stonden ze alweer voor de deur.. helaas was ik niet thuis dus nu moet ik tot maandag wachten:mad:
    komt me eigelijk ook wel beter uit, zit net in mn tentamen week
     
  4. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het redelijk snel gegaan. Ik zeg redelijk omdat het binnen de afgesproken 15 werkdagen was maar dan nog, 3 weken wachten is best veel.

    24 december: Xbox kapot en gebeld met support
    26 december: UPS labels ontvangen
    27 december: Xbox verstuurd
    28 december: Xbox aangekomen in Duitsland
    16 januari: Xbox bij mij geprobeerd af te leveren, ander adres afgesproken
    17 januari: Xbox bij mij geprobeerd af te leveren (oude adres nog een keer)
    18 januari: Xbox afgeleverd op nieuwe adres

    Nette Xbox terug ontvangen (geen krassen en vlekken) maar wel 1 maand ouder dan mijn opgestuurde. Degene die ik nu heb is van april 2006. Kan ik zelf niet mee zitten, als hij maar werkt :)
     
  5. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup,ben echt blij dat deze me 5de xbox360 het al 3 dagen uitstekend doet.Hij is van augustus 2006,kreeg tevens gelukkig me eigen Harde schijf terug :).
     
  6. NinjaGaiden

    NinjaGaiden Killer

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaaaaaaaaaaaa...Heb mn Xbox 360 terug...Werkt uitstekend..veel stiller..
     
  7. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ja dat weet ik maar veel mensen die uhm later dan mij hebben opgestuurd hebben uhm al eerder terug gehad en dat vind ik toch echt niet kunnen...
     
  8. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn order is vandaag uit Duitsland verzonden, hoelang duurt het voor hij er is denken jullie ?:p
     
  9. jevabu

    jevabu Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem inmiddels al binnen had woensdag gebeld naar hun om te vragen wanneer die nou kwam, en hij werd woensdag opgestuurd en donderdag (gister) binnengekomen :D
     
  10. OlgoD

    OlgoD Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mailtje gekregen (15de opgestuurd - 16de afgeleverd te duitsland)

    "We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met& nbsp;je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen."

    bon kzen benieuwd hoe lang dat het nog gaat duren
     
  11. Sulletje

    Sulletje 370 PK Nekslag!

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    service werkt perfect vind ik persoonlijk , heb al mijn 4e 360 verbruikt nu maar nooit langer dan 5 dagen hoeven wachten op een nieuwe ... als je maar een beetje geduld hebt
     
  12. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal 2 dagen na die email krijg je je Xbox,was terminste bij mij... :)
     
  13. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me eens af, Ms heeft mij een Gratis Wireless controller hebben beloofd. Krijg ik die tegelijk met mijn Xbox afgeleverd?
     
  14. koen1

    koen1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    onbetrouwbare console

    Als ik al deze reacties lees en dan met name hoe vaak een aantal bezoekers hun xbox360 hebben moeten opsturen, sommige al 5 xbox360's sinds de release van 1 jaar geleden, vraag ik mij af wat ze aan dit probleem gaan doen. Het feit is gwoon dat het een zeer onbetrouwbare console is. De games zijn wel weer fantastisch. Maar 5 x een nieuwe xbox binnen een jaar dat kan toch gewoon niet en dat zal microsoft ook moeten erkennen. ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen, ik hoop dat de update van xbox360 betrouwbaarder zal zijn.:thumbs:
     
  15. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Net geprobeerd te bellen, ben intussen toe aan n 3e 360, deze 3e maakt mooie ronde krassen. Conclusie: Als je eenmaal 1 keer een kapotte console hebt blijf je de Sjaak want ze sturen je toch weer een zogenaamde 'Refurbished' console terug....
    Maar goed, kreeg Microsoft niet te pakken.
     
  16. OlgoD

    OlgoD Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0

    Yep idd, vandaag kreeg ik deze mail :
    Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen 2 tot 5&nb sp;dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen. Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven: bla bla blaa....

    joepieee _O_
     
  17. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    OJa, voor de mensen die MS niet te pakken krijgen, Als je belt, ga niet naar dat menu luisteren, ( dus op 1 drukken enz.) maar wacht gewoon totdat die stemmetjes zijn uitgepraat, dan krijg je gelijk de eerst volgende klantenhelper aan de lijn, Heeft mij vaak wat tijd gekost :)
     
  18. Lyon15

    Lyon15 Finished the Fight!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    I love Xbox 360 ....Not


    ik denk net goh leuk oldskool halo 2 ff met wat vrienden over live..dus ik me 360 aangezet..leuk na 5 min. ingame...loopt ie vast :|

    ik denk geen probleem kan gebeuren..dus opnieuw opgestart..ditmaal komt hij niet eens voorbij het startscherm van halo 2...niet leuk dus

    ik nog 5x geprobeerd maar hij wil nu niet eens meer verder gaan dan het 360 logo :|

    ik krijg rode Ring of light constant..dus ik denk haal me cd eruit en maak hem ff schoon...HELEMAAL ONDER DE KRASSEN best wel vreemd...aangezien ik me 360 nooit laat vallen niet met een mes of wat dan ook me cd's kapot maak ofzo


    ik wil bellen zijn ze weer dicht :mad: wachten tot morgen dus..ondertussen zit ik ook nog met 4 kapotte headsets en een cd die zeg maar dood is en een xbox die niet meer verder wil

    PFff!! dat moest eruit
     
  19. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel eens gelezen als je rare kleuren krijgt dor je beeld dat ie het gaat begeven.
    net bij lost planeter level 6 had ik klaar dus filmpie na dat filmpje ging er een dun lijntje horizontaal met paars groen enz staan knipperen?
    en toen hij het volgende level ging laden was het weer weg?
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook bij mijn vorige Xbox 360 bij het spel Far Cry, een paar dagen d'r na was die dood :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina